Forum Arlequinat

C.E. SABADELL F.C. - PRIMER EQUIP => TRIBUNA => Missatge iniciat per: adrySBD en 08 de Maig de 2005, 11:17:10 am

Títol: Arreglos a l'estadi...
Publicat per: adrySBD en 08 de Maig de 2005, 11:17:10 am
Molt bon dia Sr. Andreu Gil.
Aquesta pregunta ve al fil del tema contracte amb l'ajuntament per l'estadi. si l'ajuntament es el que paga totes les millores de l'estadi, i tots sabem que la megafonia no funciona com deuria funcionar, la meitat d'altaveus no van etc, perque no es demana a la casa de la vila que pagui les millores i s'arregla la megafonia de l'estadi?
Títol: Re: comite competicio reconeix q era penal !!!
Publicat per: CudiSBD en 08 de Maig de 2005, 11:50:54 am
Hi han tantes coses per arreglar... :snore:
Títol: Re: comite competicio reconeix q era penal !!!
Publicat per: birrero en 08 de Maig de 2005, 12:25:31 pm
Hi han tantes coses per arreglar... :snore:

A la NCA, al Sabadell, a l'ajuntament i a la Ciutat....

A veure si almenys les dues primeres coses s'arreglen, que les dues últimes ho veig difícil. La permanencia del  :scut és clau per a poder solventar les carències econòmiques i esportives del club.
Títol: Re: Arreglos a l'estadi...
Publicat per: adrySBD en 08 de Maig de 2005, 13:50:35 pm
Buenu, si, hi han moltes coses per arreglar. Pero si diem, hi han tantes coses per arreglar, i no s'arregla res... doncs cada vegada la bola es fara més gran. S'ha d'arreglar les coses, mica en mica, i crec que el tema megafonia es primordial. Dona molt mala imatge que un dels 2 amplificadors no hi vagi, que no s'escolti bé la música pq la meitat d'altaveus no van... Si diuen que arreglaran l'estadi... ja ve sent hora de la megafonia.
X cert, us enrecordeu la polèmica dels llums, k no estaven reglamentats o noseke i k auriem de jugar pels matins? Que s'ha fet de tot aixo? S'ha arreglat alguna cosa? Tenim uns llums "ilegals"? O no era tant com es parlava?
Gràcies Sr. Gil
Títol: Re: Arreglos a l'estadi...
Publicat per: Minotaure en 16 de Maig de 2005, 14:40:21 pm
Tens raó, per mi és un assumpte clau que la megafonia funcioni correctament.
És lamentable estar en el lateral i no poder ni entendre el que diuen de megafonia (canvis, avisos, etc.) i la "música" ja ni en parlo.
Títol: Re: Arreglos a l'estadi...
Publicat per: Randel en 16 de Maig de 2005, 15:43:14 pm
imaginet q el cotxe q va dir l'Adry q treiessin sigués el nostre?? poder no t'enteras i tel fot la grúa o te l'estàn robant !! jo vaig descartar-ho enseguida quan va dir q era un Audi ... però bé q això és el de menys !!  :Paletas:

el més important ara per ara és arreglar el tema de la sonoritat del camp. no fan falta 32 megafons !! amb 8 o 10 pero q funcionin jo em conformo !!
Títol: Re: Arreglos a l'estadi...
Publicat per: adrySBD en 16 de Maig de 2005, 22:02:53 pm
jajajaa molt bona aquesta, Randel ;) Ja m'extranyava q tinguessis un A4 :P jaja
Parlant del tema megafonia.. q us va semblar el "I WILL SURVIVE", es a dir, la cançoneta de la davis, el lalala q sonava cada cop q marcavem?? Us va agradar?? No es va sentir??  :icon_question:
Títol: Re: Arreglos a l'estadi...
Publicat per: Andreu Gil en 16 de Maig de 2005, 22:48:18 pm
Benvolguts:

Es cert que s'ha de arreglar la megafonia i ben segur que la propera temporada aconseguirem que funcioni, aquesta temporada s'ha fet una forta inversió per deixar el camp en condicions:
1.- la gespa estava ben morta a final de la pasada temporada, avui tenim una gespa digne de primera divisió
2.- Els vestuaris feien pena feia temps que no hi havia aïgua calenta, es varen canviar els acumuladors.
3.-Es va pintar tot l'estadi
4.-Es va reforçar l'instal·lació perque les llums tinguesin garanties de seguretat
5.-Es varen fer petites reparacions per millorar la qualitat de les instal·lacions esportives.

Com podeu veure l'ajuntament a fet moltes intervencions a la NCA, a part de fer-se carrec dels rebuts de llum i aïgua, la xifra puja a molts mil·lions de les antigas pesetas.

Sense aquets esforç de la casa gran el Sabadell n'hagues pogut tirar endavant.

Salutacions


Andreu
Títol: Re: Arreglos a l'estadi...
Publicat per: CudiSBD en 16 de Maig de 2005, 23:00:16 pm
Mica en mica  ;D

Pero a mi el que mes "por" o "mal a la vista" és l'imatge de l'estadi per fora :no: les valles estan robinades, hi ha un troç de paret amb una esquerda enorme, etc. Suposu que aixo no es molt important pero una rentada de cara per les afores del estadi no vindria malament... Pero insiteixo, mica en mica :yes:
Títol: Re: Arreglos a l'estadi...
Publicat per: adrySBD en 16 de Maig de 2005, 23:07:37 pm
Moltes gràcies per la informació, Sr. Gil. Sense cap mena de dubte, el camp ha millorat molt a l'últim any, i mica en mica es va arreglant. Però de cara a l'any que ve, penso que el tema megafonia ha de ser una prioritat.
Títol: Re: Arreglos a l'estadi...
Publicat per: Jordi Playlife en 17 de Maig de 2005, 00:15:30 am
Personalment crec k si la megafonia sa d'arreglar per descomptat pk no sa tocat dsde els jocs olimpics, pero la rentatda de cara que s'ha de fer a l'estadi per fora ha de ser tmb impresionant  :laugh: (en mica en mica omplirem la pika)
Títol: Re: Arreglos a l'estadi...
Publicat per: sexeibirra en 17 de Maig de 2005, 01:06:36 am
Com tot... poc a poc i bona lletra.
Títol: Re: Arreglos a l'estadi...
Publicat per: GUTI en 17 de Maig de 2005, 09:51:06 am
Bon dia Andreu:

Personalment no tinc ni idea de quant pot costar comprar un nou amplificador i arreglar alguns altaveus, peró tampoc crec que costi tant eh ? És qüestió d'arribar-se un moment a parlar amb els del Tall Anglès, tocal's-hi una mica la barbeta, fer-los veure que s'estan inflant a guanyar pasta amb el seu Centre a Sabadell i que ens "regalin" el que necessitem, amb la teva simpatia i savoir faire ho tens xupat  :P

A vegades s'ha de ser una mica agossarat i intentar coses que semblen ridícules, peró que moltes vegades donen resultat.

El tema megafonia és una prioritat, i com a tal s'ha de gestionar, abans de que acabi la temporada. Ja dic que no crec que costi tant trobar algú que desembutxaki aquest tema a canvi ........ d'entrades ???  d'un anunci ben gran de la empresa en el darrer partit a la NCA contra el Peralta ??  no sé tipus "la empresa ........ patrocina aquest partit i la megafonia"   ;)

Vinga Andreu, que tú pots, dónans una sorpresa per al darrer partit  O0

P.D.- si algú té més ideees que les posi aquí, que estara molt bé gaudir en el darrer partit de la megafonia arreglada per poder festejar la permanència com deu mana  ;D

Una abraçada !!!!
Títol: Re: Arreglos a l'estadi...
Publicat per: Erik_Sbd en 17 de Maig de 2005, 18:49:54 pm
Jo tot respecte a millorar benvingut sigui però sense calers no hi ha res al que respecta ala megafonia estaria bé arreglar-la per que quant entra algú al camp i diuen per megafonia"els espectadors que surtin del camp" sembla que digui que entreu tots al camp ;Dhttp://

[flash=200,200]Visca el centre d'esports Sabadell
Títol: Re: Arreglos a l'estadi...
Publicat per: sexeibirra en 17 de Maig de 2005, 22:56:34 pm
Coses bones de l'estadi:

Lavabos nets ( a vore quin equip de la categoria els té així!).
Bar digne (recordeu els d'Uesca?).
Gespa de primera.
Seients còmodes.
Si plou, mos deixen anar a tribuna.
Tenda del club.
Grades dignes.

I moltes més. Poc a poc.
Títol: Re: Arreglos a l'estadi...
Publicat per: Sabadell Power en 17 de Maig de 2005, 23:13:29 pm
Coses bones de l'estadi:

...
Tenda del club.
...

I moltes més. Poc a poc.

Si, si... que l'estadi va millorant poc a poc es evident. Totalment d'acord...

Pero que una de les coses bones sigui la botiga... quina botiga? el "iglu"? A aixo no se li pot dir botiga  :-[

Al meu parer es una de les coses que encara s'han de millorar ;)
Títol: Re: Arreglos a l'estadi...
Publicat per: sexeibirra en 17 de Maig de 2005, 23:24:14 pm
Pero que una de les coses bones sigui la botiga... quina botiga? el "iglu"? A aixo no se li pot dir botiga  :-[

Quants equips de Segona 'b' tenen un 'igloo'?
Recordes algun?
Almenys te pots comprar algun producte del club!
Títol: Re: Arreglos a l'estadi...
Publicat per: Sabadell Power en 17 de Maig de 2005, 23:47:14 pm
No es una "botiga"... diga'li "xiringuito" o "paradeta"... pero no botiga... vaja, al meu modest parer, no es digna per poder-li dir "la botiga oficial del CES"  :-[

 ;)

Títol: Re: Arreglos a l'estadi...
Publicat per: sexeibirra en 17 de Maig de 2005, 23:53:42 pm
No es una "botiga"... diga'li "xiringuito" o "paradeta"... pero no botiga... vaja, al meu modest parer, no es digna per poder-li dir "la botiga oficial del CES"  :-[
 ;)

Doncs ni al camp del Lleida n'hi ha d'açò!
I mira que parle d'un equip de Segona. Ah! I no te dic de la 'Tenda Granota' del Llevant, petita i amb poc article!
Títol: Re: Arreglos a l'estadi...
Publicat per: Randel en 18 de Maig de 2005, 10:52:30 am
Coses bones de l'estadi:

...
Tenda del club.
...

I moltes més. Poc a poc.

Si, si... que l'estadi va millorant poc a poc es evident. Totalment d'acord...

Pero que una de les coses bones sigui la botiga... quina botiga? el "iglu"? A aixo no se li pot dir botiga  :-[

Al meu parer es una de les coses que encara s'han de millorar ;)

CUDI !! q escoltes això ?? juas!!

Si q és una tendeta ! i ben maca q és ella, a darrera del Gol Nord esta situada, no és l'iglú de la cocacola de tribuna,e

Allà tenen de tot, desde gorres i clauers fins a ekipació sencera oficial de la primera o segona samarreta.

Això si, només oberta els dies de partit  :-[
Títol: Re: Arreglos a l'estadi...
Publicat per: adrySBD en 18 de Maig de 2005, 16:54:41 pm
gorres no hi han  :no: q jo també he estat alla venent jeje!! Ah, i si, es la del gol nord, i ben maka que es, pintada d'arlekinat blau i blank!!
Per cert, pels k deieu k kin ekip te 1 tenda en kondicions a segona b... No es x ser perepunyetes ara, ni pq em caiguin be els de castalia (mes o menys em cauen igual k els dl far$a), pero tenen 1 tenda km deu mana. D'obra, amb 1000 artikles diferents...
Títol: Re: Arreglos a l'estadi...
Publicat per: CudiSBD en 18 de Maig de 2005, 21:43:35 pm

CUDI !! q escoltes això ?? juas!!

Si q és una tendeta ! i ben maca q és ella, a darrera del Gol Nord esta situada, no és l'iglú de la cocacola de tribuna,e

Allà tenen de tot, desde gorres i clauers fins a ekipació sencera oficial de la primera o segona samarreta.

Això si, només oberta els dies de partit  :-[

Jajajajajaja de les 3 coses q as dit, 2 no les "tinc" (que ve em sentu dient aixo, sembla q la tenda sigui meva... jajajajaj) de gorres i clauers no hi han (mira que man demanat al llarg dels 3 partits que porto a la tendeta, si tingues gorres, clauers i sobretot bufandes i banderes ens aguesim fet d'or!!!!!!!! confio en q la prpera temporada portin coses tipikes (banderes, bufandes,etc) i algu nou, enginyos per exemple pulseres d'akestes tan famoses ara amb els cuadres :bandera, etc

Aprofitu per demanar-vos que contra el Peralta "mesgoteu" el poc que m queda... jajajaja
Títol: Re: Arreglos a l'estadi...
Publicat per: Randel en 18 de Maig de 2005, 22:10:33 pm
juer Cudi  :no: mas fet qedar malament ara  >:(

weno, pero sempre podem dir ... q com q és final de temporada ja està tot esgotat  ::) ::) ::)
Títol: Re: Arreglos a l'estadi...
Publicat per: sexeibirra en 18 de Maig de 2005, 23:41:53 pm
No es una "botiga"... diga'li "xiringuito" o "paradeta"... pero no botiga... vaja, al meu modest parer, no es digna per poder-li dir "la botiga oficial del CES"  :-[
 ;)

Tribunero!!!!!!!!! :laugh: :laugh:
Títol: Re: Arreglos a l'estadi...
Publicat per: Sabadell Power en 18 de Maig de 2005, 23:47:18 pm
Tribunero?? be, a mitjes... mitja part a general i la 2a a tribuna ;)

La veritat es que no he vist mai el xiringuito del que parleu  :-[ a quin gol esta? gol olimpia o gol parc catalunya?  :-[
Títol: Re: Arreglos a l'estadi...
Publicat per: sexeibirra en 18 de Maig de 2005, 23:54:43 pm
Tribunero?? be, a mitjes... mitja part a general i la 2a a tribuna ;)

La veritat es que no he vist mai el xiringuito del que parleu  :-[ a quin gol esta? gol olimpia o gol parc catalunya?  :-[

Gol Olímpia, davant els pixaderos!
Tranquil, però no se pot dir de qualsevol club que tingui 2 tendes (encara que sien petites) a l'estadi!
Títol: Re: Arreglos a l'estadi...
Publicat per: adrySBD en 23 de Maig de 2005, 17:03:56 pm
Tribunero?? be, a mitjes... mitja part a general i la 2a a tribuna ;)

La veritat es que no he vist mai el xiringuito del que parleu  :-[ a quin gol esta? gol olimpia o gol parc catalunya?  :-[

Gol Olímpia, davant els pixaderos!
Tranquil, però no se pot dir de qualsevol club que tingui 2 tendes (encara que sien petites) a l'estadi!

No es x deixar-te malament... pero em sembla q només en tenim 1, de botiga  :-[  :tongue3: La de Tribuna està sempre tancada, o aixo crec. El q passa es q entre setmana es poden comprar els productes a les oficines ;) Pero el dia del partit no