Forum Arlequinat
C.E. SABADELL F.C. - PRIMER EQUIP => TRIBUNA => Missatge iniciat per: Erik_Sbd en 29 de Abril de 2007, 14:28:48 pm
-
Hola a tots!!
Avui al matí alguns socis de la Força Arlekinada i el Mark dels Hooligans Vallès hem preparat un tifo per aquesta tarda.Espero que tots els que pogueu us passeu pel Gol Sud a animar al C.E Sabadell, en el cas de la Força Arlekinada els més joves.
PD: Que no hi faltin els papers tampòc :tongue3: :tongue3:
-
Hola a tots!!
Avui al matí alguns socis de la Força Arlekinada i el Mark dels Hooligans Vallès hem preparat un tifo per aquesta tarda.Espero que tots els que pogueu us passeu pel Gol Sud a animar al C.E Sabadell, en el cas de la Força Arlekinada els més joves.
PD: Que no hi faltin els papers tampòc :tongue3: :tongue3:
FEU FOTOS!
sort en el partit.
-
merci reusenc. PER CERT QUI TOQUI LES TIRES DE PLASTIC TINDRA PROBLEMES I LES HAURA DE PAGAR :****
-
Deu ni dó el goig k farà el gol sud akesta tarda!! :visca Agrair a tots els k ens hem mullat akest mati perque el gol sud estigui de p*** mare! :xin-xin
-
la veritat és q és d'agrair l'esforç per part vostre d'estar tot el matí preparant tot això dsp de l'experiencia d fa 2 setmanes d 4 imbecils q es dediquen a trencar les tires.
Avui espero q la gent sigui una mica més respectuosa i aguantin les tires tot el partit. Feu fotos!!!!!!!
-
Els companys Xavii i Iniesta al gran andami :Paletas:
(http://img175.imageshack.us/img175/9387/dsc00055vv9.th.jpg) (http://img175.imageshack.us/my.php?image=dsc00055vv9.jpg)
-
gràcies nois per ajudar a que la NCA tingui una nova imatge de club gran (lo que som).
-
Bon treball companys, espero que l'equip noti la nostra presencia i ens doni una gran alegria, i el que vingui al camp per arrancar les tires que es quedi a casa i arrenqui les parets de casa seva xD
-
Mare meva el que faltava per veure: uns avis ens volien trencar i fins i tot cremar les cintes! :o Es indignant k et matis , et mullis, et gastis els calers perque despres et volguin trencar el treball! :**** No hi ha camp no! :paret
-
Indignant del tot.És una vergonya ens hem dirigit a ells amb to respectuos i ens han contestat amb insults i altres comentaris que nosaltres hem respòs amb to irònic tipo "A la residencia" o "Eso no es afición es traición"
-
sisi
e liat un pollu a la tia aquella, i despres un pare amb el fill fent el mateix seran burrus
-
pero es que si s'apartaven dos metres mes ja esta ja no molestava. "Porto desde que tu no havies nascut sent socia del sabadell i com soc socia em poso em vull i aixo em molesta". Quina rabia, pero alguns hooligns ens han ajudat a posar-la un altre cop be. Merci
-
pfffff la veritat es que ja de tot, i la gent sembla que li agradin els follons...
sembla mala sort això de les cintes, els 2 partits que es posen, i es perd... :mmmm :exxxx :paret
-
sera per altres coses no per les cintes nen, si no es fan coses segur que no ens motivarem
-
Jo he fet un parell de fotos, les rebreu en breu!
-
sera per altres coses no per les cintes nen, si no es fan coses segur que no ens motivarem
marc company no t'emprenyis pero jo et faig una pregunta,perque les tires aquestes no les poseu desde abaix? que passa que os molesta?
-
Doncs si, es indignant, explico tot el succes, ens uns quants forçeros en mirat cap al costat esquerre a on se situen els hooligans i em vist una tira trencada, jo rapidament me acostat a repararla i els avis que hi havien m'han començat a dir comentaris en veu baixa que no me enterat el que era, despres em comensat a repararo i tots els avis diriginse a mi man comensat a faltar el respecte quan els hi he tret el tema, m'han tret expresions com: ets molt lleig, seras mes guapo amb la boca callada, calla i deixans tranquils, jo soc soci des de que era petit, etc etc, l'ambient s'ha anat escalfant quan me dirigit a ells i els hi he dit que no els hi costaba res moures una mica cap a la dreta i ells man contestat dienme, jo fa mes anys que soc del sabadell que tu i em sento a on em dona la gana, i he tret la tira per que no podem veure el futbol... simplement penos, ells han continuat amb els insults envolt a mi i alguns forçeros m'han tingut que ajudar, tambe com diuen per aqui donar les gracies als hooligans que ens han ajudat, tret de les idees que puguin tindre son molt bones persones, al menys amb els que he pogut tractar ;) weno cada vegada s'ha anat caldejant més lambient fins que he tingut que dir, aixo no es estimar al sabadell, estimar al sabadell es animar, i els avis han continuat amb els seus insults i amb expresions com: jo tinc tracte directe amb la directiva i fare que no ho pogueu tornar a fer... despres uns forçeros els hi hem dit que ells no sabien la de diners que costaba montar tot aixo i tindres que pasar el matí de un diumenge, pujat a un andami gens segur i ploven a bots i barrals per que vinguin 5 xulus de la vida i ens ho trenquin, ells ens han contestat amb: calleuvos i aneu a *****... nose, que una persona de avançada edat dongui aquest exemple ho veig penos, ja no nomes per nosaltres i la gent que ho pugui aver sentit, sino com deu tractar als seus nets i familiars, si en té. Finalment ens em mogut de posició i ens em posat davant dells per que ara tinguesin motius de no veure el futbol, per que crec que la dignitat es l'ultim que s'ha de perdre de una persona i em tingut que reaccionar aixins, la resposta d'ells? com? creman les tires... simplement... PENÓS :ko :ko :icon_exclaim: :icon_exclaim:
PD: He fet algunes fotos per que vegeu en quin estat han quedat les tires i per que vegeu que no els hi molestaben pas a cap del 5 personatges, entre avui i demà les penjare ;)
-
Havera si es aquest el planning que té la gent "apaga y vamonó" s'estan contradient a sí mateixos..Volen animació però d'altre banda els tifos i altres coses que poguem fer els hi molesta.
Doncs aquestes coses valen pasta fer-les i no crec que sigui molt seriós anar a trencar-les perquè jo i uns quants més d'aquest fòrum hem anat al matí amb pluja i el que fes falta a posar-les i s'ha de tenir una mica de respecte amb les altres persones a mi s'en cau la cara de vergonya només pensar en el que han fet i més encara quan han intentat cremar-les.
-
sera per altres coses no per les cintes nen, si no es fan coses segur que no ens motivarem
eh! que jo ho he comentat com anecdota eh...clar que no son les cintes quina tonteria... :snore:
-
s'han portat millor els nens de quatre anys que a la seva edat no saben el que fan que els 4 o 5 avis...perquè després diguin :mmmm
-
sera per altres coses no per les cintes nen, si no es fan coses segur que no ens motivarem
marc company no t'emprenyis pero jo et faig una pregunta,perque les tires aquestes no les poseu desde abaix? que passa que os molesta?
pero una cosa on es coloquen els hooligans les tire no es poden baixar fins a baix per que mes amunt no hi ha cartells per penjarles...
-
Erik i anda q aqell q ens a comensat a dir, despres a la sortida ja veureu?? :laugh: :laugh:
-
Erik i anda q aqell q ens a comensat a dir, despres a la sortida ja veureu?? :laugh: :laugh:
I tant...es volien fer el garrote bill que es més de la seva època :xupet
-
Aixo ha sigut bonissim
-
Jo he fet un parell de fotos, les rebreu en breu!
inga birrero stik sperant la revelació de les fotus!! ;D
He llegit aixo de k os trenken les tires...i es nefast lactitud de la afició k fa aixo i sempre contesten amb lo mateix "k si jo porto mes anys k tu..." en tots els llocs sempre pasa el mateix, os teniu k fer respectar per la gent, si planteu cara segurament ja no os tornaran a tocar els collons, tambe s'ha de dir les coses ben dites, amb respecte, pero esklar, la paciencia te un limit i a la gent gran no el pots dir segons quines coses.
A SEGUIR TIFANT!!!!!!!!!
NO AL FUTBOL MODERN!
