Forum Arlequinat
C.E. SABADELL F.C. - PRIMER EQUIP => TRIBUNA => Missatge iniciat per: BLANC-I-BLAU en 12 de Novembre de 2005, 19:35:01 pm
-
Benvolgut Andreu;
Referent als rumors que parlen de l´interès del R.Huelva per Cañadas, Realment considereu que la compensació econòmica de que es parla pot cobrir el "valor afegit" del que pot fer aquest jugador d´aquí a final de temporada ? Ens pot situar a la zona alta.... Pot ajudar-nos a guanyar la Copa Federació (90.000 Euros de premi). A més a més del que suposa la seva marxa en termes de desmoralització de l´aficionat i de l´equip, que aquest any té en ell el seu referent.
Jo considero, i crec que molts afeccionats també, que no hem d´escoltar cap oferta econòmica (que tampoc serà cap maravella), i s´ha de complir el contracte sencer, que arriba com a mínim a final de temporada. Per descomptat, si s´en va, tal com diu el refrany, "lo barato pot sortir molt car".
Us demanaria que féssim un esforç, si és que la situació és aquesta, ens féssim valdre i demostréssim davant de tothom que tenim un prestigi com entitat i mereixem un respecte.
Confio amb el vostre bon criteri, moltes vegades demostrat.
Una salutació;
-
Opino el mateix. Aquesta "compensació" econòmica no ens compensa com diu la paraula. Cañadas val més que aquests 60.000-70.000 € dels que es parlen. No ens podem sotmetre als equips de Segona A, l'hem de retenir.
-
Si es vol fer algo Cañadas es molt important, i com be diu BLANC-I-BLAU no hi ha compensació per lo k hi ha en joc, la lliga, copa federacio. Es important poder mantenir al Cañadas :yes:
-
Espero que, ara que les arques son mes o menys plenes, no ens deiexem influir per la millonada que poden oferir pel crack murcià i inclus li oferim la renovació per 2-3 anys més :clap
-
el Cañadas no pot marxar seria trencar tot l'ekip!
-
Si escoltar ofertes sen poden escoltar, mentre no el venguem, és clar... ;)
-
Jo no vull q marxi, pero veig molt dificil retenirlo al juny. Si no marxa akest mercat d'hivern ... marxarà al juny pq rebrà ofertes de Segona. :disappointed:
-
Jo no vull q marxi, pero veig molt dificil retenirlo al juny. Si no marxa akest mercat d'hivern ... marxarà al juny pq rebrà ofertes de Segona. :disappointed:
Si pujessim a 2A Cañadas crec que es quedaria al C.E Sabadell i no marxaria a cap altre equip com pot ser el "Recre"
-
Penseu q el recre no va que diguem...malament a segona A eh? ;)
-
Que no marxi, jo crec que te molts numeros de que li passi el mateix que al Juanma, ja que ha explotat aquest any, l'any seguent s'hauria de refermar per veure que aquesta temporada no ha estat "flor de un dia" ;)
-
CAÑADAS KEDATE !!!
-
Recordeu les declaracions del directius del Sabadell respecte de les malas arts dels directius del Jaen per impedir que el desembre passat ens poguessim endur al Gallo.
Desconec les circunstancies de la situacio contractual del Cañadas amb nosaltres, pero si les mateixes ho permetessin podriem prendre bona nota del que va fer el Jaen amb el Gallo tot i que aixo tambe pot suposar tenir un jugador a contracor amb els problemes que aixo pot portar a un vestuari. No se es molt complicat.
-
La diferencia es q akí cañadas cobra al dia ;)
-
Els dos gols d´avui encara demostren això més a les clares. Simplement i prenguem nota tots d´això, si a un edifici li toquem els fonaments s´esfondra. Aquest edifici és el Sabadell i els fonaments el Cañadas (al menys fins que arribi el Juanma Cruz).
NO COMETEM UN ERROR IRREVERSIBLE....
-
Economicament pensant esta clar la postura!! a negociar i a treure un preu ben alt per la venta.
Ara bé per 4 duros millor no vendrel!!
(el futbol per desgràcia no són Matemàtiques, la directiva u esta comprovant, aixi que s'han de pensar les coses amb el cap i no amb els sentiments...)
-
Economicament pensant esta clar la postura!! a negociar i a treure un preu ben alt per la venta.
Ara bé per 4 duros millor no vendrel!!
(el futbol per desgràcia no són Matemàtiques, la directiva u esta comprovant, aixi que s'han de pensar les coses amb el cap i no amb els sentiments...)
Has valorat la repercusió econòmica d´un descens a Tercera Divisió? Digue´m-ho amb tota claredat.... Sense Cañadas, estariem amb 2 punts.
-
Company BLANC-I-BLAU entenc la postura de l'aficionat que veu que es l'unic jugador que destaca i marca les diferencies. Només comentava que l'altre part de la moneda es l'economia... i clar "sense Cañadas estariem amb 2 punts" pero eske am la meitat de lekip que jugues una mica al futbol estariem amb 23 punts colider am l'Osasuna be. No se si mentens el que hem refereixo.
Jo la veritat que prefereixo no opinar i que la gent que treballi pel club fagi el que realment cregui convenient per l'ekip
-
Tal i com es pot interpretar, si no m'equivoco, el teorema de Nash: la negociació ideal és la que acaba sent bona per a les dues parts implicades, el tema Cañadas podria resoldre's de la següent manera:
-Si tal i com ha circulat el rumor, no confirmat per ningú, el Recre vol el Cañadas, a l'hivern els suposa certa quantitat econòmica.
-Nosaltres necessitem com el pa que mengem dels serveis del millor jugador de l'any i del pichich de la categoria a dia d'avui.
La solució, penso jo, seria arribar a un acord amb el Recre d'opció a compra per al final de temporada, i amb l'afegit (no per al Sabadell) que Cañadas acaba contracte i sortiria de franc.
No sóc un expert en negociar, i menys al mon del futbol, però desde la meva modesta opinió, només vull ajudar al meu i vostre Sabadell i a que el gran Cañadas es quedi el màxim possible a la Nova Creu Alta.
Gràcies.
-
Ara ja anem estant més d´acord, company Alfols....
-
cañadas espera a la conclusio de aquesta temporada aveure com quedem si pujem esta clar que es queda y si mantenim categoria depend del equip que fagin per l'any que be tambe es quedaria