Doncs que volgueu que us digui, jo no vaig sortir satisfet de la NCA. Vam millorar en comparació al partit del Castellón, però aixo tampoc era molt díficil. La primera part va ser lamentable, ni un sol xut a porta. El Mestalla el vaig veure molt fluixet, un altre equip una mica més rodat ens en fot 2 o 3 la primera part. Tot i així podiem haver arribat al descans amb 0-2 si no haguessin fallat el penal i Mackay no hagues tret una mà salvadora.
La 2a part millor, semblava que el Mestalla estava més fatigat que el Sabadell i es va notar que vam ser superiors, però tampoc em quedo amb la sensació d'un partit que mereixiem guanyar sí o sí.
El tema del mig del camp i de la formació penso que segueix sent el mateix. No entenc com Hidalgo, havent sigut migcampista no veu que Angel no aporta res a l'equip. Cada vegada que els centrals treien la pilota, Angel estava amagat entre els migacampistes del Mestalla, i amb només Cuevas i Angel al mig era impossible que es crees algo de joc. Tot el rato abusavem de pilotada de Capó o Grego cap a Néstor i Edgar.
L'entrada de Leira es va veure una altre cosa, almenys conduïa una mica i trencava alguna línia. Espero que en els pròxims partits Angel deixi de tenir protagonisme i aquest l'ocupi Leira.
Els carrilers van fer bon partit, Querol i Cuevas també els vaig veure molt entregats. I Lanza perquè és Lanza i tenim el record del que ens va donar, però està baixissim de forma i va perdre forçes pilotes. Aaron rey per mi el pitjor del partit i Edgar perdut. Sino juguem d'una altre manera Edgar no ens servirà de res. No es un jugador per estar corrent tot el partit i barallar-se amb els defenses. L'any passat amb Arturo ho podiem fer, però Edgar no està fet per això.
Pròxima jornada camp i rival molt complicat que està obligadissim a guanyar. Si perdem quedem molt despenjats, pero si els guanyem els enfonsem bastant.