Hemde pensar que es el que a nosaltres ens agradaria que passes si estiguessim al lloc del Mora ( Deu no ho vulgui mai per cap de nosaltres). No se si m'agaradaria veure a la sortida del partit a 50 persones donant-me el pèsam. La meva opinió és fer alguna cosa més silenciosa i potser més distant, però més unànim a la vegada.
Una idea seria posar una parcarta al camp donant-li suport emocional, i punt. A vegades un gran detall és millor que molts de petits, i ara el que jo voldria és sentir-me recolzat anímicament per tota una grada quan surti al camp el diumenge.
D'altra banda, i com club senyor que som, el que faria ja és renovar al Mora per un any, encara que es decidis d'aqui unes jornades el canvi a la banqueta, ja que éll es un home amb experiència i sent els colors arlequinats des de fa anys. Crec que la Directiva faria un gran encert allargant el seu contracte, crec que ningú de nosaltres criticaria aquesta decisió i crec que al NOSTRE entrenador actual li ajudaria, encara que de forma petita, a continuar la vida, perque no hi ha altra solució que tirar endavant.
TOTS UNITS MËS QUE MAI !!!
