Autor Tema: s'han passat tres pobles...  (Llegit 31343 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7045
  • Gènere: Masculí
s'han passat tres pobles...
« el: 02 de Setembre de 2008, 15:49:19 pm »

miro ara la pàgina web de ràdio sabadell i m'entero dels preus del 'derby'...

home, no fotem... fer pagar als socis 7 euros quan s'acaben de rascar 165 al setembre, quan a més cal pagar l'escola i el material pels nens, les matrícules, ve la visa de les vacances, un euribor boig i acabes de pagar el carnet/s de soci del teu club de l'ànima...     sense paraules. sàbia decissió.

crec que si el calendari ha estat així de curiós, posant un derby a mig setembre, prou n'hi ha dels preus cars com per anar demanant 19 euros per una general. i es que per mi els 16 que es demanen cada setmana ja em semblen una jornada econòmica permanent. ja no parlo d'entrades a 1 euro peró poc em sembla a mi que qui posa els preus entén de quina és l'actual situació econòmica a nivel global.

i més si es retransmet per televissió de catalunya...

realment, ja no cal comparar el que paguem per un carnet comparat a altres equips de 2aB i de 2aA, és un tema que hem tractat. o comparar el preu de l'entrada amb el preu per veure un partit a l'ACB o a 2a divisió. ni que ens regaléssin un sopar a l'insòlit !!

el que realment crec es que aquest any anar al camp del sabadell és bastant car i molta gent decidirà quedar-se a casa pels elevats preus, molt trist si fem una bona temporada. ara, a veure quan ens fan pagar per veure el partit de dimecres que es juga en horari champions.



Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7045
  • Gènere: Masculí
Re: s'han passat tres pobles...
« Respondre #1 el: 02 de Setembre de 2008, 15:53:23 pm »

vamos, dit d'una altra manera...

ENTRADA A 15 EUROS
es vendrien moltes més entrades, ja que és un preu que esperem.
1200 entrades venudes = 18000€

ENTRADA A 19 EUROS
és un preu que molta gent considera abusiu, tot i ser només 4 euros de diferència.
500 entrades venudes = 9500€


i es que de vegades, l'avarícia trenca el sac !!

i sinó temps al temps...

Desconnectat cor arlequinat

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 271
Re: s'han passat tres pobles...
« Respondre #2 el: 02 de Setembre de 2008, 16:01:56 pm »
Sí trobo una mica abusiu els 7 euros pel soci encara que entenc que el derbi sigui obligat fer jornada economica, sigui el setembre, desembre o gener. Sempre hi trobariem alguna pega. Crec que 5 euros estaria bé. Pero si fan pagar 7 euros al soci, doncs la general hauria de valer, per pura estadistica matemàtica, 23 euros (16 partits habituals+7). Pagant només 19, el soci es el més perjudicat. Jo crec que la general habitual hauria de ser uns 18 euros i el que no vulgui pagar, doncs ja ho sap: fer-se soci. Encara que vingui la tele, la gent li agrada viure el derbi al camp, pel ambient i el morbo

Desconnectat liraju

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1215
  • Gènere: Masculí
Re: s'han passat tres pobles...
« Respondre #3 el: 02 de Setembre de 2008, 16:06:17 pm »
Están tensando mucho la cuerda y al final la romperan. Las peñas deberían hacer una queja formal o algo porque sino cada año estarán poniendonos a prueba a los socios.
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat Pedrito

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3640
  • Gènere: Masculí
Re: s'han passat tres pobles...
« Respondre #4 el: 02 de Setembre de 2008, 16:09:11 pm »
segur que deuen pensar: posem-ho a 7 € pels socis, total, segur que venen, és un derby i costi el que costi seràn aqui animant...

Jo amb 15 anys, que tingui que pagar 40 € per fer-me soci, i ara 7 per Un Partit, pot ser un derby que jo, no hi aniré.

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Gol del Sabadell

  • Visitant
Re: s'han passat tres pobles...
« Respondre #5 el: 02 de Setembre de 2008, 16:11:56 pm »
Es alucinante.
Es que de Terrassa no vendrá nadie , y le va a quitar salsa al derby! Yo creo que la directiva se está equivocando, pero bueno todos sabemos que son muchos y que nadie de ellos se va a rascar el bolsillo, por eso la única solución para cuadrar números es que pague el socio, y si viene el Terrassa seguro que el socio convencerà a su hermano o a su cuñado para que se gasten 19 euritos "de nada" y para la butxaca. :malament

No se que pretenden, en Santboià en 3ª los aficionados no entramos por precios abusivos, a ver si va a tocar hacer lo mismo en Sabadell para que varien la política de precios.

