Autor Tema: per que no fem un desplasament amb el sabadell "b"  (Llegit 1701 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

GUILLERMO

  • Visitant
per que no fem un desplasament amb el sabadell "b"
« el: 27 de de 2007, 00:28:51 am »
crec que aquet diumenge juagan al camp del tibidavo

podriem anar y animarlos com es mereixen!!!

tambe son el sabadell

y lo que eh vist yo a al nova creu alta el pasat dimarts (per l'arlekinat) no m'agradat gens ni mica, lo del payo de la romanica el cercle blanc llençant no se que als jugadors del ce sabadell  i no era ell sol hi havia mes subnurmals llençan coses.  :**** I ELS MOSSOS ? ON EREN? AIXO U FAN ALTRES I ES LIA LA DE DEU!

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7033
  • Gènere: Masculí
Re: per que no fem un desplasament amb el sabadell "b"
« Respondre #1 el: 27 de de 2007, 15:59:43 pm »
qualsevol va al camp xusquer de torre-romeu.

allà, el desplaçament ha de ser massiu o pillem. ara, són camps on es perdem punts per clpa de l'ambient que us podeu trobar.

DESPLAÇAMENT MÍTIC

va ser per allà finals dels 80. era un "sabadell amateur" que portava anys intentant surtir de la 2a regional i el rival era un duríssim san lorenzo.

al final va pujar el sabadell amateur, amb el piti, massip de porter, crec que el manel i molts mes. l'entrenador era julià garcia i el segon entrenador mon pare. el desplaçament va ser a un camp de barriada de terrassa (crec que st josep de can palet) i l'àrbitre del partit va venir en cotxe amb jugadors del san lorenzo, equip amb qui ens anava l'ascens.

era un diumenge tarda d'aquests núvols peró amb moltíssima afició arlequinada. perdre era no pujar. a la mitja part perdiem 1-0 amb dos expulsions increibles. la segona part, amb 9 jugadors i un àrbitre entregat a l'altre equip es va acabar guanyant en un partít d'aquells que veus un cop cada quinze anys. 1-2 final que permetien no perdre punts i, un mes després, ascendir al camp del romulo tronchoni.

dono per suposat que si no es per la nombrosa afició, aquell dia no es dona la volta al marcador.

ferni20

  • Visitant
Re: per que no fem un desplasament amb el sabadell "b"
« Respondre #2 el: 27 de de 2007, 20:08:06 pm »
Jo si el partit és el diumenge al matí segurament hi aniré.
Escoltarem per la ràdio al primer ekip i anirem a veure al filial ( animar no crec q poguem si és q no vull sortir amb una cara nova...)

Desconnectat Randel

  • CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
Re: per que no fem un desplasament amb el sabadell "b"
« Respondre #3 el: 28 de de 2007, 08:30:30 am »
jo he nat a un parell de partits fora ... Romanica i St.Quirze i la veritat ... s tenir estomac xD

akest diumenge no puc pq stic fora, pero si s fa un 'desplazament' masiu m'apunto !!
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !