Autor Tema: preus socis temp.2007/2008  (Llegit 61237 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Ripolletenc

• Visitant
Re: preus socis temp.2007/2008
« Respondre #40 el: 06 de Juliol de 2007, 15:19:58 pm »
Ya se puede renovar el carnet?

Desconnectat josan

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 19
« Respondre #41 el: 06 de Juliol de 2007, 16:09:12 pm »
hace 5 años nacio mi primera hija en el tauli.Entonces me regalaron el carnet de socios.
Viendo estos precios y que este mes voy a ser padre otra vez ¿alguien sabria decirme si lo siguen regalando?
j****!!!!!160 pavos :****

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8483
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #42 el: 06 de Juliol de 2007, 16:10:59 pm »
Jo fins que no es fagin oficials els preus, no em pronunciaré.

Però de moment dir, que 160 euros és MOLT car. I si son aquests, potser gent que aquest any s'ha engrescat amb l'equip, pensin, srs directius, que NO hi haurà gairebé socis nous. I si, potser algunes baixes.

Intentin buscar algunes mesures, diguéssim, per enmascarar aquests 160 euros. Fent descomptes per qui porti 1 soci nou, algun regalet, .... el que sigui....
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4185
« Respondre #43 el: 06 de Juliol de 2007, 16:24:23 pm »

Però de moment dir, que 160 euros és MOLT car. I si son aquests, potser gent que aquest any s'ha engrescat amb l'equip, pensin, srs directius, que NO hi haurà gairebé socis nous. I si, potser algunes baixes.

Intentin buscar algunes mesures, diguéssim, per enmascarar aquests 160 euros. Fent descomptes per qui porti 1 soci nou, algun regalet, .... el que sigui....

Mutio yo kreo ke oficiales si ke son ya ke ayer vimos las hojas esas de inscripciones y a partir del dia 16 ya se puede ir hacer la renovación o inscripción para nuevo socios :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7457
« Respondre #44 el: 06 de Juliol de 2007, 17:50:03 pm »
Mira senyors, a mi em sembla molt correcte que dieu que el primer es el sentiment i sentir els colors, em sembla fenomenal, jo soc el primer que sento el Sabadell.Pero tambe sento com cobrant una poca m**** cada mes i el mon laboral cada dia esta pitjor, es pot portar el Sabadell al cor o be es pot ser atontat mental i deixar-se enganyar, en aquesta vida no es pot ser ******* home, pero que collons s'han pensat? que em rento el cul amb billets de 100€? es que 160€ es una burrada!

comparteixo al 100% el que dius.

mireu, si jo veiés que es fa un equip d'insomni i aquestes coses potser m'ho pensaria. peró un equip d'insomni, no els quatre arreplegats de fa dos anys. de moment, els bons jugadors se'ns escapen cap a millor ofertes. i no tots ells son "peseteros", sino que miren per a ells.

realment, tal i com està la meva hipoteca avui la cosa està com per pensar-s'ho, i més tenint en compte que poc mes del 50% del meu sou se'l emporta la lletra del pis. peró ja està be de tenir un dels carnets més cars de 2aB a canvi de patir sempre. 1200 socis sèniors pagant 40 euros de més son 8 kilos, peró caldrà restar els 100 o 200 que pel preu no es faran socis.

120 euros ho veig correcte. o us penseu que les entrades a cada partit costaran més de 12 euros ?  amb l'equip mitja taula avall amb sort 10 euros. i a 10-12 euros em surt millor comprar l'entrada que el carnet, ja que sempre es falten a partits. i un carnet per a estudiants !! 

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #45 el: 06 de Juliol de 2007, 20:14:59 pm »
Doncs jo ja em pronuncio, i ho dic clarament, soc del Sabadell he estat soci des de fa molts anys, aixo si fins ara he pagat preu de juvenil, pero aquest any tenia assumit que pagaria mes si, pero no tan! aixi que clarament si he de pagar 160€ contant que no anire a molts partits els motius, molt senzills, uns caps de setmana estas al poble els altres estas estudiant o malalt en fi...que s'ho repensin perque ser del Sabadell no es: ni ser ric, ni ser *****, ni deixar-te que et clavin un carnet com si estiguessim a 1a divisio, recordeu senyors de la directiva que estem a 2a B, i acabem de pujar!

