Autor Tema: EQUIPS EN BANCARROTA  (Llegit 356218 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat arlekinat x sempre

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1499
  • La Màgia es arlequinada
Re:EQUIPS EN BANCARROTA
« Respondre #760 el: 04 de Maig de 2011, 00:12:14 am »
ara es la hora de lligar a  luismi loro  i quedarnos per la temporada vinent seria una gran  incorporació  :whistle:
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7039
  • Gènere: Masculí
Re:EQUIPS EN BANCARROTA
« Respondre #761 el: 04 de Maig de 2011, 10:42:48 am »
I es que el que no podia ser, no pot ser...

El Lleida, pagant 50 kilos de fitxa a un jugador a 2aB, crec que fa 2 anys.

El Castelló vivint als mons de Yupi, i fitxant el que no pot fitxar.

I així un no parar...


Crec que aquest estiu, hi hauran bastants descensos per impagaments i que serà la senyal que farà activar a la RFEF sobre el problema de la 2aB.

Desconnectat mss

  • President
  • *********
  • Missatges: 8362
  • Gènere: Masculí
Re:EQUIPS EN BANCARROTA
« Respondre #762 el: 04 de Maig de 2011, 11:57:52 am »

Aquí ja ho donen per fet...

http://www.esfutbol.net/?action=read&idnotizia=57668

Si els seus aficionats es preocupessin mes pel seu equip, buscant i proponent alternatives per creixer o alternatives per sobreviure en aquest cas i no pas dels altres clubs com el sabadell, potser els hi aniría millor.
Cadascú al seu lloc nois i el Lleida malauradament acabrà anant on li toca. Es una llástima
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat arlekinat x sempre

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1499
  • La Màgia es arlequinada
Re:EQUIPS EN BANCARROTA
« Respondre #763 el: 04 de Maig de 2011, 16:16:07 pm »
podriem fer un 2 x 1 rayo i luismi loro que els fitxem ya per la temporada vinent ya que els dos equips no tenen calers pues  a ficharlos :)
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12487
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:EQUIPS EN BANCARROTA
« Respondre #764 el: 04 de Maig de 2011, 19:12:08 pm »
La UE Lleida serà un nou cas Terrassa, simplement. Crec que desapareixerà i en breu serà fundat algun Lleida FC, CE Lleida o el nom que sigui, que adquirirà els seus drets federatius (Sobre uns 60.000€, es rumoreja) i vinga, a competir.

El que m'emprenyaria, és que fos el Barça o l'Espanyol que comprés la plaça per fer un Barça C o Espanyol B, com s'està també rumorejant les últimes hores.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7039
  • Gènere: Masculí
Re:EQUIPS EN BANCARROTA
« Respondre #765 el: 04 de Maig de 2011, 19:13:31 pm »
podriem fer un 2 x 1 rayo i luismi loro que els fitxem ya per la temporada vinent ya que els dos equips no tenen calers pues  a ficharlos :)

i dale amb el luismi loro, ni que fós el únic bon jugador del món!


una pregunteta que tinc per a sexeibirra, coneixedor de com és de la realitat valenciana, és saber si els clubs de la comunitat se'n sortiran enguany.

Lo dels valencians és com anar a veure 'Misión Imposible'

Desconnectat arlekinat x sempre

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1499
  • La Màgia es arlequinada
Re:EQUIPS EN BANCARROTA
« Respondre #766 el: 04 de Maig de 2011, 21:44:11 pm »
no es l'unic si llegeixes bé he posat el rayos o rayo i luimi loro per mi dos dels millors davanters de tota la segona  de tots els grups :D
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat sexeibirra

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4261
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re:EQUIPS EN BANCARROTA
« Respondre #767 el: 06 de Maig de 2011, 11:49:09 am »
podriem fer un 2 x 1 rayo i luismi loro que els fitxem ya per la temporada vinent ya que els dos equips no tenen calers pues  a ficharlos :)

i dale amb el luismi loro, ni que fós el únic bon jugador del món!


una pregunteta que tinc per a sexeibirra, coneixedor de com és de la realitat valenciana, és saber si els clubs de la comunitat se'n sortiran enguany.

