Autor Tema: a veure que penseu  (Llegit 2848 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat BeTo

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4702
  • Gènere: Masculí
a veure que penseu
« el: 28 de de 2005, 00:25:15 am »
No he vist el partit i tampoc l'he escoltat sencer, perque quan ens han ficat el 3-1 m'he vingut abaix. Però sincerament, trobo que els jugadors no posen totes les ganes que haurien de posar.
I aquí arriba el problema: Si hi habués un sabadell "b", hauria jugadors amb els què ficar pressió als que juguen ara mateix o com a mínim posaríen moltíssima il·lusió. No dic que els juvenils no puguin fer-ho, però es un salt qualitatiu massa grans per aquests nois, que això si, ganes en tenen. En Mora hauria de probar de pujar a algun juvenil cada dia i probar de donar-li oportunitats, seria sabia nova!
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

  • President
  • *********
  • Missatges: 7972
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Re: a veure que penseu
« Respondre #1 el: 28 de de 2005, 11:59:22 am »

  Totalment d´acord amb la necessitat d´un Sabadell B. L´alternativa, de moment, seria l´establir acords de filiació amb Sabadell-Nord i Can Rull al menys.  Està bé la proposta a nivell general, encara que en una situació compromesa com l´actual potser interessa més apostar per l´experiència (que per altra part ara tampoc tenim).

  Voldria comentar que un primer pas en aquest sentit, si seria confiar més amb l´Alberto Edjogo, que és un jugador que considero té molta més classe de la que hem pogut apreciar, a través dels minuts que se li dona amb "contagotes" i que per altra part, sent els colors al màxim.
Ni Barça, ni Madrid, sempre C.E.Sabadell

Vitrubio

  • Visitant
Re: a veure que penseu
« Respondre #2 el: 28 de de 2005, 13:41:43 pm »
Amb la situació que estem, amb la pressió que comporta anar en plaçes de descens, si els jugadors actuals ja els afectar animicament jugar amb aquesta pressió, imaginat a jugadors joves sense cap experiencia en la categoria. Els que tenen que treure la situació d'on estem, son els que ens han ficat en ella, es a dir, els actuals jugadors de la plantilla.
I jo crec, que hi posant totes les ganes hi ho donant tot el camp. Lo que pasa, es quan entras en aquesta dinamica de estar en la zona baixa, després es dificil sortirna. Apart, que la calitat de la plantilla es correspon el presupost que te el nostre equip. D'on no hi ha, no en pots treure més.
Lo del cas de Albert Edjogo, jo també penso que es més jugador de lo que ha demostrat en les poquissimas oportunitats que ha tingut. Pero amb el Mora, segur que no jugara.
Lo del Sabadell B, es un tema que en sembla que tot el foro coincideix que es una necesitat per el futur del club. Jo també penso que una afiliació amb els clubs de futbol de la ciutat, seria la millor resposta per aquest problema. 

Desconnectat Minotaure

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 139
  • Gènere: Masculí
Re: a veure que penseu
« Respondre #3 el: 28 de de 2005, 20:13:45 pm »
Totalment d'acord amb el fet que un club com el Sabadell necesita un filial.
És una vergonya que en el seu moment es fes desapereixer el Sabadell B. Ara n'estem patint les conseqüències. Un club amb una història com el Sabadell (si no vaig errat em sembla que el Sabadell B va arribar a disputar la 3a divisió) i que vulgui aspirar a alguna cosa és important que tingui un filial.

