Forum Arlequinat
C.E. SABADELL F.C. - PRIMER EQUIP => TRIBUNA => Missatge iniciat per: BIRRI en 13 de Agost de 2005, 23:59:23 pm
-
Avui les samarretes ja portaven els numeros en vermell i la publicitat al pit (encara q el marcos portava el numero en groc). Akest any el logo de BD sembla una mica més quadrat i està a l'altura del pit, més a dalt q la temporada passada (per fervos una idea està entre l'altura de l'escut i la linia q separa els quadres arlekinats horitzontalment, no sé si m'explico). Personalment m'agrada més així i la part de l'eskena arlekinada tb ;)
-
dons al DS els numeros eran en groc (en el partit anterior) si acaban sent en vermell no m´acabará de agradar (odiu el vermell >:D i no se per que ;) )
-
pero en vermell es veuen molt millor
-
pero el vermell fa mal als ulls ;)
-
Si, jo tb els vaig veure en groc els partits anteriors per això ho vaig destacar quan vaig comentar el partit. Potser estan fent proves a veure kin color es veu millor ;)
-
el groc es veu molt be i jo posaria qualsevol color abans del vermell >:D
-
I si probaven el negre :icon_question: :icon_question: :icon_question:
-
el negre o inclus el blau marí :ok pero el vermell ni borratxo :ko
-
i xk el vermell no?
xk es el kolor k porte el terrassa???
-
collons pedrinho dons es clar :o
-
i xk el vermell no?
xk es el kolor k porte el terrassa???
Ja esteu liats un altre cop amb els veins :icon_question: :no:
-
collons pedrinho dons es clar :o
dons aixo no te res que veure xk ells porten els colors blancs i el sabadell tmb porta blanc aixi k fer aquesta queixa o trobo una mi ka tiquismikis
-
A mi tampoc m'agrada el vermell i us recordo que el groc porta mala estrugança... no fessim pas cap tonteria, eh? :-\
-
Hauria de ser rosa fosforito :laugh:
-
ami personalment m'agrada el groc més que el vermell es veu molt millor que el vermell a la samarreta :ok