Autor Tema: Grup 6, un grup duríssim.  (Llegit 1438 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12487
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Grup 6, un grup duríssim.
« el: 09 de Juliol de 2008, 22:43:00 pm »
Un grup durissim, només apte per a jugadors bregats en tot tipus de camps.

Per començar, en el grup hi han ex-primeres, amb ganes de tornar, com ANDALUCIA i CAN RULL ROMULO TRONCHONI, encara que al segon, la inexperiència de la plantilla els pot passar factura.

Equips que aspiren a l'ascens, LA ROMANICA i SANT QUIRZE VALLES, els dos amb un potencial que els farà perillosos rivals aquesta temporada.

Derbis contra SABADELL NORD i SABADELLENCA, dos equips que aquest any volen estar per la zona alta de la taula, i que contra ells es suma el factor derbi, aquell que fa que un partit pugui tenir un desllaç totalment inesperat.

Els derbis amb els altres equips de la ciutat, CAN DEU, LEPANTO i CAROLINENSE, on la testosterona serà part important dels partits, ja que son equips que normalment lluiten per no caure en la zona baixa i no amaguen la cama en cap jugada.

Cas apart son els partits que ens esperen al poble del costat, un MAURINA EGARA que aspira a ficar-se a la zona alta, un JUAN XXIII que com cada any intentarà no quedar per baix (i fent valer el seu difícil i petit camp), i SANT PERE NORD, que acaba de pujar, però que té jugadors que coneixen de sobres la categoria. A més, amb ells estarà un CAN BOADA, que l'any passat ja van quedar tercers de grup, donant la agradable sorpresa i que encara que no sigui de Terrassa, també es motiven quan veuen els quadres arlequinats (és que els posem catxondos).

Completen el grup, dos equips de Rubí, el 25 DE SEPTIEMBRE, equip aguerrit, un camp molt difícil, i el filial OLIMPIC CAN FATJO, desconegut per mi.

Per acabar, un filial del CERDANYOLA, on els jugadors estaran motivats per a fer el salt al primer equip, i un BADIA, equip que any rera any, demostra que pot quedar més amunt del que ho fà.
« Darrera modificació: 09 de Juliol de 2008, 22:48:51 pm per birrero »
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat moya jluis

  • Invitat
  • *
  • Missatges: 1
PARTITS AMISTOSOS DE PRETEMPORADA
« Respondre #1 el: 05 de Agost de 2008, 14:26:29 pm »
Está claro que es un grupo muy competitivo, me atrevería a decir que de todos los grupos de segunda territorial es de los más complicados. Conozco el grupo, pues he jugado en el Ca' n Rull hace un par de añosy estuve en el Ca' n Trias en primera, en la que teníamos jugadores técnicamente buenos pero muy jóvenes e inexpertos que ahora seguramente estarán jugando en equipos de mayor categoría o que están en sus años bueno y de mayor madurez. En estas categorías y más en este gurpo es fundamental saber leer los partidos y llevar el tempo del mismo, saber cuando hay que subir la marcha y saber cuando a minorarla en pos del equipo. Es muy importante saber estar en el campo y tener claro cuales son nuestras funciones en la misma, tener un cierto orden y sobre todo ser solidario con el equipo. Es cierto que al final luchan por estar arriba aquellos equipos que técnicamente tienen una media mayor de la misma, pero es obvio que han tenido que asumir que el control, el equilibrio , el sacrificio de tu trabajo en pos del equipo es vital y fundamental. Han subido dos equipos buenos este año, otros han estado ahí y quizás lo logren este año.
 Yo por mi parte vuelvo de nuevo a realizar la pretemporada con un equipo del gurpo-6 que ha ascendido este año de tercera, El Sant Pere Nord, a mi edad ya cada vez es más difícil encontrar a un equipo que al menos te deje probar y ver que tal va la cosa, pese a mis 31 años creo que tengo la experiencia y el saber estar, y lo que es más importante la ilusión de poder practicar el deporte que desde niño siempre me encandiló y en el que he pasado por todo tipo de situaciones. He jugado en 1ª preferente y en primera territorial hasta que haces unos años hice un parón, ahora de nuevo vuelvo con la ilusión de poder ver que con 31 años sigo siendo un buen jugador de equipo, con mis defectos y virtudes. Esperemos que por lo menos en esta nueva temporada impere el fair play, las ganas de luchar y que gane quien mejor allá trabajado estos valores, el de saber que es un equipo, que es un club y que el día de mañana puedas decir yo estuve allí y fui partícipe. Suerte a todos y ya sabéis ahora empieza pronto lo bueno, la pretemporada, y el inicio de la competición.

 

Desconnectat PANSO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 7000
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: Grup 6, un grup duríssim.
« Respondre #2 el: 15 de Setembre de 2008, 17:44:05 pm »
L´equip del Sabadell Amater jugará amb las samarretes Jako que porten estampades els noms dels socis durant aquesta temporada 2008/09.
Podriam dir que era una sorpresa majuscula , aquest cap de setmana s´han estrenat las samarretes del amater identicas a las del primer equip, osigui que els socis que van possar el seu nom als cuadres arlequinats podran dir orgullosos que tambe ajudan al amater !!!!  Esperem que la noticia sigui del vostre gust  :thumbsup:
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/