Autor Tema: J20 Elx-Sabadell. Diumenge 6 de gener a les 17,00 hores  (Llegit 12964 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat gol del Sabadell

  • Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3721
  • Gènere: Masculí
J20 Elx-Sabadell. Diumenge 6 de gener a les 17,00 hores
« el: 26 de Desembre de 2012, 11:07:08 am »
Partido donde no tenemos nada que perder ya que visitamos al lider indiscutible y prácticamente intratable.
Espero que realizemos un buen partido y aprovechando que el Elche  está "sobrado" de puntos pillarlos con la resaca navideña, como se suele decir y no venirnos de vacio.

Por cierto, ¿podremos disfrutar ya de algún regalo de Reyes en forma de jugador? Está claro que un par de defensas tienen que llegar y seguramente se está trabajando para que sea en breve , ya que mientras antes esten con el grupo tiempo que ganamos.

Donde creo que no vamos a tener regalo de Reyes es en poder ver el partido por la tele, no está anunciando por Marca TV que ya ha dado a conocer los 3 que daria, tampoco por el Plus y tampoco por Esports 3, que fuera de nuestro campo no parece que vaya a hacer ningun esfuerzo por darnos un partido.... En cambio el Villarreal-Barça B, como no! ya lo tienen anunciado.
El dinero de la TV es importantisimo, pero al socio que no fallamos ningun partido creo que nos da igual que los den todos en casa, como estan haciendo, y si que nos gustaria alguno de vez en cuando (visitamos al lider!!!) fuera de nuestro campo...
Esperemos que todavia se lo planteen ya que queda unos dias.
« Darrera modificació: 01 de Gener de 2013, 22:19:38 pm per X-Men Aigua »
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat FerniSBD

  • Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3401
  • Gènere: Masculí
Re:J20 Elx-Sabadell. Diumenge 6 de gener a les 17,00 hores
« Respondre #1 el: 26 de Desembre de 2012, 11:48:14 am »
Partido donde no tenemos nada que perder ya que visitamos al lider indiscutible y prácticamente intratable.
Espero que realizemos un buen partido y aprovechando que el Elche  está "sobrado" de puntos pillarlos con la resaca navideña, como se suele decir y no venirnos de vacio.

Por cierto, ¿podremos disfrutar ya de algún regalo de Reyes en forma de jugador? Está claro que un par de defensas tienen que llegar y seguramente se está trabajando para que sea en breve , ya que mientras antes esten con el grupo tiempo que ganamos.

Donde creo que no vamos a tener regalo de Reyes es en poder ver el partido por la tele, no está anunciando por Marca TV que ya ha dado a conocer los 3 que daria, tampoco por el Plus y tampoco por Esports 3, que fuera de nuestro campo no parece que vaya a hacer ningun esfuerzo por darnos un partido.... En cambio el Villarreal-Barça B, como no! ya lo tienen anunciado.
El dinero de la TV es importantisimo, pero al socio que no fallamos ningun partido creo que nos da igual que los den todos en casa, como estan haciendo, y si que nos gustaria alguno de vez en cuando (visitamos al lider!!!) fuera de nuestro campo...
Esperemos que todavia se lo planteen ya que queda unos dias.

Nada q perder? mmmmmmmmmmmmm, con el calendario que se nos avecina si que es cierto q por el momento no tenemos nada q temer pero cuidadín no vaya a ser q en 5-6 jornadas veamos el descenso a 5 pts y tengamos que encender las luces de alarma. No creo q sea la idea adecuada ir pensando q no tenemos nada q perder, la idea seria ir a ganar y de esta forma igual sacamos algún punto. Si vamos pensando en q no tenemos nada q perder nos meterán un 3-0, q lo sabemos d experiéncia.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

  • President
  • *********
  • Missatges: 7972
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Re:J20 Elx-Sabadell. Diumenge 6 de gener a les 17,00 hores
« Respondre #2 el: 26 de Desembre de 2012, 12:15:29 pm »
S´ha d´anar amb la mateixa mentalitat que el dia de EL MOLINON....oi que ningú s´esperava aquell punt en ple "vendaval Sandoval" ?
Ni Barça, ni Madrid, sempre C.E.Sabadell

Desconnectat Évir

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4668
  • Gènere: Masculí
Re:J20 Elx-Sabadell. Diumenge 6 de gener a les 17,00 hores
« Respondre #3 el: 26 de Desembre de 2012, 12:31:35 pm »
- Ha ganados todos sus partidos en casa, tiene que perder ya.
- Sus 2 últimas victorias han sido como han sido. Uno fue un robo según dicen, y otro con un gol en el último minuto.

Yo veo un 0-2, como la temporada pasada nos adelantaremos en el marcador y mataremos con una contra por el final del partido.

S´ha d´anar amb la mateixa mentalitat que el dia de EL MOLINON....oi que ningú s´esperava aquell punt en ple "vendaval Sandoval" ?
Yo un poco si.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

  • President
  • *********
  • Missatges: 7972
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Re:J20 Elx-Sabadell. Diumenge 6 de gener a les 17,00 hores
« Respondre #4 el: 26 de Desembre de 2012, 12:35:49 pm »
- Ha ganados todos sus partidos en casa, tiene que perder ya.
- Sus 2 últimas victorias han sido como han sido. Uno fue un robo según dicen, y otro con un gol en el último minuto.

Yo veo un 0-2, como la temporada pasada nos adelantaremos en el marcador y mataremos con una contra por el final del partido.

S´ha d´anar amb la mateixa mentalitat que el dia de EL MOLINON....oi que ningú s´esperava aquell punt en ple "vendaval Sandoval" ?
Yo un poco si.


Cierto es, así lo pronosticaste en la Liga de Porras.
Ni Barça, ni Madrid, sempre C.E.Sabadell

Desconnectat gol del Sabadell

  • Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3721
  • Gènere: Masculí
Re:J20 Elx-Sabadell. Diumenge 6 de gener a les 17,00 hores
« Respondre #5 el: 26 de Desembre de 2012, 12:50:12 pm »
Partido donde no tenemos nada que perder ya que visitamos al lider indiscutible y prácticamente intratable.
Espero que realizemos un buen partido y aprovechando que el Elche  está "sobrado" de puntos pillarlos con la resaca navideña, como se suele decir y no venirnos de vacio.

Por cierto, ¿podremos disfrutar ya de algún regalo de Reyes en forma de jugador? Está claro que un par de defensas tienen que llegar y seguramente se está trabajando para que sea en breve , ya que mientras antes esten con el grupo tiempo que ganamos.

Donde creo que no vamos a tener regalo de Reyes es en poder ver el partido por la tele, no está anunciando por Marca TV que ya ha dado a conocer los 3 que daria, tampoco por el Plus y tampoco por Esports 3, que fuera de nuestro campo no parece que vaya a hacer ningun esfuerzo por darnos un partido.... En cambio el Villarreal-Barça B, como no! ya lo tienen anunciado.
El dinero de la TV es importantisimo, pero al socio que no fallamos ningun partido creo que nos da igual que los den todos en casa, como estan haciendo, y si que nos gustaria alguno de vez en cuando (visitamos al lider!!!) fuera de nuestro campo...
Esperemos que todavia se lo planteen ya que queda unos dias.

Nada q perder? mmmmmmmmmmmmm, con el calendario que se nos avecina si que es cierto q por el momento no tenemos nada q temer pero cuidadín no vaya a ser q en 5-6 jornadas veamos el descenso a 5 pts y tengamos que encender las luces de alarma. No creo q sea la idea adecuada ir pensando q no tenemos nada q perder, la idea seria ir a ganar y de esta forma igual sacamos algún punto. Si vamos pensando en q no tenemos nada q perder nos meterán un 3-0, q lo sabemos d experiéncia.
Si correcto Ferni! Mi expresión iba encaminada a que cuando recibes al Murcia, Mirandés, Lugo.... pues creo que estamos obligados a ganarlos y toda la presión para nosotros, pero aquí todo y tratarse de 3 puntos iguales, tenemos que jugar sin esa "presión", pero evidentemente sin regalar nada.
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat Navarrog

  • Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6454
  • 28/05/11 SABADELL FANS
Re:J20 Elx-Sabadell. Diumenge 6 de gener a les 17,00 hores
« Respondre #6 el: 26 de Desembre de 2012, 21:57:13 pm »
El año pasado fuimos en peores circunstancias creo recordar y casi sacamos los tres puntos (los merecimos).

