Autor Tema: Copa del Rei: CE Sabadell - CD Castelló. Dimecres 02/09, 20.00 hores  (Llegit 11851 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Évir

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4668
  • Gènere: Masculí
Re:Copa del Rei: CE Sabadell - CD Castelló. Dimecres 02/09, 20.00 hores
« Respondre #40 el: 03 de Setembre de 2015, 02:42:57 am »
Destaco lo siguiente:

Fornies un jugadorazo, alguien lo dijo y hoy que lo he visto comparto su opinión: tiene que jugar siempre sea donde sea.
Bruno Vinicius me a gustado su actitud, no esperaba que un delantero/extremo de gol bajase tanto a defender y ayudar.
Agustín está a un nivelazo.
Marc Fernandez nos puede aportar muchísimo, a más de uno lo dejará retratado.


Desconnectat txisky

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2518
Re:Copa del Rei: CE Sabadell - CD Castelló. Dimecres 02/09, 20.00 hores
« Respondre #41 el: 03 de Setembre de 2015, 08:13:07 am »
Sap greu que els dos millors al camp fossin els que fallessin els penals. Agustín està fet tot un mariscal a la defensa i Agus no sé d'on treia les forces per anar tota l'estona a munt i avall.

A passar pàgina i a pensar en la lliga.
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat Inda

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8972
  • Gènere: Masculí
Re:Copa del Rei: CE Sabadell - CD Castelló. Dimecres 02/09, 20.00 hores
« Respondre #42 el: 03 de Setembre de 2015, 09:10:13 am »
Els entrenadors fan els canvis quant creuen que ho han de fer però crec que el canvi de Batanero quant el marcador era 1-0 va canviar el ritme del partit  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat MAKINAVAJA

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 512
  • el último choriso
Re:Copa del Rei: CE Sabadell - CD Castelló. Dimecres 02/09, 20.00 hores
« Respondre #43 el: 03 de Setembre de 2015, 09:29:54 am »
Els entrenadors fan els canvis quant creuen que ho han de fer però crec que el canvi de Batanero quant el marcador era 1-0 va canviar el ritme del partit  :mmmm
Batanero según radio Sabadell, tenía molestias y se cambió por seguridad.
la esperanza es una p*** vestida de arlekinada

Desconnectat Lins69

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 751
  • Gènere: Masculí
Re:Copa del Rei: CE Sabadell - CD Castelló. Dimecres 02/09, 20.00 hores
« Respondre #44 el: 03 de Setembre de 2015, 12:47:22 pm »
Visto el resumen, por trabajo no pude ir ayer, como se puede perdonar ocasiones tan claras... Cortell necesita un gol ya...

Desconnectat PEP

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 545
Re:Copa del Rei: CE Sabadell - CD Castelló. Dimecres 02/09, 20.00 hores
« Respondre #45 el: 03 de Setembre de 2015, 13:43:48 pm »
Bien,mi opinión es esta, tenemos el equipo que por presupuesto podemos tener, aquí nada o poco que decir.Ahora bien, creo que no hemos acertado con el entrenador yo nunca le he visto nada, cuando comienza el partido y durante unos minutos los jugadores estan bien puestos en el campo pero al cabo de un rato ya pierden la posición y no se preocupa de volver a situar a l equipo, se tiene que jugar con dos jugadores delante uno en cada raya, pero tocando la raya y esto proboca que exista pasillo para la segunda linea cosa que no hacemos, en los saques de esquina en contra, nunca deja como minimo un jugador arriba (esto lo hacen casi todos los entrenadores) con lo cual son dos balones para el contrario el corner y el rechace, me gustaria probar de dejar arriba tres jugadores en un saque de esquina del contrario.Otra cosa que en futbol no sabemos es provocar faltas,esto es de lo mas sencillo, solo hay que aguantar la pelota para que te entren lo que pasa que el jugador teme una lesión.Y acabo,la semana pasada vino un equipo que la mitad eran yayos yo pensaba que en la segunda parte por fisico los arroyariamos y casi nos ganan ,ojito con esto.
De todas maneras esto acaba de comenzar y hay que confiar en el equipo, pero repito lo del mister, no le veo futuro, ojalá me equivoque.
Saludos.

