Autor Tema: COM Ràdio  (Llegit 12508 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat mariokey

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1018
COM Ràdio
« el: 09 de Juny de 2009, 16:14:27 pm »
Hoy a las 15:20 mas o menos ha dicho sergio mas (el montilla de krakovia) en com radio, que cuidado porque si se admite la denuncia del cadiz el partido del irun contra el sabadell seria anulado y se daria la victoria al Sabadell. Y ha recalcado que todo no estaba decidido todavia.  ???

Mira que si nos dan la victoria. Hay que denunciar al irun.

Desconnectat jo

  • Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
Re: COM Radio - Sergi mas
« Respondre #1 el: 09 de Juny de 2009, 16:29:15 pm »
La situació avança en cascada...i ja són varis els mitjans de comuncació que com a mínim esmenten que es podria eliminar a l'Irun...Nosaltres hem de pressionar més...a nosaltres també ens van intentar sobornar...

Arrrrrrlekinat

  • Visitant
Re: COM Radio - Sergi mas
« Respondre #2 el: 09 de Juny de 2009, 16:31:30 pm »
Yo, la verdad, no soy para nada partidario de ganar en los despachos lo que no has ganado en el terreno de juego... Ahora bien, en este caso es distinto: hemos de ganar en el despacho LO QUE NO NOS HAN DEJADO GANAR en el terreno de juego :****

Desconnectat J.R.G.

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2295
  • Gènere: Masculí
Re: COM Radio - Sergi mas
« Respondre #3 el: 09 de Juny de 2009, 16:32:11 pm »
No os hagáis ilusiones. No ha habido robo más evidente que la compra del portero del Terrassa por parte del Malaga en una fase de ascenso a Segunda A, hace unos 10 años. El portero estaba untado por el Malaga y se dejó meter todo lo que no está escrito, se le escapaban los balones fáciles o directamente cedía la pelota a los delanteros del Malaga. El portero abandonó llorando el campo pero al año siguiente acabó de tercer portero en el Mallorca, equipo del que era Presidente uno de los máximos accionistas del Malaga.

Ese partido es la mayor vergüenza que se ha visto en un campo de fútbol. Me encantaría ver, de nuevo, alguna de las cagadas de ese partido pero no se encuentran imágenes en youtube.

Creedme, no pasará nada.

Desconnectat JMLL

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1906
  • Gènere: Masculí
Re: COM Radio - Sergi mas
« Respondre #4 el: 09 de Juny de 2009, 16:32:38 pm »
No tenim gaire temps però. Estem a dimarts i tindriem escassos quatre dies per preparar-nos. Tant debo ens classifiquin però ho veig complicat.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat chalss

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 122
Re: COM Radio - Sergi mas
« Respondre #5 el: 09 de Juny de 2009, 16:38:25 pm »
Yo mientras haya una pequeña posibilidad de que nos devuelvan lo que nos han robado me mantendré con esperanzas. Se hará justicia por una vez en el mundo del futbol?

Desconnectat Bend

  • Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 627
  • Gènere: Masculí
Re: COM Radio - Sergi mas
« Respondre #6 el: 09 de Juny de 2009, 17:03:52 pm »
No os hagáis ilusiones. No ha habido robo más evidente que la compra del portero del Terrassa por parte del Malaga en una fase de ascenso a Segunda A, hace unos 10 años. El portero estaba untado por el Malaga y se dejó meter todo lo que no está escrito, se le escapaban los balones fáciles o directamente cedía la pelota a los delanteros del Malaga. El portero abandonó llorando el campo pero al año siguiente acabó de tercer portero en el Mallorca, equipo del que era Presidente uno de los máximos accionistas del Malaga.

Ese partido es la mayor vergüenza que se ha visto en un campo de fútbol. Me encantaría ver, de nuevo, alguna de las cagadas de ese partido pero no se encuentran imágenes en youtube.

Creedme, no pasará nada.

