Autor Tema: Rapitenca-CE Sabadell  (Llegit 3960 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12480
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Rapitenca-CE Sabadell
« el: 15 de Gener de 2007, 23:16:57 pm »
Bé, sortida a Sant Carles de la Ràpita.
Proposo partit i dinar a Sant Carles o a Vinaròs (paella negra!).

Començo informant: Per ara, el CE Sabadell no ha trucat a la Rapitenca, i per ara, no ha cap mena d´acord.
Normalment, allà, el 'Dia del Club', sempre ha sigut amb el Reus, però vista la bona campanya del CE Sabadell, podrien canviar aquest fet.

Per això, demano a la directiva que es moguin a tal efecte que podem fer un bon desplaçament i animar fidelment als nostres valerosos guerrers.

Endavant Sabadell!!!!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat PIPO

  • President
  • *********
  • Missatges: 8005
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re: Rapitenca-CE Sabadell
« Respondre #1 el: 17 de Gener de 2007, 01:24:00 am »
Aprofitant aquest post per el proxim desplaçament a Sant Carles de la Rapita, m'agradaria demanar mes unió en els desplaçaments ... m'explico tan a Premia com a Mataró tot el gran nombre d'afeccionats que ens vem desplaçar ens vam col.locar molt desperdigats per el camp ... hi havia gent del sabadell als 2 gols i al lateral, crec que si ens posessim tots junts en una zona determinada es podria animar molt millor al nostre equip, ja se que cadascu te les seves manies ( uns veureu de peu, altres asseguts,uns darrera les porteries, altres al lateral etc) pero per aquesta segona volta q sera apasionant m'agradaria que estiguessim com per exemple a figueres l'any passat, sense cap dubte l'equip notara mes la nostra animació conjunta que per separat :)

Aviam si guanyem al Castefa i tothom al camp de la Rapitenca que sino m'ekivoco es el desplaçament mes llunyà que ens queda i demostrarem una vegada mes la gran afició que tenim !!
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat chemanez

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2482
  • Gènere: Masculí
Re: Rapitenca-CE Sabadell
« Respondre #2 el: 18 de Gener de 2007, 00:24:30 am »
Les Penyes organitzaran autocar, sortida a las 7:30 del matí, al preu de 15 euros per persona.

Desconnectat ARLEKINAT69

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 132
  • Gènere: Masculí
  • SENTIMENT ARLEKINAT
Re: Rapitenca-CE Sabadell
« Respondre #3 el: 19 de Gener de 2007, 10:27:41 am »
estic totalment d,acord amb tu PIPO l´aficio als desplaçaments tenim que estar tots mes o menys junts  a la NCA es diferent pero a fora tenim q´estar com a figueres allo va estar molt be. :anims

Desconnectat jordineng

  • Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 261
  • Gènere: Masculí
  • VISCA EL SABADELLLL smpre amb tu !!!!
Re: Rapitenca-CE Sabadell
« Respondre #4 el: 21 de Gener de 2007, 22:10:41 pm »
algu em pot confirmar l'ora de sortida dels autocars i l'ora del partit?¿? moltes gracies!!!!!!!!!
Bueno aqui hem teniu pel que sigui <br />Visca el Sabadell

Desconnectat PIPO

  • President
  • *********
  • Missatges: 8005
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re: Rapitenca-CE Sabadell
« Respondre #5 el: 22 de Gener de 2007, 01:31:52 am »
els autocars surten a las 7.30 i el partit es a las 12.00
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat SABADELL

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3097
Re: Rapitenca-CE Sabadell
« Respondre #6 el: 22 de Gener de 2007, 10:55:12 am »
Diumenge hauriem de ser els màxims a Sant Carles pel que diuen en aquell camp hi va gent

DIUMENGE TOTS A SANT CARLES

Desconnectat Fanàtic_STA

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 116
    • www.narcissala.com
Re: Rapitenca-CE Sabadell
« Respondre #7 el: 23 de Gener de 2007, 16:40:49 pm »
Hola amics!

Si voleu saber quin ambient us trobareu a la Devesa, aquí teniu dos exemples de la temporada passada:

http://www.youtube.com/watch?v=2ZlcC2N-26g

http://www.youtube.com/watch?v=UFe0bemM6IM

Sort i bon viatge!
ENDAVANT SANT ANDREU!
www.narcissala.com

Desconnectat PIPO

  • President
  • *********
  • Missatges: 8005
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re: Rapitenca-CE Sabadell
« Respondre #8 el: 23 de Gener de 2007, 16:44:35 pm »
deunido la gent que hi ha, suposo que deurien ser partits importants no? akestes celebracions de gairebe saltar a la grada deu ser per algo.

weno dp de veure aixo aviam si s'anima la gent i fem un desplaçament massiu, gracies fanatic_STA


TOTS A SANT CARLES !!!!!
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Fanàtic_STA

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 116
    • www.narcissala.com
Re: Rapitenca-CE Sabadell
« Respondre #9 el: 23 de Gener de 2007, 16:49:09 pm »
akestes celebracions de gairebe saltar a la grada deu ser per algo.