Desconnectat skatalites

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2689
  • Gènere: Masculí
  • Endavant Sabadell
Re:Copa del Rei: CE Sabadell - CD Castelló. Dimecres 02/09, 20.00 hores
« Respondre #46 el: 03 de Setembre de 2015, 14:05:03 pm »
Confio 100% en l'equip, ara bé, un partit de Copa contra un tercera divisió i jugant a casa s'ha de guanyar sí o sí, por lo civil, penal, administratiu, feudal o criminal.
Segons la retransmissió per RS, el resum i el que dieu es va perdonar massa. Tot i així, tinc bones vibracions.
La part positiva, menys mal de caps i a centrar-se en la lliga.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat jarisacat

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2484
  • Gènere: Masculí
Re:Copa del Rei: CE Sabadell - CD Castelló. Dimecres 02/09, 20.00 hores
« Respondre #47 el: 03 de Setembre de 2015, 20:32:37 pm »
Sap greu que els dos millors al camp fossin els que fallessin els penals. Agustín està fet tot un mariscal a la defensa i Agus no sé d'on treia les forces per anar tota l'estona a munt i avall.

A passar pàgina i a pensar en la lliga.

Molt d'acord, Agus, Agustín i Forniés, per mi de lo milloret del partit d'ahir.
Però per sobre de tot l'afició. Novament sensacional l'afició del Centre d'Esports  :bandera:clap2

Jo tenia al davant un senyor que va resumir la segona part amb aquestes frases fetes: No hemos dado en el clavo y luego hemos perdido los papeles. Un mica penso que resumeixen el que va passar, encara que fins al final vàrem tenir opcions de marcar el segon (per cert, el gol del Castellon en possible fora de joc).

A la segona part vàrem perdre novament masses pilotes i el Castellon (suposo que després del que els hi deuria "dir" el Calderé a la mitja part) ho van aprofitar; van sortir amb menys por i més decidits a contraatacar (potser els canvis -els seus i els nostres- també hi van influir). Anteriorment el mister parlava de millorar en defensa, però està clar que en atac també queda molta feina per fer.

Una llàstima... però diumenge ho hem d'arreglar guanyant a Cornellà. Honor!
« Darrera modificació: 03 de Setembre de 2015, 20:35:41 pm per jarisacat »

Desconnectat o rei marañon

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3461
  • Gènere: Masculí
Re:Copa del Rei: CE Sabadell - CD Castelló. Dimecres 02/09, 20.00 hores
« Respondre #48 el: 03 de Setembre de 2015, 21:01:24 pm »
Destaco lo siguiente:

Fornies un jugadorazo, alguien lo dijo y hoy que lo he visto comparto su opinión: tiene que jugar siempre sea donde sea.
Bruno Vinicius me a gustado su actitud, no esperaba que un delantero/extremo de gol bajase tanto a defender y ayudar.
Agustín está a un nivelazo.
Marc Fernandez nos puede aportar muchísimo, a más de uno lo dejará retratado.
Pienso que es bastante difícil que Marc Fernández deje a alguien retratado, siempre a sido un jugador mas que justito, Evir ya lo hablaremos dentro de unos meses, a ver quien tiene razón, y todo esto de buen rollo compañero

Desconnectat Évir

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4668
  • Gènere: Masculí
Re:Copa del Rei: CE Sabadell - CD Castelló. Dimecres 02/09, 20.00 hores
« Respondre #49 el: 03 de Setembre de 2015, 21:32:02 pm »
Destaco lo siguiente:

Fornies un jugadorazo, alguien lo dijo y hoy que lo he visto comparto su opinión: tiene que jugar siempre sea donde sea.
Bruno Vinicius me a gustado su actitud, no esperaba que un delantero/extremo de gol bajase tanto a defender y ayudar.
Agustín está a un nivelazo.
Marc Fernandez nos puede aportar muchísimo, a más de uno lo dejará retratado.
Pienso que es bastante difícil que Marc Fernández deje a alguien retratado, siempre a sido un jugador mas que justito, Evir ya lo hablaremos dentro de unos meses, a ver quien tiene razón, y todo esto de buen rollo compañero
Claro, esto es lo guapo de un foro, si todos opinamos lo mismo vaya porquería.  :xin-xin
« Darrera modificació: 03 de Setembre de 2015, 22:03:53 pm per Évir »

Desconnectat o rei marañon

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3461
  • Gènere: Masculí
Re:Copa del Rei: CE Sabadell - CD Castelló. Dimecres 02/09, 20.00 hores
« Respondre #50 el: 03 de Setembre de 2015, 21:45:33 pm »
Viendo algunos comentarios del partido de ayer, creo que yo estaba en otro campo, yo vi unos jugadores que se partieron el pecho, merecimos ganar sobradamente, una excelente primera parte, y lagunas en la segunda, pero un nivel mas que aceptable, y yo fui de los primeros  que dije que no lo veía claro ni plantilla ni entrenador y de momento me están sorprendiendo, Partidazo de fournies, en anteriores post ya había apostado por el, tanto de extremo como de lateral, excelente partido de Agustín y aunque me cueste reconocerlo excelente partido de Marc Fernandez

Desconnectat MILITU

  • President
  • *********
  • Missatges: 5690
Re:Copa del Rei: CE Sabadell - CD Castelló. Dimecres 02/09, 20.00 hores
« Respondre #51 el: 03 de Setembre de 2015, 22:40:45 pm »
Lo siento pero algunos comentarios después de como se partieron la cara estos jugadores me duelen y mucho.

Algunos deberían pensarlo 2 veces antes de quemarlo todo.

Por mi parte, me gustaron TODOS porque TODOS se dejarón los h****s. Menudo desgaste agus y forníes. Hasta el brasileño corre como un jabato. Nada que ver con el año pasado.

Desconnectat labtec

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 14664
  • CHIARA
Re:Copa del Rei: CE Sabadell - CD Castelló. Dimecres 02/09, 20.00 hores
« Respondre #52 el: 03 de Setembre de 2015, 22:53:24 pm »
Lo siento pero algunos comentarios después de como se partieron la cara estos jugadores me duelen y mucho.

Algunos deberían pensarlo 2 veces antes de quemarlo todo.

Por mi parte, me gustaron TODOS porque TODOS se dejarón los h****s. Menudo desgaste agus y forníes. Hasta el brasileño corre como un jabato. Nada que ver con el año pasado.

Perfecto, jugaron como nunca y el resultado final, negativo como en los últimos tiempos, a mi lo que me duele es que nunca saquemos una eliminatoria adelante, ver pasar a un grande por la NCA, en competición oficial es cosa de un tiempo pretérito pero que muy lejano ya no es por pasar el equipo que sea, es para reactivar el apoyo de la mayoría de los ciudadanos que todavía están dormidos.

El colmo es que muchos, no quieren participar en la Copa del Rey, Copa Catalunya, Copa Federación, etc., y tampoco quieren lo poco que da la televisión autonómica y por todo esto es difícil hasta encontrar un buen sponsor, todo esto, tiene gran parte de culpa de la mala situación económica del Club, ya que de alguna parte habrá que sacar el dinero para cubrir el presupuesto, ya que de la recaudación por socios y entradas no llegamos.   
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat trival

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1022
Re:Copa del Rei: CE Sabadell - CD Castelló. Dimecres 02/09, 20.00 hores
« Respondre #53 el: 03 de Setembre de 2015, 23:49:22 pm »
Lo siento pero algunos comentarios después de como se partieron la cara estos jugadores me duelen y mucho.

Algunos deberían pensarlo 2 veces antes de quemarlo todo.

Por mi parte, me gustaron TODOS porque TODOS se dejarón los h****s. Menudo desgaste agus y forníes. Hasta el brasileño corre como un jabato. Nada que ver con el año pasado.

Perfecto, jugaron como nunca y el resultado final, negativo como en los últimos tiempos, a mi lo que me duele es que nunca saquemos una eliminatoria adelante, ver pasar a un grande por la NCA, en competición oficial es cosa de un tiempo pretérito pero que muy lejano ya no es por pasar el equipo que sea, es para reactivar el apoyo de la mayoría de los ciudadanos que todavía están dormidos.

El colmo es que muchos, no quieren participar en la Copa del Rey, Copa Catalunya, Copa Federación, etc., y tampoco quieren lo poco que da la televisión autonómica y por todo esto es difícil hasta encontrar un buen sponsor, todo esto, tiene gran parte de culpa de la mala situación económica del Club, ya que de alguna parte habrá que sacar el dinero para cubrir el presupuesto, ya que de la recaudación por socios y entradas no llegamos.

Yo pensaba que el año pasado vi en la NCA al Sevilla, doble campeón de la Europa League, y jugando actualmente la Champions. Pero según dices no debería ser el Sevilla, quizás era el Lugo que viste igual.


Menos dramatismos por favor, que esto acaba de empezar..

Desconnectat labtec

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 14664
  • CHIARA
Re:Copa del Rei: CE Sabadell - CD Castelló. Dimecres 02/09, 20.00 hores
« Respondre #54 el: 03 de Setembre de 2015, 23:57:04 pm »
Lo siento pero algunos comentarios después de como se partieron la cara estos jugadores me duelen y mucho.

Algunos deberían pensarlo 2 veces antes de quemarlo todo.

Por mi parte, me gustaron TODOS porque TODOS se dejarón los h****s. Menudo desgaste agus y forníes. Hasta el brasileño corre como un jabato. Nada que ver con el año pasado.

Perfecto, jugaron como nunca y el resultado final, negativo como en los últimos tiempos, a mi lo que me duele es que nunca saquemos una eliminatoria adelante, ver pasar a un grande por la NCA, en competición oficial es cosa de un tiempo pretérito pero que muy lejano ya no es por pasar el equipo que sea, es para reactivar el apoyo de la mayoría de los ciudadanos que todavía están dormidos.

El colmo es que muchos, no quieren participar en la Copa del Rey, Copa Catalunya, Copa Federación, etc., y tampoco quieren lo poco que da la televisión autonómica y por todo esto es difícil hasta encontrar un buen sponsor, todo esto, tiene gran parte de culpa de la mala situación económica del Club, ya que de alguna parte habrá que sacar el dinero para cubrir el presupuesto, ya que de la recaudación por socios y entradas no llegamos.

Yo pensaba que el año pasado vi en la NCA al Sevilla, doble campeón de la Europa League, y jugando actualmente la Champions. Pero según dices no debería ser el Sevilla, quizás era el Lugo que viste igual.


Menos dramatismos por favor, que esto acaba de empezar..

Me refiero a las 18 o 19 temporadas que hemos estado entre 2ªB y 3ª división, las pocas veces que podíamos jugar la Copa del Rey, siempre era difícil pasar las primeras eliminatorias para que viniera un equipo de 1ª división y dar un empujón económico y deportivo al Club, un ejemplo CD Numancia, AD Alcorcón y por último CD Mirandés.

La temporada pasada ya con estar en 2ª A nos valía mantenernos, los del Sevilla era más normal al estar en esa categoría.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12487
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Copa del Rei: CE Sabadell - CD Castelló. Dimecres 02/09, 20.00 hores
« Respondre #55 el: 04 de Setembre de 2015, 12:32:34 pm »
Un partit de més a menys del nostre equip. Una llàstima no haver sentenciat a la primera part, quan es podia, ja que després se'ns va anar acabant la benzina davant un equip de Tercera però amb plantilla de Segona B.

La llàstima, és que deixem d'ingressar uns diners que ens haguessin anat de meravella i a sobre ara ens tocarà entrar a la Copa RFEF.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Lino

  • Mecenes Or
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 819
Re:Copa del Rei: CE Sabadell - CD Castelló. Dimecres 02/09, 20.00 hores
« Respondre #56 el: 04 de Setembre de 2015, 12:51:58 pm »
Un partit de més a menys del nostre equip. Una llàstima no haver sentenciat a la primera part, quan es podia, ja que després se'ns va anar acabant la benzina davant un equip de Tercera però amb plantilla de Segona B.

La llàstima, és que deixem d'ingressar uns diners que ens haguessin anat de meravella i a sobre ara ens tocarà entrar a la Copa RFEF.
Tens tota la raó. A mes a la copa calia fer esforços per intentar agafar un gran passades tres rondes però a la copa federació jugaría amb tot el B sense rumiar-ho gaire.