Autor Tema: Jornada 3 Terrassa FC- Centre d'esports Sabadell  (Llegit 56488 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12148
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: Jornada 3 Terrassa FC- Centre d'esports Sabadell
« Respondre #140 el: 11 de Septembre de 2009, 23:38:22 pm »
Algunes perles de l'actual entrenador del Terrassa FC, avui: http://www.avui.cat/terrassa/notices/2009/09/_si_digues_que_no_soc_del_sabadell_seria_un_hipocrita_5766.php

'Si digués que no sóc del Sabadell seria un hipòcrita'.

Aterrassa.cat:

'El tècnic sabadellenc del Terrassa declarava no sentir-se focus d'atenció i explicava que a la seva ciutat li criden “a tercera, a tercera!” durant tota la setmana. A més, també recordava “les ximpleries que li diu la gent”. “L'altre dia vaig anar al camp del Sabadell i un retardat em va dir traïdor”. García, però, avisava: “qui riu últim, riu millor”.'

Issa Ba, descartat
El tècnic ha anunciat avui que l'internacional senegalès no jugarà al Terrassa FC aquesta temporada. “Té un esquinç al cervell” comentava García. “No volem jugadors galàctics, nosaltres som més humil. Ell hauria de jugar al Barça o al Reial Madrid”, ironitzava l'entrenador roig. I és que l'actitud del jugador sembla ser que no ha estat l'adequada.

:o :o :o

Espectacular.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7475
« Respondre #141 el: 11 de Septembre de 2009, 23:45:56 pm »
La directiva del Terrassa me recuerda a una directiva mas cercana, que prefiere 200 a 20€= 4000€ que 500 a 10€= 5000€

Es que els preus els pacten entre les 2 directives.
O sigui que no vas mal encaminat...
Ja pots comptar que quan vingui el Terrassa els preus seran els mateixos.

los precios seran igual o similares pero las directivas no han pactado nada ya lo dijo Soteras  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #142 el: 11 de Septembre de 2009, 23:58:56 pm »
Además está obsesionado con comparar a su equipo con el CE Sabadell, primero que nos va a ganar 4-0 para tener mejor average que nosotros y ponerse por delante. Creo que con un 2-0 ya le valdría, que no abuse tanto hombre, precisamente con su equipo del alma. Ahora en esta  entrevista añade que nos desea lo mejor pero que estemos un punto por debajo de ellos al final de curso, que nos quiere en 3ª???.
Cuando ves declaraciones de jugadores o entrenadores que profesionalmente estan en un equipo pero se enfrentan en una semana puntual al equipo de sus amores, siempre suelo escuchar que quieren que ganen todos sus partidos a excepción de ese (cosa lógica), pero nunca he oido decir que les desean ganar ese dia por un número de goles (estamos en la 3ª jornada) o que esperan que esten por debajo de ellos al finalizar la liga, liga que por cierto jugamos 20 equipos y no sólo 2!
Parece que su único objetivo es quedar por delante nuestro. No veis a este hombre con un resquemor grande???

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12148
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #143 el: 12 de Septembre de 2009, 00:10:15 am »
Parece que su único objetivo es quedar por delante nuestro. No veis a este hombre con un resquemor grande???

Estic preocupat. Jo si que li veig un ressentiment, però em sembla que soc l'únic.  :confused:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #144 el: 12 de Septembre de 2009, 01:22:46 am »
De momento los jugadores del Sabadell no tienen invitaciones para Terrassa , me han dicho que este año no les dan ninguna.

Desconnectat Brylle

• Juvenil
  • Missatges: 423
  • temp 86-87; 87-88 1ª DIVISION; YO LO VI volveremos
« Respondre #145 el: 12 de Septembre de 2009, 02:01:32 am »
Pienso que el tio este mas que motivar al terrassa con lo del 4-0 tiene que motivar mas a RAMON MOYA y al SABADELL para ganarles y hacer que se trague sus palabras!!!!  :laugh2: :bandera :scut :bandera

Desconnectat xaviró

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3473
« Respondre #146 el: 12 de Septembre de 2009, 09:46:20 am »
Si són tan humils perqué el tiu aket diu k guanyaran 4-0  ???
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #147 el: 12 de Septembre de 2009, 10:42:13 am »
Que no le deis más vueltas a lo que diga José Luís, que como bien dice BERMOS, este tío es un fantasmón... Que de cara a la galería, dirá que quedarán primeros, que subirán a 2ª... pero si le preguntáis de puertas para adentro, os reconocerá que el equipo que tiene es una auténtica m*****, que no vale ni para las chapas!

En cuanto a lo que dice Birrero de que está resentido porque no le llaman para entrenar a "su" Sabadell... Què vols que et digui company, prefereixo qualsevol entrenador abans que a aquest *******.
« Darrera modificació: 12 de Septembre de 2009, 11:21:35 am per WebTeam SBD »

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8483
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #148 el: 12 de Septembre de 2009, 11:45:26 am »

Estic preocupat. Jo si que li veig un ressentiment, però em sembla que soc l'únic.  :confused:

Evidentment hi ha ressentiment. El que està clar també és que si té aspiracions algún dia d'entrenar al Sabadell (esperem que no), sens dubte està fent mèrits per a que mai el truquin. No ja pel que diu, sino per com ho diu i de la manera que ho diu. Mentalitat d'entrenador "barriobajero" i mal educat.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat kituz*

• Juvenil
  • Missatges: 558
« Respondre #149 el: 12 de Septembre de 2009, 11:46:38 am »
vinga som-hi!!! hem de guanyar a aquests marroquis de pa sucat amb oli i demostrar qui mana aqui.

Desconnectat Xavii

• Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 531
« Respondre #150 el: 12 de Septembre de 2009, 12:22:45 pm »

Evidentment hi ha ressentiment. El que està clar també és que si té aspiracions algún dia d'entrenar al Sabadell (esperem que no), sens dubte està fent mèrits per a que mai el truquin. No ja pel que diu, sino per com ho diu i de la manera que ho diu. Mentalitat d'entrenador "barriobajero" i mal educat.

La veritat es que no dona gaire confiança aquest entrenador, dient aquestes paraules, si fos dell Terrassa vno voldria que entrenes més al equip... nose pero espero que no se li presenti cap oportunitat d'entrenar al Sabadell.. jaj
LFA: Bicampions del torneig interpenyes

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #151 el: 12 de Septembre de 2009, 12:33:47 pm »
 :bandera :bandera :bandera
Jo no començaria a riure fins dilluns, per si de cas  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8483
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #152 el: 12 de Septembre de 2009, 13:01:23 pm »
Ja hi ha llista de convocats i hi entren tots els disponibles. També Morales i Pagès que estaven tocats  :ok
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Navarrog

• President
  • Missatges: 6228
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #153 el: 12 de Septembre de 2009, 13:33:58 pm »
Jo demà posaria a Robles de central i Juvenal, Castell i Puigdollers al mig del camp. Amb Joel i Blas a les bandes. Aposto clarisimament amb Fran a la punta d'atac.

Pagès i Roberto, que es recuperin del tot, i que puguin jugar la setmana vinent.

Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1245
« Respondre #154 el: 12 de Septembre de 2009, 14:04:01 pm »
Jose Luis García hace esas declaraciones para motivar a los jugadores del Sabadell. Sabe que así saldrán con ganas de hacerle tragar sus palabras y Jose Luis y Manolo contentos porque ha ganado su equipo del alma.
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3907
  • You will never walk alone
« Respondre #155 el: 12 de Septembre de 2009, 15:07:33 pm »
Bueno de moment betandwin ens dona com a favorits clars del partit de demà.

Victoria del Terrassa es paga a 3.50€
Empat 3.20€
Victoria del Sabadell 1.90€

Encara aixi, nosaltres hem de ser humils i lluitar fins l'ultim minut ja que aquets partits son enganyosos i mai se sap com pot acabar la cosa.
Visca el Sabadell!!

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #156 el: 12 de Septembre de 2009, 15:32:05 pm »
Jo demà posaria a Robles de central i Juvenal, Castell i Puigdollers al mig del camp. Amb Joel i Blas a les bandes. Aposto clarisimament amb Fran a la punta d'atac.

Pagès i Roberto, que es recuperin del tot, i que puguin jugar la setmana vinent.

Está clar que Robles haurà de jugar de lliure perquè no en tenim més en aquesta posició. Coincideixo amb tu, jo al Pep el deixaria una setmana més, després de tenir lesionats al Pelegrí i a l'Agustin , una recaiguda del Pep per més setmanes seria molt perjudicial.
El cas del Roberto és diferent , si ell es troba bé jo el treuria desde l'inici ja que és un rival i un camp amb els que es motiva molt i fa grans partits.

Desconnectat xato

• Aleví
  • Missatges: 75
  • enconyat amb el ceba
« Respondre #157 el: 12 de Septembre de 2009, 18:43:34 pm »
''José Luis Garcia es mostra convençut de la victòria egarenca al derbi i aposta per un 4-0 a l'Olímpic''  :bigcry:

www.radiosabadell.cat
  menos lobos caperucita
nomes sabadell

Desconnectat VISCASABADELL

• Juvenil
  • Missatges: 347
« Respondre #158 el: 12 de Septembre de 2009, 22:03:54 pm »
''José Luis Garcia es mostra convençut de la victòria egarenca al derbi i aposta per un 4-0 a l'Olímpic''  :bigcry:

www.radiosabadell.cat

Este lleva cuatro días con los de Burundi SL. y ya se le ha girado la olla  :malament

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 9728
« Respondre #159 el: 12 de Septembre de 2009, 23:25:28 pm »

Tampoc es tan greu que digui que ens guanyarán 4-0, deu ser la seva particular forma de motivar, d´aqui a que es un traidor, que está resentit, que ojalá mai entreni al Sabadell....no creieu que s´está malinterpretan massa les seves paraules.

No crec que sigui tan greu el que diu.... :sleep:
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres