Autor Tema: GRAN GALA D'ENTREGA DELS PREMIS FÒRUM 2008  (Llegit 23258 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat PIPO

  • President
  • *********
  • Missatges: 8005
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re: GRAN GALA D'ENTREGA DELS PREMIS FÒRUM 2008
« Respondre #40 el: 27 de de 2009, 15:41:52 pm »
Me sabe mal no venir, el trabajo me esta matando, ultimamente me lo pierdo todo  :bigcry:

Si tengo la suerte de ganar algun premio, me gustaria que lo recogiera el señor Murciano o el señor Almunia, os doy mis honores jaja!

que lo paseis muy bien, ya contareis como ha ido !  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat almuniaforever

  • President
  • *********
  • Missatges: 5763
  • Gènere: Masculí
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
Re: GRAN GALA D'ENTREGA DELS PREMIS FÒRUM 2008
« Respondre #41 el: 27 de de 2009, 15:54:54 pm »
Me sabe mal no venir, el trabajo me esta matando, ultimamente me lo pierdo todo  :bigcry:

Si tengo la suerte de ganar algun premio, me gustaria que lo recogiera el señor Murciano o el señor Almunia, os doy mis honores jaja!

que lo paseis muy bien, ya contareis como ha ido !  :xin-xin

De Murciano yo no me fiaría, porque cuando se den los premios, seguramente ya no sabrá ni donde está...jajaja
« Darrera modificació: 27 de de 2009, 20:32:10 pm per almuniaforever »
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat Randel

  • CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
Re: GRAN GALA D'ENTREGA DELS PREMIS FÒRUM 2008
« Respondre #42 el: 27 de de 2009, 16:37:59 pm »
al final surtu d'entrenar a les 22.30 pasades ... no se si tindreu encara sopar per mi xD
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat Roma

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1990
  • Gènere: Masculí
  • tornat a il.lusionar
Re: GRAN GALA D'ENTREGA DELS PREMIS FÒRUM 2008
« Respondre #43 el: 27 de de 2009, 18:23:12 pm »
No et preocupis, si en Mutio i la Mutia posa que arribaran a les 23:00 - 23:30.
Si vols pots parlar-ho amb en Fum.
La qüestió es trobar-nos i passar-ho bé.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Fum fum fum

  • Visitant
Re: GRAN GALA D'ENTREGA DELS PREMIS FÒRUM 2008
« Respondre #44 el: 27 de de 2009, 18:24:10 pm »
Cap problema cap problema. Aqui hi ha sopar per tothom!!! Només faltaria!!!

Desconnectat Randel

  • CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
Re: GRAN GALA D'ENTREGA DELS PREMIS FÒRUM 2008
« Respondre #45 el: 28 de de 2009, 02:37:20 am »
Acabo d'arribar de la GALA !! primer de tot felicitar a l'organització dels Premis (Fum fum) i a Resis pel local, també a tots els guanyadors i guanyadores.
Una gran nit que encara continua però alguns demà treballem, estudiem o tenim partit (o les 3 coses xD)
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Fum fum fum

  • Visitant
Re: GRAN GALA D'ENTREGA DELS PREMIS FÒRUM 2008
« Respondre #46 el: 28 de de 2009, 03:20:58 am »
Aixi es Randel, una gran i exitosa nit on fins i tot hi hem tingut present en Sexeibirra des de València!!

Ja estan tancades les enquestes i hi podeu consultar els guanyadors de cada categoria.
Us afegeixo també les categories especials:

GRAN PREMI FÒRUM AL MILLOR POST: Sexeibirra, per 'No hi ha crisis'
GRAN PREMI FÒRUM AL MILLOR FORERO: Urko_4ever


Bona nit a tothom i fins l'any que ve!

Desconnectat DJ_Murci

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • Gènere: Masculí
  • traaaaaanqui Murci !
Re: GRAN GALA D'ENTREGA DELS PREMIS FÒRUM 2008
« Respondre #47 el: 28 de de 2009, 04:40:17 am »
Ha estado genial!!!     :ok
Gracias a todos los que lo habeis hecho posible!  :clap     Hasta el año que viene!     :dance
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat Roma

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1990
  • Gènere: Masculí
  • tornat a il.lusionar
Re: GRAN GALA D'ENTREGA DELS PREMIS FÒRUM 2008
« Respondre #48 el: 28 de de 2009, 10:03:24 am »
M'acabo de despertar d'una nit d'ensomni, (no de insomni, ehh).
Felicitar al Fum per la organització dels premis i al Resis per la organització de la gala (local, menjar, obsequis, premis, una passada).
Va ser una nit memorable, a no ser pels discursos del sexeibirra,je je.(es broma)

Quan pugui posaré fotos del esdeveniment.

