Autor Tema: CE SABADELL - CF GAVÀ  (Llegit 21196 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat JS74

• Infantil
  • Missatges: 174
  • Gènere: Masculí
Re: CE SABADELL - CF GAVÀ
« Respondre #160 el: 01 de Febrer de 2009, 20:23:14 pm »

para mi lo más importante es que se ha vuelto a ganar en casa, el volver a creer que se puede ganar en casa era clave, tenemos la clave del play-off en la NCA, Sant Andreu, LLeida, Vilareal y Alcoyano (este en la última jornada) tienen que venira la NCA, si conseguimos algunos buenos resultados en campos "fáciles" antes de estas visitas (baleares,Sta. coloma...) cuando lleguen estos partidos podemos meter 5/6000 presonas en la NCA y aspirar a todo.

¿alguien entiende que Axel sea titular casi fijo en este equipo?

Desconnectat sabadell11

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 29
« Respondre #161 el: 01 de Febrer de 2009, 20:25:31 pm »
el sistema a la segona part no ha sigut modificat. en el lloc de axel, avui ha estat pessim i avere si espavila i es posa en forma rapid,l ha jugat joel i el rifle en punta.

crec q ens crean ocasions amb massa facilitat i aixo s'ha d'arreglar ja!

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #162 el: 01 de Febrer de 2009, 21:02:22 pm »
gran partit del nostre centre d'esports. I no critiqueu tant a Moya que no es tant dolent com alguns diuen, estem jugant millor les darreres jornades i tots coneixem com es i com son els seus equips.

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #163 el: 01 de Febrer de 2009, 21:08:15 pm »
el sistema a la segona part no ha sigut modificat. en el lloc de axel, avui ha estat pessim i avere si espavila i es posa en forma rapid,l ha jugat joel i el rifle en punta.

crec q ens crean ocasions amb massa facilitat i aixo s'ha d'arreglar ja!

suposo que es un dels motius pels quals s'ha fitxat en Pelegrí, perquè aporti més seguretat. A disfrutar!

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #164 el: 01 de Febrer de 2009, 21:14:24 pm »
AQUEST PARTIT NOMÉS EL POT PERDRE EN MOYA
veient el dibuix tàctic per la tele fotem pena, semblem un equipet acomplexat intentant treure un puntent
però el fet és que tinim homens que poden decidir només amb la seva qualitat

I l'han guanyat els jugadors i jugar amb un 4-4-2. El plantejament del 4-5-1 a casa, és patètic, i d'aquí ha vingut que ens fotessin un 0-2 en 3 minuts. Els jugadors han empatat el partit, i jugar amb 2 puntes ha destrossat al Gavà.

a veure si te'n vols adonar d'unba vegada i no ens fas passar més vergonya Ramon

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8368
  • un camp de primera
« Respondre #165 el: 01 de Febrer de 2009, 21:24:59 pm »
Una gran tarda per tots els arlequinats la que s´ha gaudit a la NCA.  I que ha de significar un punt d´inflexió important en el sentit de que els jugadors comencin a crear en les seves possibilitats (que són moltes més de les que es pensen), sobretot a casa, on s´havia creat una autèntica "psicòsi"....    i mai ha resultat tant favorable com aviat fallar un "penalty"....  Si s´hagués encertat, haurim assistit al típic partit especulatiu de Segona B, orientat a mantenir el 1-0 (cosa que encara no sabem fer). I s´ha necessitat que les coses s´espatllessin del tot, perquè els jugadors tiressin de "casta" i "èpica".....

La "dupla" Joel-Javi Rodríguez sensacional davant. (A veure si juguem a casa amb 2 davanters, d´una forma més continuada). Un centre del camp més agressiu que altres dies, amb un Roberto Morales intens, un Sergio Iglesias "enxufadíssim" i fins i tot, jo no he vst tant malament a Axel com es comenta.  Simplement estava molt ben marcat pel rival....             I en quant al 1er. gol d´aquest gran home d´àrea que es Joel, UNA OBRA D´ART....  si l´arriven a marcar a Primera, ens el repeteixen cada hora i cada minut....  Això sí, el tema de la concentració defensiva s´ha de millorar, perquè cada dia una remontada d´aquestes proporcions, no és possible....

TOT ES POSSIBLE, PERO SOBRETOT NO HA D DISMINUIR L´ESPERIT DE LLUITA, NI L´INTENSITAT....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #166 el: 01 de Febrer de 2009, 21:38:11 pm »
buena remontada la de esta tarde, lo mejor de estos dos triunfos aparte de la moral que nos da mas si cabe que en los dos hemos remontado que siempre sabe mejor una victoria asi, y los dos han sido por mas de un gol de diferencia en Terrassa de 2 y hoy de 3 y eso siempre viene bien para nuestro goal average general que hoy ya lo hemos dejado en -1, poquito a poco vamos mejor que no pare a puntuar en Mestalla y si es ganando mejor  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Navarrog

• President
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #167 el: 01 de Febrer de 2009, 21:39:43 pm »
Doncs bé, ja ho esteu comentant tots...
Per fí guanyem a casa, desrpés de tant de temps, tornem a guanyar (i de quina manera...) després d'un derby amb el Terrassa que vam guanyar 1-3 ara remontem al Gavà un 0-2, doncs la veritat esque estic MOLT content.
Jo sempre he dit que si aquest equip juga bé, amb ganes i sacrifici podriem fer grans coses. (Avui ho han demostrat) I espero que aquesta 'ratxa' segueixi.

