Forum Arlequinat
C.E. SABADELL F.C. - PRIMER EQUIP => TRIBUNA => Missatge iniciat per: jo en 21 de Febrer de 2006, 00:50:12 am
-
Avui al bústia de casa he trobat un folletó editat per l'Entesa de Sabadell i m´ha cridat l'atenció un apartat dedicat al Centre d'Esports on critica la gestió de govern per no fer cap pas per salvar el Sabadell femení...i acaba:
"A l'Entesa, li preocupa també la situació del primer equip de futbol del Centre d'Esports Sabadell. L'Entesa vol l'equip a primera divisió i l'estadi...a la Nova Creu Alta"
Evidenment no és el meu motiu entrar en valoracions, sinò únicament informar del que he llegit.
-
Curiós, no ? Durant 16 anys de govern Farrés mai van ajudar al nostre Club, ben al contrari. Ara, de repent, i amb la unica intenció d'esgarrapar vots i simpaties ( com tot partit polític), vol recolzar un equip que mai havia sigut centre d'interès per ells.
a mes, utilitzen el tema de la Nova Creu Alta deixant entreveure que amb l'actual equip de Govern la Nova Creu Alta desapareixerà (???) :ko
-
si nois :laugh: :laugh: entesa per sabadell preocupada per el club,un partit que en tots els anys al poder mai van moure un dit per ajudar al sabadell
-
Perdoneu, però ara m'he perdut:
No son IC-V(Farrés) i Entesa ara partits diferents? Crec que esteu barrejant els partits. El PSOE també se pasa per el forro l'equip i moltes més coses.
-
Aixó ja es la pera, ara resulta que l'entesa (que son els hereus del Farrés, que pasava del Sabadell, com si tingues la peste), es preocupa pel Sabadell, llavors perque no va asistir-hi a la reunió de fa uns mesos entre els grups municipals i el consell d'administració?, perque varen votar en contra de la habilitació de credit de 180.000 € per millores al estadi?, es per flipar aquesta soptada afició arlequinada dels de l'entesa, si tan volen al sabadell que facin una proposta al ple, perque l'ajuntament doti en recursos economics a favor del nostre Sabadell.
:scut VISCA EL SABADELL
-
Més política no si us plau i sobretot menys demagogia per guanyar simpaties.
-
Quins collons que tenen aquests de l´Entesa. Afortunadament sóc apolitic perque si no n´hi hauria per caparlos a tots un per un.
-
Perdoneu, però ara m'he perdut:
No son IC-V(Farrés) i Entesa ara partits diferents? Crec que esteu barrejant els partits. El PSOE també se pasa per el forro l'equip i moltes més coses.
entesa es un partit creat quan el farres va deixar de ser alcalde i tots els que estaben amb ell van fer aquest partit
-
per cert aquesta tarda he rebut el triptic aquest de l'entesa i es simplement lamentable explico
es queixa que el sabadell femeni no l'aixin ajudat(fins aqui perfecte)
despres es queixen que l'ajuntament va ajudar a l'equip masculi,ajudant a la formacio de la fundacio i posant al piedrafita perque era conseller d'esports.
i per acabar amb la contradiccio al final diuen l'entesa vol al sabadell a primera divisio i l'estadi a la creu alta........ senyors de l'entesa vostes entenen les seves propies contradiccions?? es queixen de les ajudes al club i despres diuen que el volen a primera??
-
se'ls hauria de demanar que collons volen amb tot això, aquets politics. I si ens ofereixen algo, que ho diguin clar.
-
Un don nadie en la política, un don nadie en la ciudad, un don nadie en su casa, que tras tener la oportunidad de ser alguién durante dieciséis años siguió siendo un don nadie, quiere coger popularidad a costa de nuestro SABADELL, no lo permitamos, ahora se acuerda del Sabadell cuando lo necesita, todos contra don nadie comunista y perdón a los demás. VIVA :scut y los :bandera de corazón.
VISCA SABADELL
-
avui le rebut i me le llegit... :laugh: :laugh: :laugh: mare meva, per ser política donen arguments pobres per guanyar vots, ni que s'estigues fen per ser el delegat de la classe :laugh:
-
Jo també l'he rebut... i això que tenim el cartell de que no volem publicitat i aquest coi de pamflet no és més que simple publicitat. ¬¬'
-
jo també l'he vist al correu :laugh: :laugh:
-
crec sincerament que un partit politic hagues sigut el psc ciu erc es icv el que fos que doni suport al nostre sabadell hauria de ser positiu no? no se perque tanta mala cara a una cosa positiva per el sabadell
i si fos per esgarrapar vots ******* perque no aprofitansen que ens recolzin ells a nosaltres i despres ja veurem si nosaltres a ells
crec que una mica de suport al club no va malament sincerament :clap
-
Yo estoy de acuerdo de: una mica de suport al club no va malament sincerament, pero cuando viene de una persona que realmente va a dar y trabajar por el CE SABADELL, este tuvo la oportunidad durante dieciséis años y que fue lo que hizo, apoyó cuando el equipo estaba en 2ª A y bajó a 3ª?, ahora le interesa/n y se acuerda/n, y como a éste todo aquel que tiene en sus manos la oportunidad de trabajar por nuestro Club y no lo hace. El que te desprecia y te toma el pelo una vez y se lo permites lo hará siempre y cuando quiera. Que se enteren aquellos que tuvieron el poder y estos que lo ostentan ahora de que el Club es santo y seña de la Ciudad. UN SALUDO
CE SABADELL FC MAS GRANDE QUE LA VIDA MISMA
-
Als d'entesa vull veure jo ara a la marxa cap a terrassa! :laugh:
-
Molt bona aquesta Birri :clap si els veig a la caminata igual me´ls començo a creure una miqueta i tot.
No en seràn capaços.
-
Bueno a veure, ki diu entesa diu bustos etc eh? Ara es hora de demostrar que son arlekinats de debó i no només per sortir a la foto.
-
Home el Bustos si s´entera que ve la TV3 o alguna altre tele es posarà el primer perque li facin la foto i després se´n anirà al cine amb la dona.
-
Home el Bustos si s´entera que ve la TV3 o alguna altre tele es posarà el primer perque li facin la foto i després se´n anirà al cine amb la dona.
:clap :clap :clap Encara que supose que aniria al camp, que d'esta manera potser el treuen al Maracaná i el veuen a les espanyes.
Es nota que té sang valenciana, li agrade el protagonisme :icon_exclaim: (I ho dic per experiència).