Autor Tema: Sabadell - Reus  (Llegit 6765 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8502
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re: Sabadell - Reus
« Respondre #40 el: 24 de Abril de 2006, 18:58:59 pm »
aqui algu te idea de futbol? senyors que dieu de segona part? desde el minut 3 senyors MINUT 3  els 11 tancats dincs de l'area,el reus mereixia la victoria nomes per lluita.....algu te uns dodotis per el nostre equip?

Home Dagar, el Reus no ha xutat fins al minut 70, i el segon cop que ho ha fet ha sigut al 89 per marcar de rebot.
Que no hem fet el que s'hauria d'haber fet, segurament si, però dir que mereixia guanyar el Reus que és una BANDA a l'estil Logroñés, no hi estic d'acord.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

ferni20

• Visitant
« Respondre #41 el: 24 de Abril de 2006, 21:05:48 pm »
A principi d temporada vaig fer una classificació de com creia q acabaria la lliga a segona B, el sabadell el vaig colocar tercer  ( gran equivocació veient el q em vist) però és q al Reus el vaig situar com a cuer de la classificació, i continuo pensant q es el pitjor equip del grup, tal com vaig dir ahir és un bonet equip d Tercera... apesar d tot aixo ara per ara crec q dels 4 equips q hi ha per a aconseguir la promoció el Reus és el q més possibilitats té.

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #42 el: 25 de Abril de 2006, 23:22:02 pm »
Para mí, aunque Manolo lo está haciendo bien, contra el Reus se equivocó a la hora de recolocar a los jugadores despues de la expulsión de Xavi. Está claro que sobraba un defensa y faltaba un centrocampista para tapar la subida de los laterales. Mientras el delantero centro de ellos estaba rodeado por tres defensas, toda la linea de 4 centrocampistas del Reus la tenían que tapar entre Sergio e Ivan D. (después Marcos).

Lo que sí es verdad que no entiendo es que el médico del Sabadell no tuviese que entrar en toda la segunda parte con el partido 1-0 y con un jugador menos. Los equipos que vienen aki arañan minutos de donde sea y nosotros parecemos tontos. No lo entiendo. Le hacen una falta a Sergio Iglesias en el 35 de la segunda parte y mientras se está retorciendo de dolor llegan dos compañeros (no me acuerdo quien eran, creo que uno era Juanma) y lo levantan del suelo. ¡¡Quedate tumbado coño y pierde 3 minutos!!

No tenemos picardía, pero bueno ahora solo toca pensar en el Zaragoza B y ya no tenemos margen de error. A ganar.
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #43 el: 26 de Abril de 2006, 13:06:03 pm »
flipo!!!!!!
aviam que esta pasant, que ara per anar amb un plantejament, que la semana pasada ens va donar 3 punts a logroño, que vam empatar amb el tot "poderos" alacant i vam treure 3 punts d'or a el "collao" ara ja no va be el plantejament??? amb un home menys no podiem fer altre cosa, i l'arbitre com sempre mare de deu senyor...entre faltes i tarjetes...a mi no em treureu del cap que estavem defensant molbe, i un error... :**** encara estem vius, no ens desanimem...

Que equivocats que estem...

A veure, la crítica no es defensar el resultat!! Jo no ho veig malament defensar el resultat amb un menys sobre el camp i anant-s'hi la vida com ens hi anava... El que és demencial com a entrenador es el que es va fer el diumenge a la NCA... Si vols defensar, defensal be!!! Un equip que no fot res, amb un menys has de jugar amb un 4-4-1 per exemple... renuncies una mica a l'atac però presiones el seu mig del camp (que es on esta la clau del partit contra el Reus) ja que els teniem guanyats al mig del camp i per aixo no arribaben ni creaven ocasions ni feien res... Al treure l'Ivan Diaz i posar al Crivillé ens quedem amb 5-3-1. No només entregues el mig del camp al Reus (que no el tenia ni l'hagués tingut amb 10 nosaltres) i a sobre aïlles completament a Juanma Cruz en punta. Que en punta!!! Si jugava d'extrem... tot solet ell allà a la banda... I què passa quan a un equip deshauciat que s'està jugant la vida li dones la pilota a falta de 35 minuts pel final!!! Doncs el que va passar el diumenge... que per poc encertat que estigui alguna ocasió et crearà... i si a sobre els hi anem fent faltetes perque ens pengin la pilota a l'area... doncs això... Ni arbitres ni p*****... si no se'n sap, no se'n sap...

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5680
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #44 el: 26 de Abril de 2006, 13:23:28 pm »
doncs jo crec que precisament tu tas contesta el canvi de ivan diaz per criville...ivan diaz tindra la forma i tot el que vulguis pero estava cansat, treus al criville un defensa jove i corpulent, que va molt be amb el cap per treure tots aquets centres que feien en faltetes i corners...ivan diaz no es conegut per que facia aquesta tarea diria jo, i weno el centre del camp, ia es dificil jugar-hi amb 11, i un sol punta, que amb 10 i tambe un sol punta i fos...jo vaig veure be el canvi... :ok i l'arbitre, seguiexo creien i dient que la va liaaar! :arbit
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #45 el: 26 de Abril de 2006, 13:33:04 pm »
doncs jo crec que precisament tu tas contesta el canvi de ivan diaz per criville...ivan diaz tindra la forma i tot el que vulguis pero estava cansat, treus al criville un defensa jove i corpulent, que va molt be amb el cap per treure tots aquets centres que feien en faltetes i corners...ivan diaz no es conegut per que facia aquesta tarea diria jo, i weno el centre del camp, ia es dificil jugar-hi amb 11, i un sol punta, que amb 10 i tambe un sol punta i fos...jo vaig veure be el canvi... :ok i l'arbitre, seguiexo creien i dient que la va liaaar! :arbit

Que sí, que l'àrbitre ho va fer molt malament... però un equip no es pot excusar mai en l'actuació de l'àrbitre.

Tampoc es tracta que fos Ivan Díaz o Crivillé (per mi Crivillé és un gran jugador). Es tracta de que per defensar el resultat el diumenge s'havia de seguir presionant el mig del camp al Reus (que era on tenia problemes) i al treure un mig (i quedar-nos amb nomes 3, davant de 5 del Reus) i posar un altre defensa... vem passar a dominar el Reus al mig del camp a estar tancats a la nostra area... no es tractava d'anar a l'atac... d'acord que s'havia de guardar el resultat... pero no era la manera de fer-ho... ja que li vem donar al Reus la pilota al començament de la segona, i amb l'expulsió ens vem suicidar tancant-nos a l'àrea a falta de tant temps... que ho acabessim fent els ultims 5 minuts, d'acord!! perque el Reus s'hagues llançat a per totes.. pero es que vem resucitar a un Reus que estava mort, que va estar mort tot el partit i que només gràcies a nosaltres va tenir vida... i igual que ens va fer l'empat, ens hagués pogut fer el segon...

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #46 el: 26 de Abril de 2006, 22:04:38 pm »
Veig que us posareu d'acord finalment
"l' :arbit ens va mutilar, però el MISTER ens va portar al suicidi!"
jo l'he defensat sempre el Manolo F, però si que ès regalar el partit si no mantens un punta coma minim que que sigui super-combatiu que la defensa contrària estigui per ell

La clau va estar al mig del camp... si no els hi haguessim regalat, ells no haguessin fet res