Lo dels valencians és com anar a veure 'Misión Imposible'

-Ontinyent: poc problema, amb la seua caixa i amb lo bé que treballen la base.
-Castelló: o Castellnou ven, o seguiran igual, i ojo, que els impagaments els portaran a tercera. També tenen un gran problema, potser els jugadors ni es presenten els dos últims partits. Seria el toc de gràcia al equip orellut.
-Alcoià: o pugen o el pressupost s'haurà de reduïr, ja que no tenen el caliu d'altris temporades al camp i menys socis el proper any.
-Alacant: estos tenen problemes de socis, però si baixa l'Hércules, com sempre els rebotats del Palamó se faran socis de l'Alacant, i tornem a començar. Igualment la deuta que tenen és monstruosa i tard o d'hora cauran.
-Dénia: és un cas apart, eixa zona del País Valencià té un tarannà molt diferent a la resta. Aïllats de la resta del territori, son bastant autosuficients i vorem si seguixen així.
-Oriola: si mantenen a Samuel (saludos, company) en la seua estructura, seguiran tenint jugadors bons a baix preu, si no, que comencen a pensar si la temporada 2012-13 s'apunten a tercera valenciana o murciana, per que ho tindran negre.
-Benidorm: no tenen ni metge, deuen la caisa i a vore com van les eleccions per a traure rèdit o no de lo que surta. Més val que promocionin o baixin o podria ser un Terrassa de la temporada passada a la 2012-13.
-Gandia: La aventura les ha anat sortint bé, han tingut deute, però no s'han disparat els sous dels jugadors. A vore com evolucionen.
-Alzira: o el presidenc claudica o el club se va a la m****. Fins ací puc parlar d'este tema que me toca en lo professional i personal també.


I ojo amb el Lleida, que el administrador judicial ha dit que els drets no se podran vendre a ningú que se vulga emportar el club de Lleida, per tant, Anabel Junyent ja té un plan B preparat. Esta tia és una crack. Me jugo que se carga la deuta d'un dia per l'altri i veiem un Lleida 2011 competint la propera temporada a la part alta del grup.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat arlekinat x sempre

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1499
  • La Màgia es arlequinada
Re:EQUIPS EN BANCARROTA
« Respondre #768 el: 06 de Maig de 2011, 13:23:56 pm »
vaya tela i nosaltres que paguem cada mes els jugadors no tenim  ni una ventatja aixo es una vergonya 
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

jordix

  • Visitant
Re:EQUIPS EN BANCARROTA
« Respondre #769 el: 06 de Maig de 2011, 14:51:53 pm »
vaya tela i nosaltres que paguem cada mes els jugadors no tenim  ni una ventatja aixo es una vergonya
i perque en tindriem que tenir, pagar al dia es el que es té que fer!

Desconnectat arlekinat x sempre

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1499
  • La Màgia es arlequinada
Re:EQUIPS EN BANCARROTA
« Respondre #770 el: 06 de Maig de 2011, 17:20:53 pm »
no si ja peró  dic que els clubs que no cobren tindrien  que desapareixer  directament xq nosaltres  que paguem al dia i tal val que estem primers pero no tens  res de bo xq  tots  juguen encara que porten un  grapat de messos sense cobrar son una vergonya
« Darrera modificació: 06 de Maig de 2011, 18:34:54 pm per arlekinat x sempre »
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat Triple F

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 260
Re:EQUIPS EN BANCARROTA
« Respondre #771 el: 06 de Maig de 2011, 19:25:51 pm »
no si ja peró  dic que els clubs que no cobren tindrien  que desapareixer  directament xq nosaltres  que paguem al dia i tal val que estem primers pero no tens  res de bo xq  tots  juguen encara que porten un  grapat de messos sense cobrar son una vergonya

Si fos el Sabadell el què no pugués pagar, segur que no diries el mateix...

Desconnectat arlekinat x sempre

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1499
  • La Màgia es arlequinada
Re:EQUIPS EN BANCARROTA
« Respondre #772 el: 06 de Maig de 2011, 20:26:50 pm »
ja però com que no és el cas no ho dic, per això penso que són els jugadors molt afortunats per tenir un sou que cobren cada mes, el únic que haurien de cobrar tots però no és així tristament.
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat labtec

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 14664
  • CHIARA
Re:EQUIPS EN BANCARROTA
« Respondre #773 el: 09 de Maig de 2011, 20:16:51 pm »
no si ja peró  dic que els clubs que no cobren tindrien  que desapareixer  directament xq nosaltres  que paguem al dia i tal val que estem primers pero no tens  res de bo xq  tots  juguen encara que porten un  grapat de messos sense cobrar son una vergonya

Si fos el Sabadell el què no pugués pagar, segur que no diries el mateix...

Por esa enfermedad ya hemos pasado y hemos padecido un descenso a 3ª division, por lo que, el que no pague lo pactado y cumpla con sus deberes que descienda y si no puede aguantarse que desaparezca.

Nosotros somos humildes y cuidamos el centimo, si no fuera asi ya hacia años hubieramos hipotecado mas el Club para traer jugadores cobrando lo que no se puede pagar como hacen otros para subir de categoria, consiguiendo al final un resultado negativo en la gestion.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Triple F

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 260
Re:EQUIPS EN BANCARROTA
« Respondre #774 el: 09 de Maig de 2011, 21:21:49 pm »
no si ja peró  dic que els clubs que no cobren tindrien  que desapareixer  directament xq nosaltres  que paguem al dia i tal val que estem primers pero no tens  res de bo xq  tots  juguen encara que porten un  grapat de messos sense cobrar son una vergonya

Si fos el Sabadell el què no pugués pagar, segur que no diries el mateix...