Finalment voldria animar a en Panso, que va marxar una mica trist.  PANSO, PANSO, PANSO..... :xin-xin
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat visi

  • President
  • *********
  • Missatges: 6321
  • Gènere: Masculí
Re: GRAN GALA D'ENTREGA DELS PREMIS FÒRUM 2008
« Respondre #49 el: 28 de de 2009, 10:24:01 am »
Ha estat una gran nit, s'ha de repetir, el local permet ubicar molts més foreros per la propera vegada, felicitats a tots. :ok
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat umbria

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
Re: GRAN GALA D'ENTREGA DELS PREMIS FÒRUM 2008
« Respondre #50 el: 28 de de 2009, 11:08:31 am »
bon dia, jo també m'acabo de llevar (alguns hem allargat la cel.lebració fins les 5 )

un sopar memorable i espero que  el primer d'una llarga llista. Diverssió, bon rollo, bon menjar i inmillorable companyia tot de color arlekinat.

una passada les xapes que ens van regalar i els que varem tenir sort ens varem endur un trofeig.

felicitar amb el FumFumFum per l'iniciativa, i a ell i al Resis per haver-ho organitzat tot.

i a tots felicitar-vos per venir, sopar, riure, passar-ho bé, i ser dels CES.
« Darrera modificació: 28 de de 2009, 12:17:52 pm per umbria »
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat Uri19

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 793
  • Gènere: Masculí
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
Re: GRAN GALA D'ENTREGA DELS PREMIS FÒRUM 2008
« Respondre #51 el: 28 de de 2009, 12:04:13 pm »
PEr cert......molt bo el menjar.....!!!!!
que vam parlar moolt entre tots pero a l'hora de menjar ningu deia ni PIU!!!


Especial menció a murciano k tenia una frase per cada guanyador.....
no se si ho tenia plantejat d'antelació (com el sexeibirra amb els seus monolegs(jeje)) o es que va ser l'aigua aquella enrogida... que li va donar un toc d'humor....

tot i així, gran nit arlequinada
ara només falta tenir dema una grn tarda arlequinada!
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12490
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: GRAN GALA D'ENTREGA DELS PREMIS FÒRUM 2008
« Respondre #52 el: 28 de de 2009, 12:18:43 pm »
Una llàstima no haver-hi pogut anar! Per el que he vist a la fotografia que ja roda per internet, el sopar va estar regat per diversos caldos, inspiració dels poetes i oradors!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat PIPO

  • President
  • *********
  • Missatges: 8005
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re: GRAN GALA D'ENTREGA DELS PREMIS FÒRUM 2008
« Respondre #53 el: 28 de de 2009, 12:42:49 pm »
Enhorabona a tots els guanyadors i sobretot a tots els que us veu trobar a la gala !!!  :hurra  aviam si per l'any que ve puc venir, com diu el birrero ja veig que va corre la sangria  ;D
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat MUTIO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8778
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re: GRAN GALA D'ENTREGA DELS PREMIS FÒRUM 2008
« Respondre #54 el: 28 de de 2009, 13:55:28 pm »
Va estar super bé. Una gran nit i també diferent.

Felicitar primerament al Fum i al Resis per la currada que comporta organitzar tot l'event. A més, va ser un èxit i estic segur que any rere any la cosa anirà anant a més i hi vindrà més gent. Va valer molt la pena.  :clap

I després felicitar també a tots els guanyadors, als nominats i als qui no van ser-ho. Realment, un cop més, qui va ser l'autèntic campió va ser aquest meravellós forum que tenim i on hi escribim sempre que podem. Un autèntic lloc d'unió d'entre arlekinats  :clap :clap :clap
« Darrera modificació: 28 de de 2009, 14:12:35 pm per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Fum fum fum

  • Visitant
Re: GRAN GALA D'ENTREGA DELS PREMIS FÒRUM 2008
« Respondre #55 el: 28 de de 2009, 14:00:08 pm »
Ja ho vaig dir ahir, pero ho torno a repetir.

Felicitar al Resis en primer lloc, ja veu veure que el sopar va ser tot un exit! I es gracies a ell!

I en segon lloc, les gracies van per tots vosaltres, per tots els foreros, que coses com els Premis demostren lo gran que es aquest forum i aixo ho fem tots dia a dia.