Ferni

• Visitant
« Respondre #46 el: 06 de Juliol de 2007, 20:22:01 pm »
suposo q la directiva sap que els que sóm del Sabadell ens farem socis costi 130-160 o 200 euros precisament pel tema del "sentiment" que anomeneu.
Ara bé,  jo pensava, ja dic pensava eh, no és el q ho vulgui jo, a mi m'és igual ser 1000 que 3000 socis però pensava q aquest any es volia aprofitar el tema de l'ascens i  l'ambient d'optimisme massiu per a aconseguir un augment considerable de socis i pel que vec tanquen totalment les portes a les possibles incorporacions de nous socis i no es vol potenciar aquest tema.
Bueno és la decisió de la directiva, suposo q això dels preus és una cosa pensada durant molts dies i si ho fan així doncs endavant.

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #47 el: 06 de Juliol de 2007, 20:24:59 pm »
suposo q la directiva sap que els que sóm del Sabadell ens farem socis costi 130-160 o 200 euros precisament pel tema del "sentiment" que anomeneu.
Ara bé,  jo pensava, ja dic pensava eh, no és el q ho vulgui jo, a mi m'és igual ser 1000 que 3000 socis però pensava q aquest any es volia aprofitar el tema de l'ascens i  l'ambient d'optimisme massiu per a aconseguir un augment considerable de socis i pel que vec tanquen totalment les portes a les possibles incorporacions de nous socis i no es vol potenciar aquest tema.
Bueno és la decisió de la directiva, suposo q això dels preus és una cosa pensada durant molts dies i si ho fan així doncs endavant.

Ferni yo soy del sabadell, y este año no voy a renovar porque yo soy de los que kuando viene un examen el lunes el domingo no salgo de casa y me enxufo kizas la radio para escuchar el partido o me enxufo al foro, y claro si a eso le sumas que un fin de semana me pongo enfermo o que me voy de campin hacerse socio es tonteria a ese precio y mas si pondran jornada economica 2 minimas, a ese precio y sabiendo que vas a faltar mas de 3 partidos creo que entradas anticipadas sale bastante mas barato a la larga :xin-xin
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat GARNI

• Juvenil
  • Missatges: 353
« Respondre #48 el: 06 de Juliol de 2007, 20:32:39 pm »
Ara bé,  jo pensava, ja dic pensava eh, no és el q ho vulgui jo, a mi m'és igual ser 1000 que 3000 socis però pensava q aquest any es volia aprofitar el tema de l'ascens i  l'ambient d'optimisme massiu per a aconseguir un augment considerable de socis i pel que vec tanquen totalment les portes a les possibles incorporacions de nous socis i no es vol potenciar aquest tema.

Ferni yo soy del sabadell, y este año no voy a renovar porque yo soy de los que kuando viene un examen el lunes el domingo no salgo de casa y me enxufo kizas la radio para escuchar el partido o me enxufo al foro, y claro si a eso le sumas que un fin de semana me pongo enfermo o que me voy de campin hacerse socio es tonteria a ese precio y mas si pondran jornada economica 2 minimas, a ese precio y sabiendo que vas a faltar mas de 3 partidos creo que entradas anticipadas sale bastante mas barato a la larga :xin-xin

Completament d´acord. Jo aquest problema ja el vaig tenir l´any pasat q estaba liat amb la hipoteca i em van carregar el carnet de soci fotenme enlaire el mes, ho vaig retornar i vaig parlar perque m´ho arreglesin i no van voler, resultat: després de 10 anys de soci vaig haver de deixar-ho. Per aquesta temporada tenia la il.lusió de poder tornar a ser soci, pero com no ho arreglin una mica o siguin més flexibles per cobrar-ho.....  :no:  malament anem.

Ferni

• Visitant
« Respondre #49 el: 06 de Juliol de 2007, 20:43:16 pm »

