Missatges recents

Pàgines: [1] 2 ... 10
1
PRIMER EQUIP / Re:Estic totalment segur que farem PLAY OFF
« Darrer missatge per furia_sbd el Avui a les 09:02:51 »
Jo espero que sigui com la temporada 2008-09 del robatori d'Irún. Hem de convertir aquests empats en victories, encara que sigui per la minima. Tenim el play off a 6 punts, es a dir, en un parell de partits la cosa pot canviar (per bé o malament). A casa ens vindran uns partits a priori més fàcils com Dep. Aragón, Olot, Peña Deportiva on hem de guanyar els 3 punts. Jo tinc la meva teoria que si les coses van bé, la pilota entra.
2
LLIGA DE PORRES / Re:Jornada 19: Lleida Esportiu - CE Sabadell (1 divisió)
« Darrer missatge per BLANC-I-BLAU el Avui a les 06:26:28 »

Txisky 1-1
renkosbd 1-2
BLANC-I-BLAU 0-0
3
LLIGA DE PORRES / Re:Classificacions
« Darrer missatge per BLANC-I-BLAU el Avui a les 06:25:42 »
Bon Dia BLANC-I-BLAU:

Si no vaig errat, en aquesta jornada 18 has estat excessivament generós amb el meu pronòstic, tret de ser l'únic en no puntuar tingui premi, cosa que no estaria malament.....

Salutacions

OK, controlat....gràcies  :yes:

4
« Darrer missatge per Évir el Avui a les 00:47:55 »
Gran apuesta, a ver si aciertas
5
« Darrer missatge per josepud el Ahir a les 23:46:17 »
Aquest equip lluita i molt. I  tenim una plantilla compensada i unida. Si no fos per moments de molta mala sort on poc es pot fer a no ser que tinguis un super equip.

A arago un auto-gol de vaselina que entra 1 de cada 1000.
Contra el formentera unes mans que et piten una de cada 1000
Contra el mestalla que no va generar CAP sensació de perill per una maleida relliscada.

Aquest equip te esperit i ganes, te molta actitud. Tenim moltíssima solidesa defensiva i els gols arribaran i la mala sort canviarà. Poc més podem demanar a aquest equip del que ja dona, només tenir un punt mes de bona sort.

Ànims a tots i em de creure. Si fem el play off podem donar molta guerra.

Sí senyor, totalment d'acord.
6
PRIMER EQUIP / Estic totalment segur que farem PLAY OFF
« Darrer missatge per MILITU el Ahir a les 20:26:11 »
Aquest equip lluita i molt. I  tenim una plantilla compensada i unida. Si no fos per moments de molta mala sort on poc es pot fer a no ser que tinguis un super equip.

A arago un auto-gol de vaselina que entra 1 de cada 1000.
Contra el formentera unes mans que et piten una de cada 1000
Contra el mestalla que no va generar CAP sensació de perill per una maleida relliscada.

Aquest equip te esperit i ganes, te molta actitud. Tenim moltíssima solidesa defensiva i els gols arribaran i la mala sort canviarà. Poc més podem demanar a aquest equip del que ja dona, només tenir un punt mes de bona sort.

Ànims a tots i em de creure. Si fem el play off podem donar molta guerra.
7
LLIGA DE PORRES / Re:Jornada 19: Lleida Esportiu - CE Sabadell (1 divisió)
« Darrer missatge per renkosbd el Ahir a les 18:13:03 »
Txisky 1-1
renkosbd 1-2
8
PRIMER EQUIP / Re:CE SABADELL - VALENCIA MESTALLA, DISSABTE DIA 9 A LES 17:00
« Darrer missatge per furia_sbd el Ahir a les 13:46:11 »
Ens hem deixat 8 punts en els ultims 20-25 minuts de cada partit. Ara mateix estariem al play off (4ª plaça) amb un coixi de 4 punts sobre el 5è. A veure si Seligrat ho entrena més que si marquem, anem a per un segon gol i si no es pot marcar, no encaixar, de la manera que sigui. Abans no se'ns escapaven tant els partits.
9
PRIMER EQUIP / EL CE SABADELL FC CUMPLE 114 AÑOS DE HISTORIA
« Darrer missatge per labtec el Ahir a les 13:24:12 »
Hace unos días nuestro Club más que centenario ha cumplido los 114 años de historia, lo extraño es que por aquí nadie hasta ahora haya dicho o hecho un comentario sobre el tema, pues bien, mis felicitaciones al Club y a todos aquellos que han participado desde el principio para que esta fecha se haga realidad, Directivos, Cuerpos Técnicos, Jugadores, Empleados del Club, Prensa escrita, radiofónica y televisiva, y por supuesto a los socios y seguidores que han hecho con su ánimo y apoyo a través de los tiempos que el CE SABADELL FC, nunca caminara solo MUCHAS FELICIDADES A TODOS.

:xin-xin 

https://twitter.com/CESabadell?ref_src=twsrc%5Etfw&ref_url=http%3A%2F%2Fwww.cesabadell.cat%2Farea-social%2F20151201180707
10
PRIMER EQUIP / Re:CE SABADELL - VALENCIA MESTALLA, DISSABTE DIA 9 A LES 17:00
« Darrer missatge per josepud el Ahir a les 13:02:55 »
Tranquils que a la segona volta arrasarem. Si aconseguim posar-nos 2-0 als partits serà mes difícil que ens empatin al final. Suposo...
Pàgines: [1] 2 ... 10