Desconnectat vic@rlekinat

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1607
  • Gènere: Masculí
Re: GRAN GALA D'ENTREGA DELS PREMIS FÒRUM 2008
« Respondre #56 el: 28 de de 2009, 14:38:26 pm »
Jo també em voldria sumar a la felicitació, però em sembla que més que organització hi va haver manipulació
Tot un muntatge del sexeibirra per atorgar-se premis i més premis amb la col.laboració del Fum
Penseu que la manipilació arriba fins al punt d'intentar negar un premi perquè l'home en questió sexeibirra no hi podia estar nominat, al final amb un acte de contricció el Fum es va retractar i va otorgar també el premi.
 :ok
ENS HO VAM PASSAR GENIAL I FELICITATS DE DEBÓ ALS ORGANITZADORS DE LA GALA   FUMFUMFUM I -RESIS- i enhorabona pel currasso que t'has muntat i dut a terme amb aquest post Fum i enhorabona al guanyadors

tenim el que tenim i tenim futur perquè hem nascut VISCA EL FORUM VISCA EL CES  :bandera

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12490
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: GRAN GALA D'ENTREGA DELS PREMIS FÒRUM 2008
« Respondre #57 el: 28 de de 2009, 17:42:15 pm »
Fum Dimissió!

Algú de l'organització ens fa un resum de com es varen repartir els premis, i dels discursos aquests? Em teniu en suspens! 
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat vic@rlekinat

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1607
  • Gènere: Masculí
Re: GRAN GALA D'ENTREGA DELS PREMIS FÒRUM 2008
« Respondre #58 el: 28 de de 2009, 18:54:53 pm »
Fum Dimissió!

Algú de l'organització ens fa un resum de com es varen repartir els premis, i dels discursos aquests? Em teniu en suspens! 

un resum seria els premis  :hurra  que no es va emportar el sexeibirra van estar repartits, o sigui guanyats per diferents foreros  :cor

La millor firma, com totes les bones firmes, una firma que no s'entén de res la va guanyar el Murci
El post més absurd, per ser absurd del tot  :ostres, se'l va endur un forero coherent que a més sempre busca el conscens i mira d'argumentar quan s'expresa, a part d'aportar sempre valuosa informació en les seves exposicions al foro, otorgat a MUTIO
Umbria també es va endur el seu premi, no se sap ben bé per simpatia, per fer-li la pilota, per ser la forera més activa que tenim o realment per la seva gran tasca com a monderadora del TRIVIAL
Sense gens de sentit de l'humor es va votar al bronques d'ENCIGALAT com a forero més catxondo, com podeu veure això dels premis no és gens serio :borratxo
Roma va guanyar pel post que va obrir en el seu dia per votar als MILLORS JUGADORS DE CADA PARTIT, ara el post el modera el Fum, vol dir que no sabem si l'organització es va auto-otorgar un premi més o realment va ser un sorteig net, jo personalment me n'alegro molt per en Romà
Les oportunes imatges del gols d'en VISI van portar-lo a guanyar el premi GALERIA D'ART, enhorabona i al loro que estem fent molts gols, això et comportarà molta feina Visi
XANDRI PORTERAZO  incidiria aquí l'Umbria, però el fet més destacat és la seva joventut i que s'emportés el premi FORERO NOVELL
-Resis- també es va emportar premi no se sap si per formar part de l'organització, si era part del protol, però el fet és que amb l'organització el premi ens el vam endur tots els assistents i només ens cal felicitar al -Resis- per la feina ben feta i les ganes, LES XAPES TOT UN DETALL, i el premi que va guanyar que voleu que us digui, ara m'he perdut, l'hi van donar tant tard que la meva fase etílica no em permet recordar quin era.
El millor avatar se'l va emportar el Power a hores d'ara està de gira mundial i no va poder assistir a l'entrega, però és evident que té un GRAN COR ARLEKINAT i va mereixer el guardó
Sé que m'en deixo però ambé se'n descuidaven en el moment de repartir-los vol ir que a part dels esmentats i els oblidats els altres premi van o es va otorgar el sexeibirra

ENHORABONA A TOTS ....i birrero demano perdó per no ser de l'organització i/o anticipar-me, si el resum no ha estat prou curt un altre any que es donin menys premis, juaaaaasssss :visca
« Darrera modificació: 28 de de 2009, 19:14:20 pm per vic@rlekinat »

Desconnectat rebote

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 621
  • Gènere: Masculí
Re: GRAN GALA D'ENTREGA DELS PREMIS FÒRUM 2008
« Respondre #59 el: 28 de de 2009, 19:06:25 pm »
Felicitaciones a todos los compañeros que han conseguido premio, especialmente al Visi que me ha desbancado de una forma fantastica con sus videos (claro que yo solo tengo un rotulador :ejem) y al amigo Gonzalo que tambien se merecia ese premio, a los que animo a seguir trabajando por todos los arlequinados. Menuda fiesta, espero poder estar en alguna proxima...
Abrazotes a todos los arlequinados y gracias especiales a los que me habeis votado, me sirve para seguir currando.
visita mi blog arlequinado  http://lanerosdetrigueros.blogspot.com/