Enquesta

Premi Fòrum al Forero Més Polèmic

Sexeibirra
20 (40.8%)
Arrrrrrlekinat
13 (26.5%)
FerniSBD
5 (10.2%)
Kitanovsky
11 (22.4%)

Total de vots: 46

Autor Tema: Votació Premi Fòrum al FORERO MÉS POLÈMIC  (Llegit 9495 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Fum fum fum

  • Visitant
Votació Premi Fòrum al FORERO MÉS POLÈMIC
« el: 13 de Gener de 2009, 12:29:33 pm »
Els nominats finals per a la categoria de Forero Més Polèmic són:

- Per ser un dels pocs que 'opine el que li surt del rave' però amb criteri i no buscant la polèmica per la polèmica, la Organització dels Premis Fòrum nomina a Forero Més Polèmic a sexeibirra.
http://www.c****n=profile;u=19

- Per no deixar passar ni una sola oportunitat on ficar-hi cullerada, aprofitant sempre les èpoques propicies per la crítica, la Organització dels Premis Fòrum nomina a Forero Més Polèmic a Arrrrrrlekinat.
http://www.c****n=profile;u=1751

- Per la seva incansable facilitat en crear temes polèmics, inclús els més tontos i innofensius en qualsevol altre forero, la Organització dels Premis Fòrum nomina a Forero Més Polèmic a FerniSBD.
http://www.c****n=profile;u=2428

- Per estar sempre al peu del canó en totes les discussions i polemitzar en qualsevol dels apartats, la Organització dels Premis Fòrum nomina a Forero Més Polèmic a Kitanovsky.
http://www.c****n=profile;u=93

Desconnectat PANSO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 7000
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: Votació Premi Fòrum al FORERO MÉS POLÈMIC
« Respondre #1 el: 13 de Gener de 2009, 12:43:44 pm »
Sexeibirra polemitzar per polemitzar... (com el programa de radio  :icon_mrgreen: )
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12495
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: Votació Premi Fòrum al FORERO MÉS POLÈMIC
« Respondre #2 el: 13 de Gener de 2009, 19:58:06 pm »
Que serà que tenen els noms començats per A, que els fa persones polèmiques? Doncs això, estic entre els dos foreros els quals comença el seu nom real per A.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat vic@rlekinat

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1607
  • Gènere: Masculí
Re: Votació Premi Fòrum al FORERO MÉS POLÈMIC
« Respondre #3 el: 13 de Gener de 2009, 21:39:56 pm »
Per mi el més polèmic és Arrrrrrrrrrrlekinat . però porata unes polèmiques estèrils al forum que no serveixen per res més que discutir-se i propu, per sort em sembla que ha rectifict bastant i és d'agrïr.
De tota manera jo voto a KITANOVSKY com a "foreru polèmic" els seus post creen debat i aporta coses amb argument, encara que no pas sempre amb raó. Enhorabona KITA ja tens el meu vot, espero t'ajudi a guanyar el guardó

Desconnectat FerniSBD

  • Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3401
  • Gènere: Masculí
Re: Votació Premi Fòrum al FORERO MÉS POLÈMIC
« Respondre #4 el: 14 de Gener de 2009, 22:10:49 pm »
Primer dia que hecho un vistazo a esto de los premios del foro y me ponen en la lista de los mas  polémicos, sin comentarios.....

Un año entero mordiéndome la lengua para no pelearme con nadie y me meten igual aquí y por petición de.... en fin, si lo se ni entro a leer nada de este apartado.
« Darrera modificació: 14 de Gener de 2009, 22:14:52 pm per FerniSBD »

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12495
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: Votació Premi Fòrum al FORERO MÉS POLÈMIC
« Respondre #5 el: 14 de Gener de 2009, 22:59:59 pm »
Primer dia que hecho un vistazo a esto de los premios del foro y me ponen en la lista de los mas  polémicos, sin comentarios.....

Un año entero mordiéndome la lengua para no pelearme con nadie y me meten igual aquí y por petición de.... en fin, si lo se ni entro a leer nada de este apartado.

No home, no, si aquí només ha ficat els que la gent ha proposat com a polèmics. No crec pas que en surtis guanyador, tenint com a rivals als tres altres cracks.

Jo, almenys, no he votat per tu.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat FerniSBD

  • Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3401
  • Gènere: Masculí
Re: Votació Premi Fòrum al FORERO MÉS POLÈMIC
« Respondre #6 el: 15 de Gener de 2009, 21:04:12 pm »
Primer dia que hecho un vistazo a esto de los premios del foro y me ponen en la lista de los mas  polémicos, sin comentarios.....

