Forum Arlequinat
ALTRES => PERSONALS i OPINIONS => Missatge iniciat per: lex en 06 de Septembre de 2006, 10:59:14 am
-
Bon dia amics arlekinats!
Obro akest post per a infromarvos de que el passat 15 de juliol em vaig donar d'alta a JAZZTEL i desde akell moment nomes he tingut k mal de caps i emprenyamentes.
El dia 1 de agost em van fer el canvi de linea i desde akell moment k estic esperant el kit de conexio! fa ja més d'un més! he trucat un mun de cops i sempre em diuen k si k ja esta enviat i k estara al caure que m'espero uns dies més i ja n'estic fart!!! avui mateix he demanat k em donquessin de baixa! :****
Avanç d'anar a jazztel penseu-s'ho molt bé i si tot i aixo us doneu d'alta sort!
SALUT!
-
em sembla que el power tambe es va canviar pero nose si ell va tenir algun problema.
la veritat es k no ets l´unic que es queixa de jazztel amb tu potser conec 4 o 5 persones que els hi ha pasat alguna cosa aixi.
el problema esta que no saps els pasos que has de donar per denunciar aquestes coses, i segur que tenen un munt d´entravancs, aquestes empreses sempre tenen las de guanyar
:**** :**** :**** :****
-
Que s'adreci al defensor del consumidor o alguna d'aquestes associacions o organitzacions oficials i l'informaran i aconselleran
-
No és l'unic el nostre amic MendoSkywan també ha tingut problemes amb Jazztel i per descomptat amb les operadores de Jazztel ;)
Vigila amb el telefon que asobre has de donar-te d'alta per visualitzar els numeros :(
-
em sembla que el power tambe es va canviar pero nose si ell va tenir algun problema.
No, no... et confons... Jo soc d'ONO i estic molt content fins ara. 4mb amb fibra optica. Sense cap incidencia. Sera questio de tocar ferro :yes:
:beer2
-
si ara que ho dius tens rao, vas dir ONO :tongue3:
demano disculpas :-X