ALTRES > MÉS FUTBOL i ALTRES ESPORTS

JAVI NAVARRO vs. JUAN ARANGO

<< < (2/3) > >>

felix:
Va ser molt fort lo que va fer i no es el primer cop igual que pablo alfaro Javi casi mata una persona.
Tindria que tindre 6 partits de sansio pero tampoc cal dir-li criminal no ho va fer espressament.
Que us penseu que ho va fer espressament?

CudiSBD:
Vulguen vulguen no crec que ho hagi fet pero hi han formes i formes de protegir-se sense haver de ensenyar el colze com ho va fer J.N. Tot hi que els defenses del Sevilla tenen la fama de durs (En quin partit Alfaro no a trepitjat a ningú?) crec que la culpa de que facin la seva és la RFEF o qui s'encarregui de les sancions. Tot hi que l'arbi no hu vegi, les cameres si que ho veuen pero si l'administració no te collons a sancionar-los durament, seguirant fent de les seves

BIRRI:
Akest tiu se les sap totes. Jo no crec q un tiu q no vol fer mal s'agafi amb una ma el puny de l'altra i després "casualment" colpegi un contrari. Jo això ho he vist fer a porters de discoteca en alguna tangana i akests precisament si q saben el q fan. Avui m'ha donat per mirar al google imágenes i he posat el nom de javi navarro per veure si trobava alguna foto de la jugada i la sorpresa ha estat q menys akesta he trobat bastantes tanganes provocades per ell i entrades seves que han acabat en expulsió. L'altre dia al larguero van dir q només li han ensenyat 4 targetes grogues en tota la lliga i jo dic: "és clar! amb àrbitres tan incompetents com els de la lliga espanyola que són capaços d'ensenyar targetes per xorrades no m'extranya!

birrero:
Aquesta entrada va ser criminal. Jo el sancionaria fins que l'altre no es recuperés.
Al Figo, igual, fins que no es recuperi el del Saragossa, que no el deixin jugar.
S'acabaria la violència per part d'alguns.

Sabadell Power:

--- Cita de: birrero en 02 de Abril de 2005, 19:58:19 pm ---Aquesta entrada va ser criminal. Jo el sancionaria fins que l'altre no es recuperés.
Al Figo, igual, fins que no es recuperi el del Saragossa, que no el deixin jugar.
S'acabaria la violència per part d'alguns.

--- End quote ---

Ostres, saps que no hi havia pensat mai amb aquest tipus de sancio? es molt bo... Tant temps lesionat, tant temps castigat.

Si, si, realment el trobo molt bo.  :o

Navegació

[0] Índex de Missatges

[#] Pàgina Següent

[*] Pàgina Anterior

Go to full version