Autor Tema: MANOLO ACOLLONAT  (Llegit 1193 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat kuskus

• Aleví
  • Missatges: 57
MANOLO ACOLLONAT
« el: 25 de Abril de 2006, 19:31:25 pm »
Es increible com jugant-se la permanència a la nova creu alta nomes xutem tres vegades a porta. vergonyos!!!com no voleu baixar?no ens ho mereixem!el Manolo va prometre jugar amb un 4 4 2 i ara s'ha cagat. que fàcil es criticar per darrera i en canvi després amagar-se. contra el saragosa suposo que anirem a per la victoria perque sino caldria reflexionar. ens enganyen com volen.  :smart: :smart: :ejem :ejem :ejem

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5550
  • Gènere: Masculí
Re: MANOLO ACOLLONAT
« Respondre #1 el: 25 de Abril de 2006, 19:47:53 pm »
Estem en el debat de sempre: els jugadors s'han damoldar a una tàctica o una tàctica a les característikes dels jugadors? Jo no em sento enganyat per ningú, i encara menys veient el que ha aconseguit en els ultims 5 partits amb una plantilla amb els ànims pel terra.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3416
« Respondre #2 el: 25 de Abril de 2006, 19:58:03 pm »
Ara mateix si no fos per manolo fernandez potser no estariem tan aprop de la permanencia, si haguessim guanyat contra el reus segur k no hagues sortit moltes de les critikes k estan sortin  :ko
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12082
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #3 el: 25 de Abril de 2006, 20:29:54 pm »
Jo crec que la tàctica i el plantejament era perfecte per el partit que haviem de jugar.

Es va començar amb 1 davanter clar, però amb 3 minuts vem marcar i llavors vem intentar conservar més.
L'únic que va torçar l'estratègia va ser la expulsió. Això i un canvi que jo considero erroni, car que crec que mai s'havia d'haver tret Orife, s'havia d'haver substituït a Juanma Cruz (cansat), i jugar amb 5-3-1. El p*** àrbitre va fer la resta.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Surti-dor

• Infantil
  • Missatges: 108
« Respondre #4 el: 26 de Abril de 2006, 11:39:23 am »
Per part meva la crítica hagués estat la mateixa, això si, bastant més content, i no amb el cabreig que porto tota la setmana!!!

VISCA EL C.E. SABADELL!! :beer2

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7388
« Respondre #5 el: 26 de Abril de 2006, 22:03:31 pm »
encara que haguessim guanyat diumenge, estaria en desacord de quedar-nos sense davanters tal i com el manolo ho va plantejar. Orife havia de seguir al camp.

Sense davanters ells saben que no marcarem, i es creixen.

Amb davanters, poden rebre.

Desconnectat Surti-dor

• Infantil
  • Missatges: 108
« Respondre #6 el: 27 de Abril de 2006, 00:59:33 am »
No crec que fos el canvi de l'Orife, jo diria que es va notar moltíssim el canvi de l'Ivan Diaz ja que durant 25 minuts no teniem cap jugador al lateral esquerre. Jo pensava que al treure Crivillé el Peque pujaria més a l'atac, però no va ser així i ens va anar com es va anar!!!

VISCA EL C.E. SABADELL!!

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2184
« Respondre #7 el: 27 de Abril de 2006, 23:40:56 pm »
deixant de banda l'arbitre que va ser horrible,el partit el va regalar el sabadell 1-0 als 3 minuts el reus una autentica banda,pitjor fins i tot que el logronyes que fins ara era el pitjor equip que havia vist aquesta temporada aqui a la creu alta,no feien ni 2 pases seguits sense tirar la pilota fora del camp.......pero arriba el gol i apa 11 tius dincs del area 87 minuts,en lloc de buscar el 2-0 i matar el partit...en fi despertem al mort i llogicament un rebot un xurro pot arribar i va arribar al minut 90,i despres de l'expulsio ja de conya una gran tactica 5-4-0 vaja tambe podia ser 7-2-0 perque tots estaben dincs de l'area.....en resum tenim el que ens mereixem i aquesta temporada mereixem baixar a tercera,esperem el miracle corresponent de cada temporada pero nois ja sabem que tanto va el cantaro a la fuente que al final se rompe...

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 802
« Respondre #8 el: 28 de Abril de 2006, 15:32:11 pm »
Es juga un partit...

s'enfronten el quart x la cua contra el cinquè per la cua. El primer d'ells es troba en situació de descens, però si guanya sortirà d'aquesta posició i ficarà l'altre equip. Ho està aconseguint... guanya 1-0, falten 35 minuts, però juga amb un jugador menys x expulsió injusta. Tots els jugadors sobre el camp estan atenaçats, molt afectats per totes les circumstàncies. Algú es pensa q essent l'entrenador del 1er equip, aconseguiria q (per acollonitis aguda) els seus 10 jugadors restants no es repleguessin?
L'únic q va pensar el Manolo Fernández és q els 3 punts s'havien de quedar aquí x "lo criminal"... i va buscar q les línees estiguessin el més juntes possibles per dificultar més encara la circulació i l'empenta del rival, a més dels possibles rebutjos a prop de l'àrea. Però una cosa és la teoria i altra, la pràctica.

No diré jo q els entrenadors tenen una importància relativa... però pels comentaris q s'escolten a la grada, ja m'agradaria veure a més d'un a la banqueta o a la gespa... a veure si es tan fàcil!

Fa un mes estàvem a Tercera... i ara q estem dins de la 'pomada', comencem amb aquests debats? Ho respecto, però no ho entenc.
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant