Fòrum Arlequinat
Benvingut(da), Visitant. Per favor ingressa o registra't.
Has perdut el teu correu d'activació?
09 de Setembre de 2010, 20:37:41

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i duració de la sessió
Buscar:     Cerca Avançada
Benvinguts i benvingudes al Fòrum Arlequinat
279556 Missatges en 12873 Temes per 1681 Usuaris
Darrer usuari: kimalmirall
* Inici Ajuda Calendari Ingressar Registrar-se
Fòrum Arlequinat  |  C.E. SABADELL F.C. - FUTBOL BASE  |  CATEGORIES INFERIORS (Moderador: INIESTA)  |  Tema: PATUFETS A 0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
Pàgines: [1] Imprimir
Autor Tema: PATUFETS A  (Llegit 199 cops)
castell33
Aleví
Desconnectat Desconnectat

Missatges: 50

« el: 27 de Juny de 2010, 22:56:12 »

Bona nit.RAROS,i companyia,algu em podria dir si es molt d'hora o no per apuntar el meu nano aquest any 2010/2011 amb els patufets,just ha fet aquest mes 4 anys i estic dubtant molt d'apuntar-lo aquest any o esperar el proper.¿Que m'en dieu?La categoria de patufets A o patufets B que estan 1 any o 2 anys abans de saltar a pre-benjamins?Evidentment el nano com a bon arlequinat vol jugar a l'olimpia a on ja l'he portat,per cert a ell li encanta,pero a mi em fa dubtar el tema de l'edat.MOLTES GRACIES.
« Darrera modificació: 28 de Juny de 2010, 14:25:35 per WebTeam SBD » En línia
raros
Jugador Prof.

Missatges: 1247

Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S

« Resposta #1 el: 28 de Juny de 2010, 17:39:38 »

doncs en principi si te 4 anys ja podria jugar als patufets (anys 2005-2006), i segons la qüantitat de nens que ni hagin apuntats faran 1,2 ó 3 equips; ara mateix em sembla que n'hi havien dos equips amb 20 nens amb 4 i 5 anys, i segons tinc entès volen potenciar els patufets amb més entrenadors i una competició diferent per motivar-los més i no estiguin pendents de la classificació i les victòries. Podries anar a l'oficina de futbol base l'abans possible per garantir-te la plaça.
A més com dius li agrada el futbol i a més estima els colors arlequinats no dubtis en apuntar-lo, i aprofita aquest any que fan bons descomptes als pares que som socis del CES.
Una salutació i espero veure't pel camp.
En línia
castell33
Aleví

Missatges: 50

« Resposta #2 el: 29 de Juny de 2010, 22:43:58 »

Moltes gracies amic RAROS,dema mateix anire a portar-hi la documentacio que ja tinc preparada.La veritat es que s'agraeix molt la informacio que em dones ,ja que demostres estar molt ficat en el tema del futbol base i en concret dels PATUFETS.S'ens dubte l'any en el que el meu nano debutara amb el futbol base del Sabadell,sera l'any que ens fotrem a segona divisio.MOLTES GRACIES per la teva amable informacio i ens veurem pel camp.
En línia
raros
Jugador Prof.

Missatges: 1247

Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S

« Resposta #3 el: 29 de Juny de 2010, 22:57:23 »

gràcies per les teves paraules, però m'agradaria estar ficat en el tema, i no només acompanyar al meu fill.
I a veure si tens raó i aquest any l'aconsseguim. Visca el Centre d'Esports Sabadell
En línia
Pàgines: [1] Imprimir 
Fòrum Arlequinat  |  C.E. SABADELL F.C. - FUTBOL BASE  |  CATEGORIES INFERIORS (Moderador: INIESTA)  |  Tema: PATUFETS A
Anar a:  

Impulsat per MySQL Impulsat per PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC XHTML 1.0 vàlid! CSS vàlid!