Autor Tema: SELECCIÓ NENS INFANTIL B  (Llegit 1448 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat exorcist59

  • Invitat
  • *
  • Missatges: 4
  • SUFRIDOR EN CASA
SELECCIÓ NENS INFANTIL B
« el: 14 de Setembre de 2005, 18:44:47 pm »
 :ko
salutacions, amants del forum :scut
Aquest missatge ja va ser exposat fa uns dies, però degut a petits problemes 'tècnics' ha desaparescut. Doncs bé, com ja he dit a la presentació, el tornaré a escriure 8)
La veritat és que no m'agrada :Hecho_polvo: gens ni mica la forma que s'està fent servir per formar l'equip a la categoria INFANTIL B  :ko
... S'acabava la temporada passada, quan la direcció del C.E.Sabadell i el Futbol Base va canviar per complet. Tornem amb les promeses i projectes de sempre :icon_mrgreen:
S'acaba la lliga i comencen els torneigs; però en comptes de conèixer el nou entrenador de la propera temporada, per tal d'anar coneixent el seu nou equip, i els possibles fitxatges ¿?, hem d'anar amb l'entrenador de tota la temporada + els seus nens per a la propera. Pots comptar, vint-i-tants nens a cada partit...
Tres dies abans d'acabar, per fi va aparèixer el nou entrenador. Poc temps te per a conèixer els nens. Sembla que l'equip està practicament muntat. Ens acomiadem fins l'última setmana d'agost on ens cridaran per a dir-nos els primer dia d'entrenament.
Tot sembla anar bé. Passem les vacances tranquilament però el telèfon no sona. Hem d'anar personalment a les oficines per  vuere què passa. Allà no ho tenen clar, però et diuen de fer la fitxa del nen quan més ràpid, millor. Dit i fet: fem la fitxa :DDD
QUINA ÉS LA SORPRESA AL ENTRENAR PER PRIMERA VEGADA!!! N'HI HAN QUASI 30 NENS :surprised:
A partir d'aquest moment comencen una sèrie d'entrenaments i partits de prova per a veure quins són els nens que es queden, i pel que sembla ser, tots tenen els mateixos drets. És a dir, qualsevol nen que vingui de fora et pot treure el lloc, encara que faci 5 temporades que hi ets a la casa!!!! :veryangry: HO TROBEU LOGIC??? :icon_question:
LA MEVA OPINIÓ ÉS QUE AQUESTES COSES S'HAN DE FER ABANS D'ACABAR LA TEMPORADA ANTERIOR, AL IGUAL QUE PASSA A ALTRES ENTITATS ESPORTIVES: TENIM ELS NENS DE LA CASA I S'EXAMINEN ELS QUE VENEN DE FORA ;D
Quina mena d'organitzatció és aquesta, que pot deixar els nens de la casa fora del SABADELL? :ko
De moment, encara som a l'espera. JA US EXPLICARÉ COM ACABA.
 :icon_arrow: NOTA: Si esteu d'acord amb mi, sobre la falta d'organització d'aquest club CENTENARI, sisplau, responeu amb l'eslogan TUBULAR BELLS.
Gràcies i fins aviat :beer
TUBULAR BELLS

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12486
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: SELECCIÓ NENS INFANTIL B
« Respondre #1 el: 14 de Setembre de 2005, 18:50:38 pm »
Que fort em sembla...
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...