Por esa enfermedad ya hemos pasado y hemos padecido un descenso a 3ª division, por lo que, el que no pague lo pactado y cumpla con sus deberes que descienda y si no puede aguantarse que desaparezca.

Nosotros somos humildes y cuidamos el centimo, si no fuera asi ya hacia años hubieramos hipotecado mas el Club para traer jugadores cobrando lo que no se puede pagar como hacen otros para subir de categoria, consiguiendo al final un resultado negativo en la gestion.

Hay una normativa y hay que cumplirla, y el que no la cumpla que acate las consecuencias. Lo que no se puede hacer es decir que todos los equipos que no pagan a sus jugadores deben descender.
Además hay casos y casos... no es lo mismo una mala gestion premeditada que seas un club humilde, te falle tu sponsor y te quedes con el presupuesto quebrado. Además, suelen ser estos ultimos los que acaban mal de verdad, no los otros...

Desconnectat labtec

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 14664
  • CHIARA
Re:EQUIPS EN BANCARROTA
« Respondre #775 el: 09 de Maig de 2011, 22:10:18 pm »
no si ja peró  dic que els clubs que no cobren tindrien  que desapareixer  directament xq nosaltres  que paguem al dia i tal val que estem primers pero no tens  res de bo xq  tots  juguen encara que porten un  grapat de messos sense cobrar son una vergonya

Si fos el Sabadell el què no pugués pagar, segur que no diries el mateix...

Por esa enfermedad ya hemos pasado y hemos padecido un descenso a 3ª division, por lo que, el que no pague lo pactado y cumpla con sus deberes que descienda y si no puede aguantarse que desaparezca.

Nosotros somos humildes y cuidamos el centimo, si no fuera asi ya hacia años hubieramos hipotecado mas el Club para traer jugadores cobrando lo que no se puede pagar como hacen otros para subir de categoria, consiguiendo al final un resultado negativo en la gestion.

Hay una normativa y hay que cumplirla, y el que no la cumpla que acate las consecuencias. Lo que no se puede hacer es decir que todos los equipos que no pagan a sus jugadores deben descender.
Además hay casos y casos... no es lo mismo una mala gestion premeditada que seas un club humilde, te falle tu sponsor y te quedes con el presupuesto quebrado. Además, suelen ser estos ultimos los que acaban mal de verdad, no los otros...

Eso me suena a algo conocido.

Hay equipos que prometen lo que no pueden pagar, mientras otros tenemos una plantilla mas modesta porque lo prometido se cumple y aquellos jugadores pasan de la modestia porque saben que tarde o temprano cobran y ellos mismos son los que les importa un rabano la situacion delicada en la que queda el Club donde juegan.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Triple F

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 260
Re:EQUIPS EN BANCARROTA
« Respondre #776 el: 09 de Maig de 2011, 22:19:16 pm »
no si ja peró  dic que els clubs que no cobren tindrien  que desapareixer  directament xq nosaltres  que paguem al dia i tal val que estem primers pero no tens  res de bo xq  tots  juguen encara que porten un  grapat de messos sense cobrar son una vergonya

Si fos el Sabadell el què no pugués pagar, segur que no diries el mateix...

Por esa enfermedad ya hemos pasado y hemos padecido un descenso a 3ª division, por lo que, el que no pague lo pactado y cumpla con sus deberes que descienda y si no puede aguantarse que desaparezca.

Nosotros somos humildes y cuidamos el centimo, si no fuera asi ya hacia años hubieramos hipotecado mas el Club para traer jugadores cobrando lo que no se puede pagar como hacen otros para subir de categoria, consiguiendo al final un resultado negativo en la gestion.

Hay una normativa y hay que cumplirla, y el que no la cumpla que acate las consecuencias. Lo que no se puede hacer es decir que todos los equipos que no pagan a sus jugadores deben descender.
Además hay casos y casos... no es lo mismo una mala gestion premeditada que seas un club humilde, te falle tu sponsor y te quedes con el presupuesto quebrado. Además, suelen ser estos ultimos los que acaban mal de verdad, no los otros...

Eso me suena a algo conocido.

Hay equipos que prometen lo que no pueden pagar, mientras otros tenemos una plantilla mas modesta porque lo prometido se cumple y aquellos jugadores pasan de la modestia porque saben que tarde o temprano cobran y ellos mismos son los que les importa un rabano la situacion delicada en la que queda el Club donde juegan.

Pues lo que yo decia, hay que castigar la premeditación en los hechos, no el pobre club que no puede pagar porque le ha fallado el esponsor.