M'agradaria comentar també que, la gent no xiuli i critiqui a els jugadors al minut 30 encara que perdem 0-2, s'ha d'animar sempre a els nostres jugadors! (Avui he rigut bastant, molts insultaven en un moment del partit i després deien que eren els millors)

A por el Mestallaaaa  :botador
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #168 el: 01 de Febrer de 2009, 21:51:13 pm »
Hem marcat cinc gols a un dels equips menys golejats del grup, cosa que és significativa i que és un motiu més per pensar que la segona volta que acaba de començar pot ser molt bona. Espero que l'equip no es relaxi i que no torni a creure com al principi de lliga que no cal córrer per guanyar partits. 
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #169 el: 01 de Febrer de 2009, 22:07:25 pm »
algú em pot dir si aquest partit s'ha assemblat al partit Sabadell-R.Madrid que va acabar amb 3-2 després de remuntar un 0-2?

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #170 el: 01 de Febrer de 2009, 23:14:23 pm »
algú em pot dir si aquest partit s'ha assemblat al partit Sabadell-R.Madrid que va acabar amb 3-2 després de remuntar un 0-2?

Tot i que hi podria haver alguna similitut hi ha coses molt diferents:

- La pluja va ser constant i continuada al llarg de tot el partit
- Es va arribar al descans amb un 0-2 favorable al Madrid
- Per tant la remontada es va produir a la segona part
- Estavem a Primera Divisió i ens enfrontavem precisament a tot un Reial Madrid..
- L'àrbitre va ajudar els interessaos de l'equip blanc no assenyalant un clamoros penal fet sobre PeriKo Alonso que hagués pogut significar el 2-4
- La NCA era plena de gom a gom
- Aquella victòria sobre el Madrid i tal com es va produir va provocar una histèria colectiva entre els afeccionats
- Era partit de Copa del Rey
- Es va jugar a la nit
- No va ser retrasmés per TV
- Hi va haver un seguiment mediàtic propi d'un partit on s'enfrontaven dos equips de Primera Divisió i un d'ells precisament el R. Madrid

Vaja....eren uns altres temps....que esperem tornem a viure... :bandera

Xandri

• Visitant
« Respondre #171 el: 01 de Febrer de 2009, 23:17:28 pm »
Crec que l'única lectura negativa del partit que tothom coincidim, ha sigut al rebre dos gols en poc més d'un minut. Espero que això no passi més i es solucioni. Ara que ja tenim confiança, entrega,etc. hem de mirar d'intentar no rebre tans gols. :beer2

Desconnectat Navarrog

• President
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #172 el: 01 de Febrer de 2009, 23:18:44 pm »
En la web www.cesabadell.cat posa que erem 2000 espectadors, no creieu que es massa? Jo he estat al camp i tenia la sensació de que avui erem molt menys  :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #173 el: 01 de Febrer de 2009, 23:20:26 pm »
En la web www.cesabadell.cat posa que erem 2000 espectadors, no creieu que es massa? Jo he estat al camp i tenia la sensació de que avui erem molt menys  :beer2

Avui... jo diria que erem uns 1000 espectadors tirant llarg.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #174 el: 01 de Febrer de 2009, 23:20:50 pm »

Potser han posat un 0 de més.........

Com a molt 600 aficionats a la NCA en l'entrada més fluixa i de llarg de la present temporada.

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #175 el: 01 de Febrer de 2009, 23:21:56 pm »
A RadioSabadell diu 1500 espectadors
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Xandri

• Visitant
« Respondre #176 el: 01 de Febrer de 2009, 23:22:16 pm »
Per la televisió s'ha vist una entrada molt pobre, però això sí, els que han estat han cridat bastant.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8368
  • un camp de primera
« Respondre #177 el: 01 de Febrer de 2009, 23:34:52 pm »

Jo diria que l´entrada ha rondat els 1.000 espectadors.  Una entrada potser semblant a la del Dia de Reis de l´any passat contra el Lleida....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #178 el: 01 de Febrer de 2009, 23:40:21 pm »
GRAN remuntada avui a l'estadi. Gran actitud de l'equip que quan més tocat estaba ha reaccionat de la mà d'un Joel estelar.

Felicitar de nou a tota la plantilla per les ganes i l'ambició que han tingut de fer més i més gols.

Per cert, el 1r de Joel impressionant!!

A pel València Mestalla  :clap
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat TXURI-URDIÑAK

• Infantil
  • Missatges: 286
« Respondre #179 el: 02 de Febrer de 2009, 08:52:57 am »
Bon partit i bona actitud  ( i sort que el keko no ha pogut fer el 0-3)

A la segona part he estat al darrera del Moya, i quand em marcat el 4 gol s'ha tornat com boix cridant i gesticulant miran cap el palco  :look:
VISCA EL SABADELL