M'enrecordo d'aquest partit com si fos ahir... el vai veure per la TV... M'ho vaig passar pipa xD

per cert, com es deia aquest porter?

antcarcer

  • Visitant
Re: COM Radio - Sergi mas
« Respondre #7 el: 09 de Juny de 2009, 19:37:04 pm »
No os hagáis ilusiones. No ha habido robo más evidente que la compra del portero del Terrassa por parte del Malaga en una fase de ascenso a Segunda A, hace unos 10 años. El portero estaba untado por el Malaga y se dejó meter todo lo que no está escrito, se le escapaban los balones fáciles o directamente cedía la pelota a los delanteros del Malaga. El portero abandonó llorando el campo pero al año siguiente acabó de tercer portero en el Mallorca, equipo del que era Presidente uno de los máximos accionistas del Malaga.

Ese partido es la mayor vergüenza que se ha visto en un campo de fútbol. Me encantaría ver, de nuevo, alguna de las cagadas de ese partido pero no se encuentran imágenes en youtube.

Creedme, no pasará nada.

M'enrecordo d'aquest partit com si fos ahir... el vai veure per la TV... M'ho vaig passar pipa xD

per cert, com es deia aquest porter?

Sergio

Desconnectat cor arlequinat

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 271
Re: COM Radio - Sergi mas
« Respondre #8 el: 09 de Juny de 2009, 20:19:04 pm »

Aixo sembla un compte per a nens petits. Siguem realistes. Quan heu vist que un partit, aki a España, s´hagi anul.lat per una soposada compra de partits? Mai a la vida. Es imposible. També us recordo, malhaurament, quan el propi Sabadell va estar ficat en un merder d´akets i es va dir que volia comprar un partit a Oviedo la temporada que va pujar a Primera Divisio. I tampoc va passar res de res. Mai hi ha proves suficients. El que truca pot ser qualsevol soci o fins i tot algu de l´altre equip per fer follon i desestabilizar

El que sí em crec es que l´arbitre de Irún estés untat fins les orelles per el real unión. Un altre cosa que tampoc podrem saber mai. Qui denunciaria? L´arbitre? Igual ha de pagar la hipoteca i akets dinerets li van de maravella. Total, un penal i un gol no donat, a ell no l´importa res qui puja.  No es per motivar el joc brut pero si la temporada que ve estem al play off. una part del presopost s´hauria de deixar per akets casos excepcionals...

Ja n´hi ha prou!!!!    I no us estranyi que akets arbitre ortiz blanco el veiem a la creu alta la temporda proxima. Ja seria el colmo!!!

Desconnectat Randel

  • CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
Re: COM Radio - Sergi mas
« Respondre #9 el: 09 de Juny de 2009, 20:51:42 pm »
No os hagáis ilusiones. No ha habido robo más evidente que la compra del portero del Terrassa por parte del Malaga en una fase de ascenso a Segunda A, hace unos 10 años. El portero estaba untado por el Malaga y se dejó meter todo lo que no está escrito, se le escapaban los balones fáciles o directamente cedía la pelota a los delanteros del Malaga. El portero abandonó llorando el campo pero al año siguiente acabó de tercer portero en el Mallorca, equipo del que era Presidente uno de los máximos accionistas del Malaga.

Ese partido es la mayor vergüenza que se ha visto en un campo de fútbol. Me encantaría ver, de nuevo, alguna de las cagadas de ese partido pero no se encuentran imágenes en youtube.

Creedme, no pasará nada.

M'enrecordo d'aquest partit com si fos ahir... el vai veure per la TV... M'ho vaig passar pipa xD

per cert, com es deia aquest porter?

Sergio

jo en recordo un aki amb un llevant b ... no fa gaires temporades ...
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat Mendo

  • Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5731
  • Gènere: Masculí
  • A way of life
Re: COM Radio - Sergi mas
« Respondre #10 el: 09 de Juny de 2009, 20:55:55 pm »
No os hagáis ilusiones. No ha habido robo más evidente que la compra del portero del Terrassa por parte del Malaga en una fase de ascenso a Segunda A, hace unos 10 años. El portero estaba untado por el Malaga y se dejó meter todo lo que no está escrito, se le escapaban los balones fáciles o directamente cedía la pelota a los delanteros del Malaga. El portero abandonó llorando el campo pero al año siguiente acabó de tercer portero en el Mallorca, equipo del que era Presidente uno de los máximos accionistas del Malaga.