Desconnectat adrySBD

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
Re: a veure que penseu
« Respondre #4 el: 28 de de 2005, 20:59:29 pm »
Totalment d'acord amb lo del filial. Pero discrepo que l'equip no lluités ahir. Jo vaig estar al Castalia, i vaig veiure a un equip que va lluitar moltíssim, i no va baixar els braços fins al quart gol, que aquest si que va fer molt de mal. Es va posar tot de cara amb el gol i la expulsió, i el Castelló estava totalment adormit, fins que el gegant es va despertar, pels volts del 40 de la 1º, i ens van fotre el 1º de molist i quasi ens fiquen un altre en la jugada seguent. La 2º part pitjor podia començar. Als 27 segons, 1 badada de sortir dormit al descans, s'interna un del castelló fins els mateixos nasos de ramón i gol. I a partir d'aquí, taquigol del SBD. El penalt fallat, 1 cop de cap de Cañadas amb l'Oliva batut, faltes, centres del Dot, un chut de Cañades dins l'area... va faltar encert, pero ganes no van faltar. Va marcar el Tariq de cara, i jo estic convençut que si en Genís no es fica el gol en propia que es va ficar, encara haguessim guanyat. Tampoc els vull mitificar, pq mana collons que et remonti i a sobre et fiqui 4 un equip amb 10, pero chapeau per les ganes. Al que vaig trobar a faltar va ser al Juanma Cruz. No va tenir el dia.

Desconnectat Jordi Playlife

  • Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 512
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiCasalsde
    • Jordi Casals de Rosa
Re: a veure que penseu
« Respondre #5 el: 29 de de 2005, 03:02:54 am »
Jo he pogut veure un "petit" resum que ha ofert el pograma FUTBOLCAT per tv3 aquesta matinada, i la veritat que ni tan sols ma agradat la forma de xutar el penalti (no menrecordu el jugador). No se si serà el seu estil, pero semblava per TV que xutava sense ganes d'acord que si l'hagues fotut els 2 no estaria comentant res pero... (deu ser el seu estil). El gol de Genís es inemissible en la notre situació, una tonteria pero bé coses del futbol no?

Doncs a guanyar el pròxim que encara podem!!!
@rlekinats. com ---> Relacions Publiques i de l'Area Social

Desconnectat Jordi Playlife

  • Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 512
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiCasalsde
    • Jordi Casals de Rosa
Re: a veure que penseu
« Respondre #6 el: 29 de de 2005, 03:08:37 am »
Per ser lo del filial que exactament el vam tenir a tercera quant estavem a Segona A, (vam baixar de categoria , 2ºB i per problemes economics a 3ra) on els jugadors professionals van desapareixe tots menys un (ara mateix no em ve el nom), tots els jugadors del filial van passar a ser jugadors del 1r ekip que despres d'un previ kilometratge van ascendir l'ekip de forma espectacular a on fins ara no ens hem mogut més.   ::)   Crec que es aquesta la historia en "resumidas cuentas".
@rlekinats. com ---> Relacions Publiques i de l'Area Social

Desconnectat sexeibirra

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4260
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re: a veure que penseu
« Respondre #7 el: 29 de de 2005, 19:53:03 pm »
Per ser lo del filial que exactament el vam tenir a tercera quant estavem a Segona A, (vam baixar de categoria , 2ºB i per problemes economics a 3ra) on els jugadors professionals van desapareixe tots menys un (ara mateix no em ve el nom), tots els jugadors del filial van passar a ser jugadors del 1r ekip que despres d'un previ kilometratge van ascendir l'ekip de forma espectacular a on fins ara no ens hem mogut més.   ::)   Crec que es aquesta la historia en "resumidas cuentas".

Totalment correcte. Sort que vam tenir aquell filial que mos va salvar les castanyes. Pena que se van liquidar l'equip que mos va pujar a segona 'B'.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat adrySBD

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
Re: a veure que penseu
« Respondre #8 el: 29 de de 2005, 20:23:44 pm »
El llençador dels penalts va ser el lateral ex del Girona MARCOS. I jo personalment penso que els va llençar bé. Als dos va enganyar a l'Oliva, però el segon va tenir la mala fortuna de picar al pal. Malgrat això, l'efecte òptic va fer que semblés que havia entrat. Això va semblar en directe, i així m'ho han comentat els que ho han vist per la tele. Potser en comptes de l'efecte óptic, eren les ganes de marcar que teniem, que també podria ser  :P