Y aun así, los que prometen más de lo que pueden pagar es lícito también, la ley lo permite desde la creación de las SAD's, los ERE's, la suspension de pago y los concursos de acreedores... yo en mi empresa puedo optar por hacer un presupuesto modesto, sin mucha ambición, trabajar mucho el dia a dia y con mis medios luchar para ir mejorando cada dia... o puedo jugarmela y apostar por tener grandes ingresos el día de mañana. Si me sale bien y los tengo, todo el mundo cobra y no pasa nada... si me sale mal, me sale mal... pero con mi empresa y mi dinero, hago lo que quiero y lo que creo mejor para mis intereses... el límite es y debe ser la ley.

Desconnectat labtec

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 14664
  • CHIARA
Re:EQUIPS EN BANCARROTA
« Respondre #777 el: 09 de Maig de 2011, 22:36:35 pm »


Pues lo que yo decia, hay que castigar la premeditación en los hechos, no el pobre club que no puede pagar porque le ha fallado el esponsor.

Y aun así, los que prometen más de lo que pueden pagar es lícito también, la ley lo permite desde la creación de las SAD's, los ERE's, la suspension de pago y los concursos de acreedores... yo en mi empresa puedo optar por hacer un presupuesto modesto, sin mucha ambición, trabajar mucho el dia a dia y con mis medios luchar para ir mejorando cada dia... o puedo jugarmela y apostar por tener grandes ingresos el día de mañana. Si me sale bien y los tengo, todo el mundo cobra y no pasa nada... si me sale mal, me sale mal... pero con mi empresa y mi dinero, hago lo que quiero y lo que creo mejor para mis intereses... el límite es y debe ser la ley.

Pues si,  y la ley suele decir que hay que cerrar el kiosco en la mayoria de las veces, sobre los pobres Clubs estos estan formados desde el maximo dirigente hasta el utillero mas modesto el problema es que muchos dirigentes van para figurar y hacen lo que quieren, cuando les vienen las vacas flacas son los dirigentes los primeros en abandonar el barco y como dije la ley pasados los pasos obligatorios ordenan cerrar y tirar la llave, el problema es que se quitan la deuda de un plumazo y los mismos personajes le permiten montar otro negocio cambiando tan solo una letra, CF, CD. FC, AC. etc.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Triple F

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 260
Re:EQUIPS EN BANCARROTA
« Respondre #778 el: 09 de Maig de 2011, 22:42:56 pm »


Pues lo que yo decia, hay que castigar la premeditación en los hechos, no el pobre club que no puede pagar porque le ha fallado el esponsor.

Y aun así, los que prometen más de lo que pueden pagar es lícito también, la ley lo permite desde la creación de las SAD's, los ERE's, la suspension de pago y los concursos de acreedores... yo en mi empresa puedo optar por hacer un presupuesto modesto, sin mucha ambición, trabajar mucho el dia a dia y con mis medios luchar para ir mejorando cada dia... o puedo jugarmela y apostar por tener grandes ingresos el día de mañana. Si me sale bien y los tengo, todo el mundo cobra y no pasa nada... si me sale mal, me sale mal... pero con mi empresa y mi dinero, hago lo que quiero y lo que creo mejor para mis intereses... el límite es y debe ser la ley.

Pues si,  y la ley suele decir que hay que cerrar el kiosco en la mayoria de las veces, sobre los pobres Clubs estos estan formados desde el maximo dirigente hasta el utillero mas modesto el problema es que muchos dirigentes van para figurar y hacen lo que quieren, cuando les vienen las vacas flacas son los dirigentes los primeros en abandonar el barco y como dije la ley pasados los pasos obligatorios ordenan cerrar y tirar la llave, el problema es que se quitan la deuda de un plumazo y los mismos personajes le permiten montar otro negocio cambiando tan solo una letra, CF, CD. FC, AC. etc.

No, la ley dice que hay que ir a concurso de acreedores si eres SAD, ver lo que se debe y a quien se debe y cuanto se debe a cada uno y presentar un plan viable para que lo apruebe un juez y pueda cobrar todo el mundo.

Que en este país, los jueces trabajen los lunes y los miercoles de 10.30h a 11h es otro tema. Y que en ciertos sitios, los politicos de turno sean los primeros en meter maraña también es otro tema.

Y que Hacienda y Seguridad Social te machaque a ti si debes la ultima declaración de la renta y mire para otro lado si eres un equipo de futbol con simpatías también es otro tema...

Desconnectat arlekinat x sempre

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1499
  • La Màgia es arlequinada
Re:EQUIPS EN BANCARROTA
« Respondre #779 el: 09 de Maig de 2011, 23:26:56 pm »
en fi és una vergonya el que han de fer és pagar i qui no paguin que els baixin, i si hi ha menys equips en 2b o que facin menys grups o que pugin alguns equips més de de 3a.
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll