Forum Arlequinat
C.E. SABADELL F.C. - EN DIRECTE => MARXEM => Temporades anteriors => Missatge iniciat per: SABADELL en 10 de Octubre de 2005, 11:17:56 am
-
Sabeu si diumenge jugarem al mati?
-
SI, 11.45 h
-
hi haura autocar?? Quants €?? Horari de sortida, d'arribada i de més??
Gràcies!
-
Benvolgut Adry, les Penyes estan estudiant la idea, però sembla una mica complicat, ja que tal com estan actualment els preus, el ticket per persona podria sortir entre 45-50 euros en un microbús de 22 places per anar a Vilajoiosa, i caldria un mínim d'unes 20 persones per a que no sortís deficitari.
En tot cas es sortiria des de la tribuna de l'estadi a les 5 del matí, per a tornar després de dinar a Vila-joiosa.
Avui veurem com està l'ambient durant el partit del Badalona i s'estudiarà si pot ser factible.
-
Moltes gràcies chemanez ;) Ho he estat preguntant avui entre els penyistes i m'han dit que al final no. Una llastima, perque volia aprofitar que esta lluny i es juga pel matí per aprofitar, anar sol, i com que hi han moltes hores, estudiar pel camí (on millor per estudiar que un autobus?) però es totalment comprensible la decisió.
-
(on millor per estudiar que un autobus?)
En 2 autobusos :laugh:
-
osti birri, que dolenta :laugh: ;D
-
(on millor per estudiar que un autobus?)
En 2 autobusos :laugh:
¬¬'
-
Jo hi sere a Vila Joiosa dema al mati.
Clar... m'agafa a prop de casa.
Ja es el segon partit que veure aquest any, diumenge passat y dema.
A guanyar :scut