Un año entero mordiéndome la lengua para no pelearme con nadie y me meten igual aquí y por petición de.... en fin, si lo se ni entro a leer nada de este apartado.

No home, no, si aquí només ha ficat els que la gent ha proposat com a polèmics. No crec pas que en surtis guanyador, tenint com a rivals als tres altres cracks.

Jo, almenys, no he votat per tu.

jeje, no home i si m'has votat tampoc passa res, cadascú pot opinar el que vulgui, pero que vaja, amb la de foreros polèmics que hi ha, especialment aquest últim any on s'ha registrat bastanta gent només per buscar les pessigolles em fa gracia que em nominin a mi que participo bastant menys que abans.

Desconnectat DJ_Murci

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • Gènere: Masculí
  • traaaaaanqui Murci !
Re: Votació Premi Fòrum al FORERO MÉS POLÈMIC
« Respondre #7 el: 15 de Gener de 2009, 21:16:09 pm »
yo lo de POLÉMICO no lo veria como algo negativo.... No es lo mismo Polémico que buscabullas... Hay grandes polemistas en todos los ambitos y en todos los medios de comunicación, y se caracterizan por eso, por opinar de todos los temas y por saber debatir
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat Inda

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8972
  • Gènere: Masculí
Re: Votació Premi Fòrum al FORERO MÉS POLÈMIC
« Respondre #8 el: 16 de Gener de 2009, 06:06:58 am »
 :bandera :bandera
 
Segons el diccionari:


POLÈMIC, -ÈMICA adj.
Pertanyent o relatiu a la lluita; cast. polémico. Zona polèmica: espai lliure que una fortificació necessita per a la seva defensa. Especialment: a) Pertanyent o relatiu a la controvèrsia o discussió, i principalment a les que es tenen per escrit.
    Fon.: pulέmik (Barc.); polέ̞mik (Val., Mall.).
    Etim.: pres del gr. πολεμικóς, mat. sign.
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat sexeibirra

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4263
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re: Votació Premi Fòrum al FORERO MÉS POLÈMIC
« Respondre #9 el: 16 de Gener de 2009, 14:09:51 pm »
Lo de polèmic se pot agafar per moltes bandes. Com diuen per ací, una persona polémica pot ser el que incita a debat en molts àmbits, o també el ranci de torn que res l’està bé, i evidentment també al que se li va la pinça i toca els ous als demés. Jo, sobretot me referia al que crea textes en els que incita a discutir, que no barallar-se amb els altres foreros, però si tu t’ho vols pendre per altre banda, doncs supose que te sentiràs al-ludit.
Polèmic és en Kita, per exposar sempre temes que provoquen debat, discussió, punts de vista diferenciats i que s’expressen amb plantejaments i no només amb un parell de frases.
Polèmic és l’Arrrrrrlekinat, que sembla antiarlequinat a vegades per la verbòrrea àcida i la mala llet continguda desprès de les derrotes, però que sé que és arlequinat de fa temps, i per a mostra un botó: Ell és el que va crear i fer este sub-foro que parlava del Sabadell quan estavem a Tercera: http://1batxibsbd.creatuforo.com/seccin-arlequinada-foro16.html
Polèmic ets tu, Ferni, per ser un multi-equips, per fotre cullerada per tot el foro opinant (i a vegaes és molt interessant el que exposes), i per provocar polèmiques amb alguns dels teus plantejaments. Poden ser més o menys acertats, però almenys dius el que penses, i no t'en amagues com altres que en temps passats han intentat fer servir segons nicks per a quedar com a senyors.
Polèmic soc jo, per opinar el que me surt del rave i per discutir-me i rebatre durament als ‘amigos’ d’un i altri familia arlequinada, fins i tot recordant-los que tothom té draps bruts i que tothom sap fer la guerra bruta.
Açò si. Tu tampoc has rebut el meu vot com a més polèmic. Crec que en esta llista hi ha almenys un parell de polèmics més que tu.
Si es que te sent aludit per tot.
« Darrera modificació: 16 de Gener de 2009, 14:20:51 pm per sexeibirra »
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Arrrrrrlekinat

  • Visitant
Re: Votació Premi Fòrum al FORERO MÉS POLÈMIC
« Respondre #10 el: 16 de Gener de 2009, 14:20:35 pm »
Polèmic és l’Arrrrrrlekinat, que sembla antiarlequinat a vegades per la verbòrrea àcida i la mala llet continguda desprès de les derrotes, però que sé que és arlequinat de fa temps, i per a mostra un botó: Ell és el que va crear i fer este sub-foro que parlava del Sabadell quan estavem a Tercera: http://1batxibsbd.creatuforo.com/seccin-arlequinada-foro16.html