Hay que ir a darlo todo, es un gran estadio, un campo grande y debemos ir a mostrar nuestro juego.

Hay que plantarle cara al líder, y vamos a intentar dar la sorpresa!


Vamos chavales  :ok
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Cañadas10

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 195
  • Gènere: Masculí
Re:J20 Elx-Sabadell. Diumenge 6 de gener a les 17,00 hores
« Respondre #7 el: 30 de Desembre de 2012, 10:56:48 am »
el partido lo retransmite esports 3!

Desconnectat Trivi VLR

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2075
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
Re:J20 Elx-Sabadell. Diumenge 6 de gener a les 17,00 hores
« Respondre #8 el: 30 de Desembre de 2012, 12:51:31 pm »
¿¿¿En serio??? !!!Por fin!!!!

Creo que ganaremos. No me digas el motivo xD, pero creo que ganaremos o, cuanto menos, puntuaremos. ¿Cuántos han puntuado en el Martínez Valero?

!Salud!

Desconnectat mss

  • President
  • *********
  • Missatges: 8326
  • Gènere: Masculí
Re:J20 Elx-Sabadell. Diumenge 6 de gener a les 17,00 hores
« Respondre #9 el: 30 de Desembre de 2012, 13:09:53 pm »
¿¿¿En serio??? !!!Por fin!!!!

Creo que ganaremos. No me digas el motivo xD, pero creo que ganaremos o, cuanto menos, puntuaremos. ¿Cuántos han puntuado en el Martínez Valero?

!Salud!

Nadie, ni un solo punto, todo victorias caseras  :w00t:
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12480
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:J20 Elx-Sabadell. Diumenge 6 de gener a les 17,00 hores
« Respondre #10 el: 30 de Desembre de 2012, 18:09:59 pm »
El que em dona més bona espina, és que els últims 4 partits a casa els han guanyat per 1-0, per tant, alguna coseta podríem arrancar allà com les coses es posin de cara.

Igualment els seus números a casa, son per tremolar, amb aquests 9 partits guanyats dels 9 que porten jugats a casa, i set partits seguits que porten sense perdre, i amb sols 9 gols encaixats en els 19 partits de lliga que porten.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MILITU

  • President
  • *********
  • Missatges: 5666
Re:J20 Elx-Sabadell. Diumenge 6 de gener a les 17,00 hores
« Respondre #11 el: 30 de Desembre de 2012, 18:46:15 pm »
Mai he estat tan convençut d'una victoria clara com aquest cop.

Guanyarem COM A MINIM 0-2

Desconnectat arturo

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1042
  • Gènere: Masculí
Re:J20 Elx-Sabadell. Diumenge 6 de gener a les 17,00 hores
« Respondre #12 el: 30 de Desembre de 2012, 20:37:11 pm »
Guanyarem un puntet.

Desconnectat xaviró

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
  • Gènere: Masculí
Re:J20 Elx-Sabadell. Diumenge 6 de gener a les 17,00 hores
« Respondre #13 el: 30 de Desembre de 2012, 21:32:42 pm »
Tinc bones sensacions, sembla que aquest equip juga sense por fora de casa i és capaç de puntuar a tots els camps. Això sí, de casa ja no poden marxar més punts.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat Enric

  • Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1615
  • Gènere: Masculí
Re:J20 Elx-Sabadell. Diumenge 6 de gener a les 17,00 hores
« Respondre #14 el: 30 de Desembre de 2012, 22:48:22 pm »
El partit contra el Reial Madrid Castilla tambe tenien unes dades que feian por, de no se quans partits sensa perdre a casa i molts gols a favor i ben pocs en contra, va arribar el partit contra nosaltres, i si malt no recordo estavem tots una mica cagadets, pero va arribar el partit i els vem guanyar 2-3, no se pero tinc una sensacio com aquell partit, el nostre es un equip que quan juga amb els equips de dalt i d'un presupost superior al nostre, semble que ens creixem, i fins i tot semblem nosaltres el equip superior, no se si son les meves ganes o sera veritat, pero es igual si es perd encara quede molta lliga i alla dalt esterem. Visca el CES :visca :visca :visca
« Darrera modificació: 30 de Desembre de 2012, 22:59:03 pm per Enric »

Desconnectat Inda

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8972
  • Gènere: Masculí
Re:J20 Elx-Sabadell. Diumenge 6 de gener a les 17,00 hores
« Respondre #15 el: 31 de Desembre de 2012, 07:31:58 am »
 :scut :bandera
L'Elx es el lider per alguna cosa, a guanyat molts punts a fora i ni n'ha perdut cap a casa això demostra que està fort, ara els partits que ha guanyat quasi sempre han sigut per la mínima i patint molt si tenim un bon dia es pot donar la sorpresa. :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat miguellll

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 640
  • Gènere: Masculí
Re:J20 Elx-Sabadell. Diumenge 6 de gener a les 17,00 hores
« Respondre #16 el: 31 de Desembre de 2012, 15:12:15 pm »
 :grin2: nada de sorpresas ,el elche nos ganara por la mínima  , 1- 0 y nauzet será el mejor,tienen mejor plantilla que nosotros , la cuidad está volcada huelen la 1 división  no hay color,en tema de fichajes para enero kieren a aaron del Almería y pulido del at de Madrid , ojalá gane el sabadell de penalty injusto pero muy difícil ,la afición del elche( en su foro) no se fía de este partido por el paron navideño ,el año pasado les gano el alcoyano 1-2
Honor al Sabadell! Honor a la Ciutat! i visca el nostre club sempre estimat!

Desconnectat Évir

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4668
  • Gènere: Masculí
Re:J20 Elx-Sabadell. Diumenge 6 de gener a les 17,00 hores
« Respondre #17 el: 31 de Desembre de 2012, 15:44:07 pm »
:grin2: nada de sorpresas ,el elche nos ganara por la mínima  , 1- 0 y nauzet será el mejor,tienen mejor plantilla que nosotros , la cuidad está volcada huelen la 1 división  no hay color,en tema de fichajes para enero kieren a aaron del Almería y pulido del at de Madrid , ojalá gane el sabadell de penalty injusto pero muy difícil ,la afición del elche( en su foro) no se fía de este partido por el paron navideño ,el año pasado les gano el alcoyano 1-2
Aparte de eso, no se fian por que la temporada pasada querian comerse las uvas lideres y no nos pudieron ganar en la NCA, y por si fuera poco casi nos llevamos los 3 puntos de su estadio. Somos como su bestia negra.  :Paletas:

Desconnectat MILITU

  • President
  • *********
  • Missatges: 5666
Re:J20 Elx-Sabadell. Diumenge 6 de gener a les 17,00 hores
« Respondre #18 el: 31 de Desembre de 2012, 17:30:10 pm »
Subo a 3.

0-3 Quedaremos, puñetazo sobre la mesa. I si, todavía no le he dado al cava, eso esta noche. ;D ;D

Desconnectat Évir

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4668
  • Gènere: Masculí
Re:J20 Elx-Sabadell. Diumenge 6 de gener a les 17,00 hores
« Respondre #19 el: 31 de Desembre de 2012, 18:54:16 pm »
Subo a 3.

0-3 Quedaremos, puñetazo sobre la mesa. I si, todavía no le he dado al cava, eso esta noche. ;D ;D
ooooooo  :oooooo: :oooooo: :oooooo:

Yo digo que solo 2. xD