Hola forerus, fa temps que miro el forum i llegiexo les impressions que teniu tots (ens especial sobre el mora) sobre l'equip. Tb voldria deixar la meva
Jo com un soci més vaig nar a la NCA amb la il.lusio de trobar-me un equipasso de somni com molts dels socis que estavem alla, i el que em vaig trobar va ser mas de lo mismo.
Ja se que tot just acaba de començar la temporada, i que potser em tingut una mica de mala sort, pero no creieu que la nostra decepcio per akest inici ens l'hem autoprovocat entre tots els socis (haurem de baixar de l'autobus per guanyar) ja que el mora ja ho va dir que patiriem per ganyar.
Jo me estat informan't durant l'estiu llegint akest forum i les meves sensacions eren de que pujariem jugant amb una cama i el porter amb els ulls envenats, i pel que es veu aixo no serà aixi.
Pues el que deia que entre tots em venut fum i potser hauriem de ser mes realistes i esperar patir com sempre .
Els temes tècnics, crec que alguns tenen més raó que els altres, pero cadasqu te la seva rao ja creu que ell te la rao jjejejejje vaya lio de frase, lo que no pot ser es q a la segona jornada ens fotem pals a les rodes (almenys esperar a la tercera jejejeje). Jo ja me convençut que patirem per guanyar, pero si guanyem es igual patir, i si aconseguiem jugar com tots voldriem encara em posare mes feliç, pero com diu un amic meu d'alla on no n'hi ha no en raja
Sincerament crec que es la nostra il.lusio el que ens esta fent mal, sino pq vaig apostar 20 euros a mipuesta, 20 euros a la m****. Sempre ens quedara el waterpolo jejeje