Ostres sexeibirra, em deixes parat... Jo ja ni m'en recordava d'aquest foro que vam fer els de classe. Doncs sí, com podeu veure, jo era l'encarregat de la secció arlequinada d'aquell foro. Per a que després digueu que jo ni tan sols sóc del Sabadell... :ejem

Desconnectat sexeibirra

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4263
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re: Votació Premi Fòrum al FORERO MÉS POLÈMIC
« Respondre #11 el: 16 de Gener de 2009, 14:22:07 pm »
Ostres sexeibirra, em deixes parat... Jo ja ni m'en recordava d'aquest foro que vam fer els de classe. Doncs sí, com podeu veure, jo era l'encarregat de la secció arlequinada d'aquell foro. Per a que després digueu que jo ni tan sols sóc del Sabadell... :ejem

Per a que veges, que quan parle, ho faig amb coneixement del que dic.  :wink2:
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat umbria

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
Re: Votació Premi Fòrum al FORERO MÉS POLÈMIC
« Respondre #12 el: 16 de Gener de 2009, 14:40:32 pm »
doncs jo votaré per al meu amic Ferni que és capaç de treure-li la punta a tot i desquicià a més d'un en els post més absurdos.
el tio amb aixó es un geni!
« Darrera modificació: 17 de Gener de 2009, 09:17:28 am per umbria »
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12495
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: Votació Premi Fòrum al FORERO MÉS POLÈMIC
« Respondre #13 el: 16 de Gener de 2009, 19:56:05 pm »
yo lo de POLÉMICO no lo veria como algo negativo.... No es lo mismo Polémico que buscabullas... Hay grandes polemistas en todos los ambitos y en todos los medios de comunicación, y se caracterizan por eso, por opinar de todos los temas y por saber debatir

Totalment d'acord. És exactament el que penso, però tu ho has explicat a la perfecció.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat FerniSBD

  • Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3401
  • Gènere: Masculí
Re: Votació Premi Fòrum al FORERO MÉS POLÈMIC
« Respondre #14 el: 16 de Gener de 2009, 22:25:48 pm »
doncs jo votaré per al meu amic Ferni que és capaç de treure-li la punta a tot i desquicià a més d'un en els pots més absurdos.
el tio amb aixó es un geni!

Gràcies Umbria  ¬¬''    , em tocarà pendre'm-ho bé...    :ostres :ostres

El company Sexe i birra també vec que també em coneix bastant....

Si és que a la Nova Creu Alta sóm poqueta gent i la meitat Anti-Ferni  ;D , podrieu fer un bloc al facebook i tot  :ok
« Darrera modificació: 16 de Gener de 2009, 22:31:20 pm per FerniSBD »

Desconnectat BLANC-I-BLAU

  • President
  • *********
  • Missatges: 8029
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Re: Votació Premi Fòrum al FORERO MÉS POLÈMIC
« Respondre #15 el: 17 de Gener de 2009, 21:24:14 pm »
Kitanovsky

Ni Barça, ni Madrid, sempre C.E.Sabadell

Desconnectat DimonietSBD

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2215
  • Gènere: Masculí
  • Dimoniet !
Re: Votació Premi Fòrum al FORERO MÉS POLÈMIC
« Respondre #16 el: 17 de Gener de 2009, 21:43:06 pm »
Kitanovsky
Jo estava a 545 km de Sabadell el dia 28/5/11 ... Sempre SABADELL !!!

Desconnectat Inda

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8972
  • Gènere: Masculí
Re: Votació Premi Fòrum al FORERO MÉS POLÈMIC
« Respondre #17 el: 18 de Gener de 2009, 20:04:56 pm »
 :ok :ok

                                    :ike: Estic entre el arrrlekinat i el ferni, pro en decantaré per l'arrrrrlekinat
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Mendo

  • Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5734
  • Gènere: Masculí
  • A way of life
Re: Votació Premi Fòrum al FORERO MÉS POLÈMIC
« Respondre #18 el: 18 de Gener de 2009, 21:41:41 pm »
Sexeibirra, sense cap mena de dubtes, encara que en moltes ocasions estigui d'acord amb ell i sigui dels foreros dels qui llegeixo els seus missatges amb més interès.
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12495
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: Votació Premi Fòrum al FORERO MÉS POLÈMIC
« Respondre #19 el: 20 de Gener de 2009, 20:00:23 pm »
Si és que a la Nova Creu Alta sóm poqueta gent i la meitat Anti-Ferni  ;D , podrieu fer un bloc al facebook i tot  :ok

Estàs proposant una iniciativa al fòrum?  :laugh2:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...