ALTRES > MÉS FUTBOL i ALTRES ESPORTS

JAVI NAVARRO vs. JUAN ARANGO

(1/3) > >>

adrySBD:
Que en penseu del tema de moda del fútbol espanyol?
Existeix aquesta duresa exagerada al Sevilla F.C.?
Com vau veure la famosa jugada del cop de colze de Javi N a Arango?
Jo penso que si que es dura la defensa sevillista, però que els medis de prensa els estan maltractant. han titllat d'assassí a Javi Navarro, quan simplement es protegia de l'sprint que feia Arango, que venia envalat de cara a ell. I acabaven de trencar-li el nas, doncs, es normal que és tapés. Va ser totalment desintencionada l'acció, i s'ha disculpat moltes vegades. Es mes, va demanar el canvi al descans per anar-se'n a l'hospital. I al Figo, per dir un exemple, no li van fer res per trencarli la cama al novell aquell del Zaragoza... Que en penseu de tot aixo la resta?

Sabadell Power:
Home... protegir-se protegir-se... :-\

Hi han altres formes de protegir-se i no deixant anar el cotze tal com el Javi va fer...potser si que no ho va fer amb intencio de fer mal, pero de "marcar territori" jo crec q si...

I lo del JudesFigo si que no te nom... ho arriva a fer un altre jugador que no fos del Madrit i el castiguen a perpetua! Nomes veient les imatges per la tv s'et foten els pels de punta... mare meva quina entrada!

Per mi:

3 partits a Javi i 5 a Figo... serviria per calmar els anims a molts jugadors

BIRRI:
Des del meu punt de vista akell cop de colze el va posar per alguna cosa més q protegir-se. Quan vaig veure les imatges per primera vegada vaig pensar q va ser una topada fortuita però quan van posar la imatge des d'un altre angle doncs la meva concepció de la jugada va canviar completament. Potser no s'esperava que allò arribés tan lluny i per això es va espantar tant. Això si, que després el jugador digui q té la conciència trankila... jo no la tindria ni havent estat feta expressament ni encara q hagués estat una jugada fortuita. I pel que fa al Del Nido fa pena, a akest sí que l'haurien de tancar a la presó per dir tantes tonteries.

sexeibirra:
Jo crec que va aixecar el braç amb intenció. Li haurien de caure uns quants partits... però també a un criminal com Figo, que també se les porta.
Crec que la cosa s'exagera, perquè és el Sevilla, que té fama de defensa dura.

Randel:
Ahir mateix, a la nit i davant unes cervessetas ho discutiem amb tres amics. Q la federació ha de començar a mirar a tots amb els mateixos ulls, s'acord q s'esta 'criminalitzant' a Javi Navarro, pero tb s'ha de dir q si no s fa algún dia hi haurà una desgracia major.
Jo crec q sancionat si, li ficaria, minim, 4 partits. A Zidane ni van caure 4 per un cabesasu a un rival, al Kluivert no se si van ser 6 tb ...

pero tb n' hi han moltes q s'han passat per alt !! La del Figo mateix al pobre 'yogurin' del Saragossa !! kriminal, només groga i la federació despres li va retirar ... jo tinc a la memòria grabat la trepitjada de Simeone a Julen Guerrero a la catedral fot 8 anys ...

i sense anar més lluny, no recordeu l'últim Terrassa - Sabadell de lliga?? q vem perdre 1-0 i de penal q van repetir pq un hool va tirar una pilota al camp. Doncs akell partit no se si recordeu q ens van expulsar a Moises, sabeu pq? per res ... pq el fill de ... del JuanCarlos li va recriminar no se q mentres s'aixecava i de cop es deixa caure sense q ningú el toci i l'arbitre va expulsar am vermella directa al arlequinat. Li van caure 4 partits !!!!!!!!!!!! El q vull dir q igual de criminal i antifutbol és el que agredeix com el q simula una agressió. Amdos sancionats per igual.

Navegació

[0] Índex de Missatges

[#] Pàgina Següent

Go to full version