Si a mi me parece perfecto que no se pongan entradas a 3 euros, pero es que si la pones a 10 euros, ya estaría bien y vendría el doble de gente, además 10 x19 = 190 (el socio tendria un descuento de 25 euros respecto a las entradas de público y todos contentos!).

Porque entiendo que todos los allegados a la directiva (familia, amigos, representantes, exjugadores...) pagaran los 20-30 euros que vale tribuna ¿no? , porque somos muchos socios a los que nos gustaría invitar a nuestra familia o amistades y no rascarnos continuamente el bolsillo.
Al hilo de lo que digo, el otro dia comentan en RS que la tribuna estaba llena de exjugadores, yo de los nombres que salieron les pongo alfombra si hace falta a Ollés o Roca, porque lo que es Manel, Juanma Cruz o Xavi Muñoz espero que si no son socios (como sienten tanto los colores, supongo que lo seran) pagaran la entrada y a poder ser doble.

Desconnectat hicks

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2293
  • Gènere: Masculí
Re: s'han passat tres pobles...
« Respondre #6 el: 02 de Setembre de 2008, 16:13:16 pm »
s han cargat el derby. serem 4 gats

Desconnectat Navarrog

  • Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6454
  • 28/05/11 SABADELL FANS
Re: s'han passat tres pobles...
« Respondre #7 el: 02 de Setembre de 2008, 16:19:16 pm »
prefereixo no opinar..

que es creuen que som imbecils o què? que tractin una mica millor a una afició que any rere any esta al costat del club  :rant: :rant:  :rant:
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Bend

  • Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 627
  • Gènere: Masculí
Re: s'han passat tres pobles...
« Respondre #8 el: 02 de Setembre de 2008, 16:20:18 pm »
Doncs com al final el facin per la TV....

Hi hauran més de la TV3 que public...

Desconnectat Pedrito

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3640
  • Gènere: Masculí
Re: s'han passat tres pobles...
« Respondre #9 el: 02 de Setembre de 2008, 16:37:32 pm »
el que podriam fer és entre tots els foreros que no estiguin d'acord amb aquesta jornada econòmica excesiva, escriure una carta en senyal de protesta i fer-la arribar al club, que en penseu?

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Fum fum fum

  • Visitant
Re: s'han passat tres pobles...
« Respondre #10 el: 02 de Setembre de 2008, 16:41:26 pm »
Jo el que penso es que amb entrades a 15 euros tindriem el camp ple i una bona recaudació i amb preus a 19 euros, SEREU 500 i gracies... el camp buit en un derby, que recordeu-ho... l'any passat, el SABADELL-TERRASSA (i no el Terrassa-Sabadell) va ser el partit amb més assistència del grup.

1.  -  5.850  -  SABADELL-TERRASSA (Jornada 22)
2.  -  4.250  -  Terrassa - Sabadell (Jornada 3)
3.  -  4.000  -  Benidorm  - Ibiza-Eivissa (Jornada 37)
4.  -  3.250  -  Sabadell - Villarreal B (Jornada 10)
5.  -  3.250  -  Alcoyano - Alicante (Jornada 29)

Desconnectat hoolSBD

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 113
Re: s'han passat tres pobles...
« Respondre #11 el: 02 de Setembre de 2008, 16:46:15 pm »
Podemos empezar a creernos que somos de los clubes más caros de ver de toda la Segunda B, e incluso algunos de Segunda y Primera, así hay el ambiente que hay cada partido, acabaremos los 1.000 de siempre que nos 'comemos' todo lo que nos echen ...


Desconnectat umbria

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
Re: s'han passat tres pobles...
« Respondre #12 el: 02 de Setembre de 2008, 17:13:12 pm »
Es alucinante.
Es que de Terrassa no vendrá nadie , y le va a quitar salsa al derby! Yo creo que la directiva se está equivocando, pero bueno todos sabemos que son muchos y que nadie de ellos se va a rascar el bolsillo, por eso la única solución para cuadrar números es que pague el socio, y si viene el Terrassa seguro que el socio convencerà a su hermano o a su cuñado para que se gasten 19 euritos "de nada" y para la butxaca. :malament

No se que pretenden, en Santboià en 3ª los aficionados no entramos por precios abusivos, a ver si va a tocar hacer lo mismo en Sabadell para que varien la política de precios.

Si a mi me parece perfecto que no se pongan entradas a 3 euros, pero es que si la pones a 10 euros, ya estaría bien y vendría el doble de gente, además 10 x19 = 190 (el socio tendria un descuento de 25 euros respecto a las entradas de público y todos contentos!).

Porque entiendo que todos los allegados a la directiva (familia, amigos, representantes, exjugadores...) pagaran los 20-30 euros que vale tribuna ¿no? , porque somos muchos socios a los que nos gustaría invitar a nuestra familia o amistades y no rascarnos continuamente el bolsillo.
Al hilo de lo que digo, el otro dia comentan en RS que la tribuna estaba llena de exjugadores, yo de los nombres que salieron les pongo alfombra si hace falta a Ollés o Roca, porque lo que es Manel, Juanma Cruz o Xavi Muñoz espero que si no son socios (como sienten tanto los colores, supongo que lo seran) pagaran la entrada y a poder ser doble.

i el van deixar entrar? A una persona que va faltar al respecte a una afició i al seu entrenador...

I dic a una afició, perqué si bé va fer la feina per la qual li pagaven a l'Eivissa, no calia fer una demostració d'odi barruera, lletja i fora de lloc a un estadi on l'afició li ha donat tot.
Encara que despres és disculpes, savía on estava en Moya i que habia de fer "predemitación y alevosia"
Us asseguro que si jo ves estat màxima mandataria del CES aquest no entra
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat toni78

  • President
  • *********
  • Missatges: 7508
  • Gènere: Masculí
Re: s'han passat tres pobles...
« Respondre #13 el: 02 de Setembre de 2008, 17:24:56 pm »
pues si sse han pasado y mucho desde el foro no se puede hacer algun tipo de protesta? porque las penyas o mucho me equivoco o no haran nada  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Randel

  • CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
Re: s'han passat tres pobles...
« Respondre #14 el: 02 de Setembre de 2008, 17:25:17 pm »
s'han begut l'enteniment ...
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

antcarcer

  • Visitant
Re: s'han passat tres pobles...
« Respondre #15 el: 02 de Setembre de 2008, 17:25:26 pm »
La qüestió és que a aquest pas, en un parell d'anys, el carné ja ens costará 200€

Están tensando mucho la cuerda y al final la romperan. Las peñas deberían hacer una queja formal o algo porque sino cada año estarán poniendonos a prueba a los socios.

Ya hace varios años que se rompió, solo hay que ver que cada vez hay menos socios adultos, la mayoria de altas son de 10€, pero eso no lo dicen.

Desconnectat Erik_Sbd

  • President
  • *********
  • Missatges: 5011
  • Gènere: Masculí
  • Mirar el fòrum té el seu perill
Re: s'han passat tres pobles...
« Respondre #16 el: 02 de Setembre de 2008, 17:31:56 pm »
La qüestió és que a aquest pas, en un parell d'anys, el carné ja ens costará 200€

Están tensando mucho la cuerda y al final la romperan. Las peñas deberían hacer una queja formal o algo porque sino cada año estarán poniendonos a prueba a los socios.

Ya hace varios años que se rompió, solo hay que ver que cada vez hay menos socios adultos, la mayoria de altas son de 10€, pero eso no lo dicen.

I aquesta gent que paga 10€ i 40€ s'acabarà cremant també si segueix així la cosa...s'ha de fer algo ja
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat umbria

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
Re: s'han passat tres pobles...
« Respondre #17 el: 02 de Setembre de 2008, 17:33:13 pm »
pues si sse han pasado y mucho desde el foro no se puede hacer algun tipo de protesta? porque las penyas o mucho me equivoco o no haran nada  :beer2 :beer2

pagar su entrada, al menos la mayoría!
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat toni78

  • President
  • *********
  • Missatges: 7508
  • Gènere: Masculí
Re: s'han passat tres pobles...
« Respondre #18 el: 02 de Setembre de 2008, 17:37:33 pm »
pues si sse han pasado y mucho desde el foro no se puede hacer algun tipo de protesta? porque las penyas o mucho me equivoco o no haran nada  :beer2 :beer2

pagar su entrada, al menos la mayoría!


por eso mismo lo digo pero total aunque desde el foro hagamos algo, no nos haran ni caso, yo por ejemplo un familiar mio va con la novia y pagar 30 euros aun, pero 38 euros por entrar los dos al campo por ver un partido de 2ªB en la jornada 3, que son solo 3 puntos es un abuso por mucho derby que sea estamos a principios y no se estan jugando nada mas que tres puntos directiva  :ko :ko :ko :ko :ko :ko :ko :ko :ko :ko :ko :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Erik_Sbd

  • President
  • *********
  • Missatges: 5011
  • Gènere: Masculí
  • Mirar el fòrum té el seu perill
Re: s'han passat tres pobles...
« Respondre #19 el: 02 de Setembre de 2008, 17:40:13 pm »
Esque en el tema peñas tampoco existe un opinión conjunta ya que dentro de estas también hay dos bandos...me sabe mal decir esto pero de siempre he pensado que aquí verdaderamente solo existen las peñas de tribuna y las otras no tenemos/tienen derecho a decir nada(o almenos desde mi punto de vista)
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009