100 % sabadell no digo q noseas del Sabadell q conste, pero q la mayoria d gente renovará el carnet igual es lógico.
Yo ayer al saber el precio me dije 160 ? no los pago ni loco. Pero empiezas a pensar q es super incómodo tener q ir a buscar entradas anticipadas o tener q ir con los 10 euros cada vez q juega el Sabadell y kieres ir, o si no como un loco buscando un carnet d alguien q no vaya o en partidos d Copa Catalunya o Copa Federacíón q recordar q los no socios pagan tmb, y al final llegas a la conclusión q lo mas cómodo es pagar los 160 € todos a la vez en el mes de julio q cada semana tener q ir sacando dinero y ir mirando si tienes 10-12 euros para ir a ver el partido. Q haber por mucho q cueste 160 no saldrá mas a cuenta no ser socio desengañaros.
Supongamos q vayamos a 14 partidos ya son mínimo 140 €, eso si no cuestan las entradas 12 €, súmale partidos de Copa Federación q si no recuerdo mal costaban 3 euros e incluso a medida q avanza la competición hacen pagar 5-6-7 euros + súmale Copa Catalunya q no creo q avanzemos mucho pero quién sabe? si jugamos por ejemplo 3 partidos ja son seguramente 10-12 € mas, total q llegas a los 160 € por c******, y eso q solo e puesto vayas a 14 partidos d liga, q seguramente vas a mas.
En fin, q llegas a la conclusión d q t tienen cojido por todos lados y saben q el forofo del Sabadell se acaba haciendo socio seguro. yo reconzco q como mucho mucho puedo faltar a 4 partidos ( 2 veces q me ponga enfermo, 1 puente q esté fuera y 1 dia q caiga un diluvio) porq desengañaros, este año no habran partidos d los q t piensas 2 veces si vale la pena ir o no, este año todos los partidos serán interesantes.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2184
« Respondre #50 el: 06 de Juliol de 2007, 20:45:34 pm »
jo l'any passat ja no vaig renovar el carnet per cuestio de preus,vaja que entre 4-5 partits que no vaig poder anar i que comprant entrades anticipades sortia mes barat que ser soci(que aixo ja es increible)

aquest any vui tornar a fer-me soci i tambe fer al meu cosi,pero veient els preus i lo apretat de la meva precaria economia veurem que fare............sen yors directius poseu el carnet de general al mateix preu que el gol a l'espanyol!!!!  com deia el ferni fins i tot el milan te abonaments mes barats............e n fi es el que te ser gestionats per els senyors amb calers de la ciutat.que deuen creure que tots tenim els mateixos que ells,a segona B 100-120€ i ja seria un preu normalet........... .senyors que 160€ son una mica mes de 26.000 pessetes......i penseu les cases que tenen carnet tota la familia......ja tinc l'eslogan per la campanya de socis,miri senyor soteras...........F ESTE SOCI DEL SABADELL FUTBOL DE SEGONA B A PREU DE PRIMERA............ COM DIU L'ANUNCI DEL MEDIAMARKT PORQUE YO NO SOY *****

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 14389
  • CHIARA
« Respondre #51 el: 06 de Juliol de 2007, 20:59:27 pm »
No tengo ni idea si se quieren aprovechar los directivos como decís por aquí o que.
Pero hay que hacer una plantilla en condiciones, con aumentos de sueldo a los que se queden y dinero para pagar nuevos fichajes y nuevas fichas. Y digo yo, habrá que sacarlo de algún lado, ¿no?

Con esto NO justifico el aumento bastante considerable de los carnets de socio, yo por supuesto que lo renuevo, pero pensemos también en la economía del club necesaria si se quiere hacer un proyecto con cara y ojos :beer2

:bandera :scut :bandera

Compañero JosepSBD, claro que hay que sacar dinero para cubrir el presupuesto de la próxima temporada, pero hay una y mil formas, una de ellas es poner unos precios razonables y que el listado de socios aumente en un buen número y aprovechar el momento, con estas cifras dudo que alguien se de de alta, ya que como dice el amigo dagar, comprando las entradas anticipadas le sale mejor económicamente, espero que los miembros de la Junta acierten en esta medida, ya que para la mayoría de los que ya somos socios estos precios son una sangría para la economía individual y familiar si en una familia hay más de un socio.
                                                                 :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12133
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #52 el: 06 de Juliol de 2007, 21:06:48 pm »

Son oficials ja.

Vaig anar a recollir el paper per a un amic que viu a fora i es va quedar de pedra.
I els jubilats 100€... quina mala gaita. 100€ representen el 20% del retiro del meu pare. Si no l'ajudo jo, no podrà ser soci aquesta temporada que bé.

No trobo excessivament cars els preus dels sèniors, però els Jubilats i els de 18-25, haurien de tenir preus més baixos.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat JosepSBD

• Juvenil
  • Missatges: 402
  • C.E.Sabadell, F.C.
« Respondre #53 el: 06 de Juliol de 2007, 21:12:27 pm »

Compañero JosepSBD, claro que hay que sacar dinero para cubrir el presupuesto de la próxima temporada, pero hay una y mil formas, una de ellas es poner unos precios razonables y que el listado de socios aumente en un buen número y aprovechar el momento, con estas cifras dudo que alguien se de de alta, ya que como dice el amigo dagar, comprando las entradas anticipadas le sale mejor económicamente, espero que los miembros de la Junta acierten en esta medida, ya que para la mayoría de los que ya somos socios estos precios son una sangría para la economía individual y familiar si en una familia hay más de un socio.
                                                                 :beer2

labtec te doy la razón y lo entiendo, como ya he dicho me parecen desorbitados, pero a lo que me refiero es que se tienen que sacar dineros como sea, y se hace, o aumentando los precios a precios desorbitados y los fieles siguen (como han hecho) o se sube un poco menos y con nuevos socios se cubre también el presupuesto, y parece que han optado por la primea opción y desde mi punto de vista, no estoy de acuerdo, pero vaya, que hay que tener un presupuesto considerable y parece que si los fieles renuevan (como yo que renovaré) pues se llegará a lo que los directivos parece que desean... dinero y ná de nuevos socios :mmmm

Ferni

• Visitant
« Respondre #54 el: 06 de Juliol de 2007, 21:25:21 pm »

Son oficials ja.

Vaig anar a recollir el paper per a un amic que viu a fora i es va quedar de pedra.
I els jubilats 100€... quina mala gaita. 100€ representen el 20% del retiro del meu pare. Si no l'ajudo jo, no podrà ser soci aquesta temporada que bé.

No trobo excessivament cars els preus dels sèniors, però els Jubilats i els de 18-25, haurien de tenir preus més baixos.

molt d'acord amb tu birrero  :oooooo: :oooooo:  ets un fenomeno, llàstima q no em vulguis saludar pel Corte Ingles  :Hecho_polvo:   :laugh: :laugh: :laugh:

friend

• Visitant
« Respondre #55 el: 06 de Juliol de 2007, 21:26:07 pm »
Realmente son MUY CAROS pero q MUY CAROS!!!!!!

pero dnd van con estos precioss?????? se piensan asi q van a captar muxos socios?? vengaaa ya ombreee!!! muxo llenarse la boca diciendo q es la mejor aficion la mejor aficion pero solo saben acer q ABUSAR de esta gran aficion!!!!

160 euros un abono para ver un ekipo de segunda b... vengaa ombreeee asi como queremos motivar a la gente para q acuda al campo.... esto es flipante!!!!

bueno pos el año q viene seremos 1100-1300 como muxas en el campo....

hay q acer alguna queja formal o las penyas en la reunion q tienen con la directiva decir algo.... pero hay q acer algoo yaaa, el año q viene sera 175 euritos i asi cada año.... si sk...  :disappointed:

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4660
« Respondre #56 el: 06 de Juliol de 2007, 21:34:36 pm »
Saben que les masses mes importants del sabadell som els joves, i aixi ens ho fan pagar  :ostres
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Ferni

• Visitant
« Respondre #57 el: 06 de Juliol de 2007, 21:36:33 pm »
aixó és simplement una pista perq sapigueu els preus q ens possarien en cas d pujar a Segona A... i bueno per no dir els q ens possarien a primera, possiblement sortís més a compte fer-se soci del Barça q del Sabadell  :Hecho_polvo:

El q vagi als desplaçaments ja pot atracar un banc o  ser multimillonari perq 160 € + jornades económiques + desplaçaments....

ara entenc perq sóm solters molts dels aficionats del Sabadell... perq tenir dona i fills + ser soci del Sabadell seria una auténtica ruina...

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #58 el: 06 de Juliol de 2007, 21:54:08 pm »
aixó és simplement una pista perq sapigueu els preus q ens possarien en cas d pujar a Segona A... i bueno per no dir els q ens possarien a primera, possiblement sortís més a compte fer-se soci del Barça q del Sabadell  :Hecho_polvo:

El q vagi als desplaçaments ja pot atracar un banc o  ser multimillonari perq 160 € + jornades económiques + desplaçaments....

ara entenc perq sóm solters molts dels aficionats del Sabadell... perq tenir dona i fills + ser soci del Sabadell seria una auténtica ruina...

subirlos kuando subamos a segunda A o incluso a primera lo veo muyy pero ke muy logico pero ke kiten del mapa lo de precio para jovenes y ke encima suban el precio de la ultima temporada en segunda B.... :****

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #59 el: 06 de Juliol de 2007, 22:03:32 pm »
Llavors seguint aquesta norma...preus en un hipotetic cas a Segona A--->250€?
A primera--->350€?
 :balla