Autor Tema: SABADELL ON TOUR  (Llegit 1791 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat 101%ARLEQUINAT

  • Aleví
  • ***
  • Missatges: 36
SABADELL ON TOUR
« el: 31 de de 2009, 11:00:54 am »
Hola ya que es proximo el jugar el play off espero que la directiva y las peñas vallan mirando opciones de desplazamiento pr que teoricamente son desplazamientos largos.
PRESUPUESTOS DE VUELOS--TRENES O CARAVANA DE AUTOCARES NOSOTRS RESPONDREMOS FORÇA SABADELL

                                                  SABADELL ON TOUR                 SABADELL ON TOUR

Desconnectat J.R.G.

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2304
  • Gènere: Masculí
Re: SABADELL ON TOUR
« Respondre #1 el: 31 de de 2009, 21:32:24 pm »
Si no se sabe ni si vamos a jugar el play-off, cómo quieres que te muestren presupuestos? Las opciones de desplazamiento se verán según el destino, Madrid, Ferrol, Ejido, Cadiz, y el precio dependerá de los km y de los medios posibles (AVE, avión, autocar, tren, coche). Hasta una semana antes del partido no hay posibilidad de mirar nada, y luego se tiene que reservar a toda velocidad, ya pasó en Mallorca y Mieres.

Desconnectat furia_sbd

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3428
  • Gènere: Masculí
  • You will never walk alone
Re: SABADELL ON TOUR
« Respondre #2 el: 31 de de 2009, 22:01:45 pm »
jo anire a tots i on sigui!! Hem de recolzar a l'equip :thumbsup:
Visca el Sabadell!!

Desconnectat Sabadell Power

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Re: SABADELL ON TOUR
« Respondre #3 el: 16 de Maig de 2009, 21:00:16 pm »
Jo ja tinc els bitllets cap a Lleo i tambe espero anar als altres dos, sigui on sigui... aixo si, l'ultim potser hi tindre d'anar amb bici pq la Visa ja estara mes que seca  :greedy:

Pero nens... aixo ha passat 2 vegades en 8 anys!! osease... que qui digui que no val la pena, miente como un cosaco!

Ens veiem On Tour  :beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat domeco

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 239
  • Gènere: Masculí
  • Ser del sabadell: un orgull, un sentiment.
Re: SABADELL ON TOUR
« Respondre #4 el: 17 de Maig de 2009, 00:19:29 am »
Jo ja tinc els bitllets cap a Lleo i tambe espero anar als altres dos, sigui on sigui... aixo si, l'ultim potser hi tindre d'anar amb bici pq la Visa ja estara mes que seca  :greedy:

Pero nens... aixo ha passat 2 vegades en 8 anys!! osease... que qui digui que no val la pena, miente como un cosaco!

Ens veiem On Tour  :beer2

Jaja seca diu, si son tan llargs com aquest surtira fum !!
Aquest any a per totes totes !!

Desconnectat Manelinho

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
Re: SABADELL ON TOUR
« Respondre #5 el: 19 de Maig de 2009, 17:21:30 pm »
Jo ja tinc els bitllets cap a Lleo i tambe espero anar als altres dos, sigui on sigui... aixo si, l'ultim potser hi tindre d'anar amb bici pq la Visa ja estara mes que seca  :greedy:

Pero nens... aixo ha passat 2 vegades en 8 anys!! osease... que qui digui que no val la pena, miente como un cosaco!

Ens veiem On Tour  :beer2

Voldràs dir que 'miente como un bellaco'... el terme 'cosaco' s'utilitzaria en la frase feta 'bebe como un cosaco', no sé pas perquè t'haurà sortit així... :innocent: :pilotasso
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!