si a mi se m'enrefot lo que pensi la gent, però passejes per Sabadell i sembles el "de poble"
almenys és la percepció
com quan vas al camp en dies importants de partit que hi ha gent no habitual, que només veuen 1a Divisió i foten uns comentaris que tela.....
contra el UCAM tenia un darrera que va arribar a dir: les nenes del Barça juguen millor
flipa
Siempre que hay partidos importantes hay gente así, lo mejor es pasar de ellos, van a seguir existiendo y el barca va a seguir existiendo, no podemos pretender gustar a todo el mundo, si de cada 10 se enganchan 2 bienvenidos sean.
A mi no me parece que sea el de " pueblo " creo que eso es una percepción de inferioridad que tenemos nosotros mismos, en ese sentido creo que hay mucha mas gente que luce los colores, y puedes encontrar arlequinadas por cualquier parte.
Complexe de portar la camiseta? Però si lo vulgar és portar les camisetes de FCB o RM, mentalitat gregària i sempre amb les seves polèmiques cansines, a veure qui li donen el Baló d´or i qui és més víctima del estaments arbitrals.
Recordo haver vist recentment camisetes de la Ponferradina, Real Valladolid, Alcoyano o Córdoba. El dia després de l´ascens, em vaig veure 2 del Betis. I l´any que ve, si puja, en veurem també del Mirandés, que es pot convertir en l´equip més simpàtic de Primera Divisió. Pel meu punt de vista, aquestes camisetes "diferents" denoten personalitat.
En tot cas, no som tant minoritaris com algú es pot pensar, hi ha una franja d´afició de la ciutat, amb molta adhesió a l´equip. I tal com es comenta per aquí, fóra del Vallès i de la comunitat autònoma, la història i la peculiaritat de la camiseta (com també Rayo o Elche, per posar dos exemples), creen un factor simpatia per l´equip.
Per tant, portar-la ha de ser un orgull.