Autor Tema: RESTAURANTS PER A FER UNA BONA CALÇOTADA  (Llegit 1265 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3369
  • Gènere: Masculí
RESTAURANTS PER A FER UNA BONA CALÇOTADA
« el: 24 de Gener de 2011, 00:15:44 am »
M'agradaria sapiguer si coneixeu o teniu bones referències d'alguns restaurants q facin calçotades.

Ja sé q la opció més fàcil i q la majoria de gent deu optar és la d'anar a Valls q és el lloc típic, però és que m'agradaria sapiguer si per aquí aprop coneixeu algun lloc on es pugui fer una bona calçotada i siguin una mica flexibles en cas de q es vulgui repetir, q hi ha llocs q en aquest aspecte són molt pijoteres o bé q després et porten una miseria de carn.

Jo ara porto anys anant a Ca n'Oliveres de Riells del Fai i la veritat és q sempre q hi hem anat n'hem quedat molt contents, i pel tema quantitat mai hem tingut problema, ens han deixat repetir i inclús ens a sobrat carn per totes bandes. Ara bé, aquest any m'agradaria repetir o com a mínim tenir en compte algun altre lloc per tal de tenir més alternatives q no siguin aquest restaurant.
A veure què m'en dieu que segur q alguns de  vosaltres també en feu de calçotades per aquí, sense necessitat d'anar a Valls que està lluny i és horriblement lleig (per postres les 2 vegades q hi he anat a fer calçotades n'he quedat bastant decebut).

Forum Arlequinat

RESTAURANTS PER A FER UNA BONA CALÇOTADA
« el: 24 de Gener de 2011, 00:15:44 am »

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2239
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
Re:RESTAURANTS PER A FER UNA BONA CALÇOTADA
« Respondre #1 el: 24 de Gener de 2011, 23:09:29 pm »
a mi no m'agradan molt, però poc dir-te un parell que em sembla que ho fan bé, Masia Can Sues (darrera les caravanes de l'hospital de Terrassa), La bòbila (Crta de Terrassa a Martorell)

Desconnectat kitanovsky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4853
« Respondre #2 el: 25 de Gener de 2011, 16:43:10 pm »

Un dels llocs més típis de les calçotades és CAL GANXO, a Masmolets (Tarragona), molt a prop del Coll de Lilla entre Valls i Montblanc (www.calganxo.com). Calçots sense parar!

Un altre lloc més familiar és CA LES NOIES  a la Colònia tèxtil de L'Ametlla de Merola (entre Navàs i Puig-reig). Són per encàrrec i l'indret és molt pintoresc.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7470
« Respondre #3 el: 17 de Febrer de 2011, 17:54:14 pm »
el restaurante canmontcad tmb esta muy bien y tmb hacen calçotades

http://www.canmontcad.com/

http://www.canmontcad.com/menucalsotada.htm

:beer2 :beer2
visca el sabadell

Forum Arlequinat