Ese partido es la mayor vergüenza que se ha visto en un campo de fútbol. Me encantaría ver, de nuevo, alguna de las cagadas de ese partido pero no se encuentran imágenes en youtube.

Creedme, no pasará nada.

M'enrecordo d'aquest partit com si fos ahir... el vai veure per la TV... M'ho vaig passar pipa xD

per cert, com es deia aquest porter?

Sergio

jo en recordo un aki amb un llevant b ... no fa gaires temporades ...
Ara corre per Grècia, no?
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat BLANC-I-BLAU

  • President
  • *********
  • Missatges: 8008
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Re: COM Radio - Sergi mas
« Respondre #11 el: 09 de Juny de 2009, 21:37:42 pm »
Doncs ja està tot dit, s´ha d´anar "a saco", aprofitant les possibilitats legals que pugui haver-hi....


¡¡¡ GRACIAS CADIZ, POR INTENTAR QUE PREVALEZCA LA JUSTICIA ¡¡¡
Ni Barça, ni Madrid, sempre C.E.Sabadell

Desconnectat jo

  • Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
Re: COM Radio - Sergi mas
« Respondre #12 el: 09 de Juny de 2009, 21:48:44 pm »
ORTIZ BLANCO...si eres honrado...DENUNCIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aunque no sea demostrable siempre estarás en entredicho....LA CONCIENCIA NO TE REMUEVE ?????????

Desconnectat almuniaforever

  • President
  • *********
  • Missatges: 5763
  • Gènere: Masculí
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
Re: COM Radio - Sergi mas
« Respondre #13 el: 10 de Juny de 2009, 09:56:32 am »
No os hagáis ilusiones. No ha habido robo más evidente que la compra del portero del Terrassa por parte del Malaga en una fase de ascenso a Segunda A, hace unos 10 años. El portero estaba untado por el Malaga y se dejó meter todo lo que no está escrito, se le escapaban los balones fáciles o directamente cedía la pelota a los delanteros del Malaga. El portero abandonó llorando el campo pero al año siguiente acabó de tercer portero en el Mallorca, equipo del que era Presidente uno de los máximos accionistas del Malaga.

Ese partido es la mayor vergüenza que se ha visto en un campo de fútbol. Me encantaría ver, de nuevo, alguna de las cagadas de ese partido pero no se encuentran imágenes en youtube.

Creedme, no pasará nada.

M'enrecordo d'aquest partit com si fos ahir... el vai veure per la TV... M'ho vaig passar pipa xD

per cert, com es deia aquest porter?

Sergio

jo en recordo un aki amb un llevant b ... no fa gaires temporades ...
Ara corre per Grècia, no?

Està cedit al Olimpiacos per el Ràpid de Bucarest. Així que jugarà la Champions si el veterà Nikopolidis li deixa. Manda h....!!!
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat J.R.G.

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2295
  • Gènere: Masculí
Re: COM Radio - Sergi mas
« Respondre #14 el: 10 de Juny de 2009, 10:30:56 am »
El del partit del Llevant B al que us referiu és l'Urko Pardo i crec que no es va deixar guanyar. Va ser un porter que ho va fer força bè i que tenia molta bona planta de gran porter, per alguna cosa provenia del Barça B. Si poseu Urko Pardo al youtube podreu veure alguns videos de su estada a Grècia.

El porter del Terrassa al que jo em referia sí crec que es deia Sergio però del seu cognom no me'n recordo... Podria ser Morán? No me'n recordo... :mmmm

Desconnectat almuniaforever

  • President
  • *********
  • Missatges: 5763
  • Gènere: Masculí
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
Re: COM Radio - Sergi mas
« Respondre #15 el: 10 de Juny de 2009, 10:38:38 am »
El del partit del Llevant B al que us referiu és l'Urko Pardo i crec que no es va deixar guanyar. Va ser un porter que ho va fer força bè i que tenia molta bona planta de gran porter, per alguna cosa provenia del Barça B. Si poseu Urko Pardo al youtube podreu veure alguns videos de su estada a Grècia.

El porter del Terrassa al que jo em referia sí crec que es deia Sergio però del seu cognom no me'n recordo... Podria ser Morán? No me'n recordo... :mmmm

Sergio Morán es el que va estar aquí en dues etapes i va acabar al Mataró. Ara diria que està retirat.

Si em dius de veritat que Urko Pardo no es va vendre el dia del Llevant, tenim un problema seriòs. Això t'ho pot dir qualsevol que segueixi mínimament l'actualitat del Sabadell. No es va vendre del tot, es va guardar els calçotets per una pròxima vegada. El que s'ha de llegir... :wall:
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat cor arlequinat

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 271
Re: COM Radio - Sergi mas
« Respondre #16 el: 10 de Juny de 2009, 13:22:15 pm »
El famos porter del terrassa a málaga es diu Sergio Granados. Després va pasar pel Mallorca B (motiu de les suspitas perque eran els mateixos propietaris que el Málaga) i ja no va fer res de bó. Crec que fins i tot va jugar al Premia un any. Un assumpte lleig encara que companys seus del Terrassa d´aquella temprada defensan que no va passar res. No ho sé.

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7037
  • Gènere: Masculí
Re: COM Radio - Sergi mas
« Respondre #17 el: 10 de Juny de 2009, 13:35:30 pm »
El famos porter del terrassa a málaga es diu Sergio Granados. Després va pasar pel Mallorca B (motiu de les suspitas perque eran els mateixos propietaris que el Málaga) i ja no va fer res de bó. Crec que fins i tot va jugar al Premia un any. Un assumpte lleig encara que companys seus del Terrassa d´aquella temprada defensan que no va passar res. No ho sé.

Potser també estaven huntats...

Desconnectat raros

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
Re: COM Radio - Sergi mas
« Respondre #18 el: 10 de Juny de 2009, 15:30:52 pm »
No os hagáis ilusiones. No ha habido robo más evidente que la compra del portero del Terrassa por parte del Malaga en una fase de ascenso a Segunda A, hace unos 10 años. El portero estaba untado por el Malaga y se dejó meter todo lo que no está escrito, se le escapaban los balones fáciles o directamente cedía la pelota a los delanteros del Malaga. El portero abandonó llorando el campo pero al año siguiente acabó de tercer portero en el Mallorca, equipo del que era Presidente uno de los máximos accionistas del Malaga.

Ese partido es la mayor vergüenza que se ha visto en un campo de fútbol. Me encantaría ver, de nuevo, alguna de las cagadas de ese partido pero no se encuentran imágenes en youtube.

Creedme, no pasará nada.

si, però aleshores no es va demostrar res, fins i tot ningú va denunciar

Desconnectat J.R.G.

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2295
  • Gènere: Masculí
Re: COM Radio - Sergi mas
« Respondre #19 el: 10 de Juny de 2009, 19:35:39 pm »
El del partit del Llevant B al que us referiu és l'Urko Pardo i crec que no es va deixar guanyar. Va ser un porter que ho va fer força bè i que tenia molta bona planta de gran porter, per alguna cosa provenia del Barça B. Si poseu Urko Pardo al youtube podreu veure alguns videos de su estada a Grècia.

El porter del Terrassa al que jo em referia sí crec que es deia Sergio però del seu cognom no me'n recordo... Podria ser Morán? No me'n recordo... :mmmm

Sergio Morán es el que va estar aquí en dues etapes i va acabar al Mataró. Ara diria que està retirat.

Si em dius de veritat que Urko Pardo no es va vendre el dia del Llevant, tenim un problema seriòs. Això t'ho pot dir qualsevol que segueixi mínimament l'actualitat del Sabadell. No es va vendre del tot, es va guardar els calçotets per una pròxima vegada. El que s'ha de llegir... :wall:

Jo l'únic que dic és que CREC que no es va vendre. I sí, segueixo mínimament l'actualitat del Sabadell i crec que, tot i que van sorgir els rumors i vaig veure el partit "in situ", no es va vendre. I al igual que jo, ho pensen alguns companys que també segueixen l'actualitat del Sabadell. Ara potser tu la segueixes de més a prop i tens proves de que efectivament es va vendre per afirmar-ho tan rotundament, i donat aquest cas el que t'hagués recomanat és que aquestes proves les haguessis facilitat al club en el seu moment, li haurien estat de gran ajuda per reunir uns quants calerons...