-
estic flipant amb tot lo que dieu, vaya personatges, no hi ha cap cosa a fer que anar a trencar les tires ?? i a sobre cremar-les? i a sobre dir que les poden cremar pk porten mes temps que vosaltres seguint al SBD ... en fi vaya s********s
-
ei dagar, no diguis tonteries, que yo no m :beer2enprenyo ejejeje, abaix no es pot perque toquen am la valla del mitg i kedan molt arrant de la gent i encara les trencarien mes , la gent ho trenca tot , n ose que volen, an kedat totes en peu esperu que estiguin el proper partit salutacions dagar :beer2 :beer2
-
ei dagar, no diguis tonteries, que yo no m :beer2enprenyo ejejeje, abaix no es pot perque toquen am la valla del mitg i kedan molt arrant de la gent i encara les trencarien mes , la gent ho trenca tot , n ose que volen, an kedat totes en peu esperu que estiguin el proper partit salutacions dagar :beer2 :beer2
mark escolta ahir estaben ben posades,pero reconeix que si les posseu molt juntes si que molesta la visio,ahir no molestaben perque estaben mes separades
-
Des de baix, com dieu, molestarien pero lo que deieu que si els hooligans no ho posaven desde baix, es perque, desde dalt on es lliguen no hi ha per aguantar-les i per aixo ahir hi havia la separacio aquella.
-
eske la cuestio es criticar-ho tot, no les posarem mes , la gent lestrenca etç vinga adeu
-
ahir no vaig poder escriuré, i si que es penos si... lo mes fort com dieu, esque tenien tot el CAMP buit (2ª part al gol sud, podien seure on volien) i no, en comptes de fotres un pas a la dreta, no, ells a trencar la p*** cinta k COSTA PASTA!! :**** es penos... de veritat sempre estem en lo mateix
-
Ja esque se't treuen les ganes de fer coses...perds diners,la gent t'insulta i et critica i asobre et pots matar al andami :Hecho_polvo:
-
Encara que no ens agradi el millor es no fer res, despres sempre hi ha problemes :snore:
-
No es veu molt bé però uns companys nostres quan els avis van començar a cremar les cintes van fer una foto...fins i tot la Mònica del fòrum va dir "aquí huele a quemado" adivineu que era? ::)
(http://img238.imageshack.us/img238/4942/trencantcintesqj5.th.jpg) (http://img238.imageshack.us/my.php?image=trencantcintesqj5.jpg)
-
es una vergonya
-
la foto aquesta es lamentable, mira que hi ha grada eh que el tio s'ha de suere en mig de la cinta, ja es tenir ganes de provocar i tocar els collons :****
-
I despres comencen que si ells paguen per estar aqui, on mes grnses posen on ells volen... doncs si ells es posen on volen nosaltres posem les cintes on volem!! que per aixo vem anar pel mati a posar-les... ara be, jo ja els vaig dir que les cintes estavan abans que ells pero no vam poder dir res mes per que l'actitud que tenien de pasar i no voler escoltar-nos...
-
Jo he fet un parell de fotos, les rebreu en breu!
inga birrero stik sperant la revelació de les fotus!! ;D
Ei, que només les faig, jo.
Després els que les reben, que les publiquin si volen. A més, als partits del Sabadell m'oblido de fer gaires fotos, ja que estic molt pendent del partit.
-
merci birrero
-
Vaya manera de tocar los cojon...! Y vaya ejemplo k dan :****
-
esque una cosa esta clara, que no veien, vale, avera les cintes estaven avans que ells oi? doncs que es mogui a la dreta o a la eskerra o on siguin, pero que no trenquin les cintes, que costa diners, que costra molt treball, que costa mullar-se, que costa moltes coses, nosaltres ho fem amb la millor intenció d'animar al Club que estimem res més... :paret , lo pitjor, per exemple jo li vaig dir : '' siusplau no trenqueu més les cintes (despres d'intentarles posar un altre cop) que costa diners i nomes ho fem per animar al equip'' aquell home em va dir :'' em sec on hem don la gana'' jo de nou li vaig dir: d'acord pero no la trenqui'' i va dir: '' a mi un nen no hem mana'' vaig marxar d'allà perk mestava cabrejant massa ja... :**** :****
:no: així no anem enlloc :no: