Autor Tema: L'Arlequinat 2007/08  (Llegit 118410 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat adrySBD

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
L'Arlequinat 2007/08
« el: 23 de Juliol de 2007, 18:55:25 pm »
El proper dimecres, el mateix dia de la presentació, mitja hora abans (19.00) es presentarà el nou spot de la temporada 07/08 de L'Arlequinat. El títol és "El Sabadell... enamora", i la presentació es farà a la sala de premsa de l'estadi. Qui vulgui podrà passar per allà a veure'l en exclussiva.

antcarcer

  • Visitant
Re: PRESENTACIÓ DEL NOU SPOT
« Respondre #1 el: 23 de Juliol de 2007, 19:02:41 pm »
Gracias adry, alli estaremos :clap

                                     :beer2

Desconnectat _Resis_

  • President
  • *********
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
Re: PRESENTACIÓ DEL NOU SPOT
« Respondre #2 el: 23 de Juliol de 2007, 19:14:22 pm »
un apunt si m'ho permets adry, no és "Sabadell...enamora't" jejeje o així o tinc entés... :beer2
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme:
 Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc.   Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat adrySBD

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
Re: PRESENTACIÓ DEL NOU SPOT
« Respondre #3 el: 23 de Juliol de 2007, 19:30:06 pm »
un apunt si m'ho permets adry, no és "Sabadell...enamora't" jejeje o així o tinc entés... :beer2

No, al final s'ha canviat l'slogan. Serà:

EL SABADELL... ENAMORA

amb una veu en off femenina molt radiofònica.

Desconnectat _Resis_

  • President
  • *********
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
Re: PRESENTACIÓ DEL NOU SPOT
« Respondre #4 el: 23 de Juliol de 2007, 20:40:20 pm »
un apunt si m'ho permets adry, no és "Sabadell...enamora't" jejeje o així o tinc entés... :beer2

No, al final s'ha canviat l'slogan. Serà:

EL SABADELL... ENAMORA

amb una veu en off femenina molt radiofònica.

llavors s'ha introduit i tot el article "el"? xDDD
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme:
 Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc.   Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat adrySBD

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
Re: PRESENTACIÓ DEL NOU SPOT
« Respondre #5 el: 23 de Juliol de 2007, 21:38:44 pm »
un apunt si m'ho permets adry, no és "Sabadell...enamora't" jejeje o així o tinc entés... :beer2

No, al final s'ha canviat l'slogan. Serà:

EL SABADELL... ENAMORA

amb una veu en off femenina molt radiofònica.

llavors s'ha introduit i tot el article "el"? xDDD

Sí, perquè no és la ciutat de Sabadell, sinó que ens referim al club, al Sabadell.

Desconnectat hervi

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2316
  • Gènere: Masculí
Re: PRESENTACIÓ DEL NOU SPOT
« Respondre #6 el: 24 de Juliol de 2007, 00:14:47 am »
quines ganes de que comenci la temporada i l'arlequinat!!
SOM DE 2a A!!

Desconnectat MUTIO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8778
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re: PRESENTACIÓ DEL NOU SPOT
« Respondre #7 el: 26 de Juliol de 2007, 02:09:25 am »
Després de veure la presentació de l'spot en directe, puc dir que la idea és SUPER BONA, i a mi m'ha agradat molt molt.

Felicitar a tot el grup que ha fet possible aquest nou spot arlekinat  :bandera   :clap
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat SABADELL

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3097
Re: PRESENTACIÓ DEL NOU SPOT
« Respondre #8 el: 26 de Juliol de 2007, 07:15:37 am »
Jo tambe l'he vist i és una passada m'agradat molt la idea Moltes felicitats a tot l'equip


Desconnectat PANSO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 7000
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: PRESENTACIÓ DEL NOU SPOT
« Respondre #9 el: 26 de Juliol de 2007, 10:20:32 am »
ahir vaig tenir el privilegi de veure l´espot a primera fila haig de dir que el miguel quereda es mereix un altre vegada un 10, els sentimens que ell te envers als colors del  sabadell lels sap plasmar amb la camara la ideia es molt bona , el tema es genial, i las imatges sencillament bonicas i tendres, un 10 per tot l´equip que ha fet possible un altre vegada que ens emocionem amb el nostre C.E.SABADELL   :clap :clap :clap
amb una atencio especial al miguel   :oooooo: :oooooo: :oooooo:
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat ENCIGALAT

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1064
  • Gènere: Masculí
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
Re: PRESENTACIÓ DEL NOU SPOT
« Respondre #10 el: 27 de Juliol de 2007, 23:20:20 pm »
Vaig veire la presentació del nou spot i només puc dir que em va arribar al cor. Un 10 pel Miguel Quereda,el sentiment arlekinat continuarà creixent.Visca el nostre Centre D´Esports Sabadell. :anims :anims :bandera :scut
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

M.Quereda

  • Visitant
L'Arlequinat 2007/08
« Respondre #11 el: 03 de Setembre de 2007, 01:05:05 am »
Hola Família,

Avui dilluns emetrem el nostre programa 69, però no us feu il·lusions no serà una continuitat del "Todos a 100".
Continuant amb la línia estiuenca, hem enregistrat el programa d'avui a la Bassa, ja que com sabeu, encara no tenim plató fins despres de Festa Major.
El programa d'avui serà molt complert, a part de les seccions habituals i el resum del partit, tindrem una entrevista molt distendida al Ramon Moya, que de ben segur que el nostre Aleix li haurà tret tot el suc.
Us recordem que aquesta temporada hem incorporat dues seccions noves, dedicades al Bàsquet i a les penyes del Ce Sabadell.
La setmana vinent per motius de programació de la Festa Major, el programa s'emetrà el dimarts 11 amb moltes imatges del derbi.

Que gaudiu del programa i un atre vegada, gràcies pel vostre suport.

Bona Festa Major!

Desconnectat PANSO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 7000
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: Demà programa núm.... 69
« Respondre #12 el: 03 de Setembre de 2007, 09:50:21 am »
muchas gracias miguel por hacer el programa    :oooooo:   por ierto queria preguntarte una cosilla al final las camaras de television iran con los seguidores que nos desplacemos a terrassa en RENFE? se hablava que las imagenes saldrian por television si al final la iniciativa prosperaba¿sera asi?.
gracias  :xin-xin
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat _Resis_

  • President
  • *********
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
Re: Demà programa núm.... 69
« Respondre #13 el: 03 de Setembre de 2007, 22:14:32 pm »
són casi i quart i tinc canala català posat i no el veig!!!:S algú el veu? :bigcry:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme:
 Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc.   Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat INIESTA

  • Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • Gènere: Masculí
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
Re: Demà programa núm.... 69
« Respondre #14 el: 03 de Setembre de 2007, 22:39:36 pm »
són casi i quart i tinc canala català posat i no el veig!!!:S algú el veu? :bigcry:

A mi també m'ha passat, a les 10 s'ha possat la pantalla en negre i al cap de 5 minuts han possat anuncis, i cap a i quart ha començat :beer2
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

M.Quereda

  • Visitant
Nota aclaratoria programa 69
« Respondre #15 el: 03 de Setembre de 2007, 23:18:37 pm »
Hola a tots,

Malauradament ha tornat a fallar el ordinador de continuïtat que controla la programació, i , per motius aliens a la nostra producció, el programa ha entrat més tard del compte, el que ha provocat que des de la Central hagin reajustat la programació tallant aleatoriament el resum del partit pel qual ens han privat de veure la jugada del penalti i el gol de l'empat de l'Ontinyent.
Si algú està interessat en tenir una còpia d'aquest programa que contacti amb nosaltres al tel. 670496518.

Gràcies i un altre vegada més, disculpes.

Desconnectat PANSO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 7000
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
CANAL CATALA ¿RECOCHINEO?
« Respondre #16 el: 03 de Setembre de 2007, 23:27:49 pm »
PERO BUENO QUE CO.ÑO PASA CON CANAL CATALA? ¿estos tios nos quieren mandar el programa a tomar por c**o o ke? estamos todos deseando ver el programa del ARLEQUINAT y van estos listos de turno y no saben ni poner un video  :paret vamos no me *****!!!!!! no paran de cagarla, el año pasado ya nos j******n el progrma especial de navidad, ahora estos 3 primeros programas tienen que ser grabados por que los señores no quieren dejar el estudio y ademas ahora nos g******n la entrada del programa 15 minutos tarde y nos lo cortan por donde les da la gana...    :**** :**** :****
y el resumen? SE HAN CARGADO EL RESUMEN? ALGUIEN SABE SI EL PENALTI ERA CORRECTO? PUES NO nadie lo sabe por que un listillo de m****a seguro que lo ha cortado para poder cuadrar la cagada del principio que han hecho,  segun me habian dicho el penalti no era tal y yo estaba loco por ver si era verdad eso, ESTOY INDIGNADISIMO!!!!  Cagada tras cagada pero bueno asi nos pagais al publico que miramos ese canal de m****a que solo se salva por nuestro ARLEQUINAT? eso es lo que os importa la gente que os ha dado el mayor registro de vuestra historia? lo dije hace 1 año y lo vuelvo a repetir no os mereceis ni el programa ni la gente que os hace el programa ni el publico que mira el programa, sois una cadena de barrio y nunca sereis nada!!!!!   :****
Os deberian obligar a repetir el programa entero por c****** es mas he buscado en internet la direccion de mail de canal catala y os voy a llenar el buzon del correo de mensajes de critica y quejas hasta que me arte!!!!!
por cierto si alguien mas quiere hacerlo esta es la direccion:
dirgen@c50.tv
M******S SOIS CANAL CATALÁ!!!! ojala el amigo Quereda pudiera fichar por qualquier otra emisora, no os mereceis a la gente del programa!!!!!!! :**** :****
« Darrera modificació: 03 de Setembre de 2007, 23:45:20 pm per PANSO »
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat almuniaforever

  • President
  • *********
  • Missatges: 5763
  • Gènere: Masculí
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
Re: Nota aclaratoria programa 69
« Respondre #17 el: 03 de Setembre de 2007, 23:28:30 pm »
Esto es vergonzoso, todo un equipo trabajando a destajo, con una ilusion tremenda, realizando un programazo para que lo disfrutemos todos los arlequinados, y luego está el señor de turno que no sabe darle ni al play.
Un poquito de seriedad por parte de Canal Català, desde aquí pido a los dirigentes de Canal Català o a los que tengan competencias, que repitan el programa mañana a la misma hora.

Como creo que los de Canal Català no creo que vean el foro, pido a todos los foreros que mandemos e-mails a la dirección de Canal Català para que repitan el programa y podamos gozar del programa de todos los arlequinados.

No es la primera vez que hay problema con L'Arlequinat y siempre por culpa del Canal, un poco de seriedad, que hay mucha gente detrás que está trabajando mucho para poder hacer el programa.

Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat MUTIO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8778
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re: Nota aclaratoria programa 69
« Respondre #18 el: 03 de Setembre de 2007, 23:30:10 pm »
Hola a tots,

Malauradament ha tornat a fallar el ordinador de continuïtat que controla la programació, i , per motius aliens a la nostra producció, el programa ha entrat més tard del compte, el que ha provocat que des de la Central hagin reajustat la programació tallant aleatoriament el resum del partit pel qual ens han privat de veure la jugada del penalti i el gol de l'empat de l'Ontinyent.
Si algú està interessat en tenir una còpia d'aquest programa que contacti amb nosaltres al tel. 670496518.

Gràcies i un altre vegada més, disculpes.


Jo pensava que no havieu pogut captar la imatge del penal, i per això no sortia. Bé, si ha fallat l'ordinador de "discontinuitat" que falla més que Romerito en sus momentos álgidos ...... doncs sense comentaris  :icon_exclaim:
Canal Català  :ko

M'ha tornat a agradar molt el programa, que deu ser complicat de fer, així mig en "diferit". Enhorabona   :clap
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Bend

  • Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 627
  • Gènere: Masculí
Re: Nota aclaratoria programa 69
« Respondre #19 el: 03 de Setembre de 2007, 23:31:21 pm »
ja deia jo!

creia ke m'havia empanat o despistat i no havia vist el resum,... pero es veritat, ara veig ke lan tallat pel mig i no sa vist complert.....+


poc ke surtim per la tele i asobre ens tallen els resums com els i surt dels c.....  aixo es una falta de respecte cap als espectadors i pels ke es curren cada dilluns el programa