Això era més que res perquè el gol de Germán contra el Barça C va ser al minut 89, i el gol d'en Jota Vizcarro contra l'Europa va ser al minut 94.
ENDAVANT SANT ANDREU!
www.narcissala.com

ferni20

  • Visitant
Re: Rapitenca-CE Sabadell
« Respondre #10 el: 23 de Gener de 2007, 20:12:42 pm »
el q salten a la grada es de la jornada 5 pel q he vist  :Hecho_polvo:, deu ni do, ara és normal acabant d pujar doncs els debia fer ilusió guanyar a un barça C en el tercer partit a casa, veient les imatges i alguns videos q tenen a la seva web si q es veu un bon ambientet pero weno res a veure amb els camps q ens trobarem a play off si el juguem ni amb camps d segona B com Alcoi, St Andreu, Badalona.... és molt fàcil omplir un camp amb tanta poca grada.

Desconnectat Mendo

  • Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5727
  • Gènere: Masculí
  • A way of life
Re: Rapitenca-CE Sabadell
« Respondre #11 el: 23 de Gener de 2007, 20:16:40 pm »
Jo no hi podre anar i esperu k els k vagin vegin un bon partit! :beer2
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat MUTIO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8778
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re: Rapitenca-CE Sabadell
« Respondre #12 el: 23 de Gener de 2007, 22:18:55 pm »
Desplaçament "friki" a Sant Carles de la Ràpita.

Murciano + Mutio --> sortida dissabte tarda --> sabem que el femení juga a Salou..... potser passem una estona --> arribada a l'hostal de Sant Carles que trobem que ens vulgui "acollir"  :smoking:  >:D ---> sortida cap a Cabanes -Castelló-, a la discoteca Piramide -una mica de makineo  :dance - ----> tornada cap a Sant Carles --> dormir el que poguem  :angel: --> anar cap al camp  :beer2

Ens veiem el diumenge a la Devesa, a tots aquells que hi aneu  :visca
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

ferni20

  • Visitant
Re: Rapitenca-CE Sabadell
« Respondre #13 el: 23 de Gener de 2007, 22:27:51 pm »
Desplaçament "friki" a Sant Carles de la Ràpita.

Murciano + Mutio --> sortida dissabte tarda --> sabem que el femení juga a Salou..... potser passem una estona --> arribada a l'hostal de Sant Carles que trobem que ens vulgui "acollir"  :smoking:  >:D ---> sortida cap a Cabanes -Castelló-, a la discoteca Piramide -una mica de makineo  :dance - ----> tornada cap a Sant Carles --> dormir el que poguem  :angel: --> anar cap al camp  :beer2

Ens veiem el diumenge a la Devesa, a tots aquells que hi aneu  :visca

qui no s'ho munta bé és perq no vol, femení-PIRAMIDE-Rapitenca- CES això si q és un finde!!!!! porteu algun record i feu fotos....... d Pyramide vull dir no d la Devesa eh :P


Per cert aquesta setmana estaria bé q fessiu la llisteta d gent q anirà a St Carles d la Ràpita, així podem saber una mica si hi haurà bona presencia o no d'afició arlekinada
« Darrera modificació: 23 de Gener de 2007, 23:02:16 pm per ferni20 »

Desconnectat PIPO

  • President
  • *********
  • Missatges: 8005
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re: Rapitenca-CE Sabadell
« Respondre #14 el: 24 de Gener de 2007, 02:02:29 am »
a mi m'agradaria fer lo del murciando and mutio pero treballo fins dissabte a la nit  :bigcry: per tant hi anire amb autocar aixo si sense dormir gaire ... algu sap si quan acabi el partit l'autocar ja marxara cap a Sabadell i fer una parada per dinar a mig cami o es kedara a dinar a Sant Carles?

espero que dinem a mig cami que tindre molta son dp del partit xDD

28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat DJ_Murci

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • Gènere: Masculí
  • traaaaaanqui Murci !
Re: Rapitenca-CE Sabadell
« Respondre #15 el: 27 de Gener de 2007, 13:13:11 pm »
Desplaçament "friki" a Sant Carles de la Ràpita.

Murciano + Mutio --> sortida dissabte tarda --> sabem que el femení juga a Salou..... potser passem una estona --> arribada a l'hostal de Sant Carles que trobem que ens vulgui "acollir"  :smoking:  >:D ---> sortida cap a Cabanes -Castelló-, a la discoteca Piramide -una mica de makineo  :dance - ----> tornada cap a Sant Carles --> dormir el que poguem  :angel: --> anar cap al camp  :beer2

Ens veiem el diumenge a la Devesa, a tots aquells que hi aneu  :visca

eiiii, que nos vamos ya pa'llá..!!   i como que desplaçament friki???   de eso nada, salida fiestera a tope!  Para comenzar, ya tenemos un hostalillo y todo en el centro de Sant Carles. Si, antes de llegar podriamos pararnos a ver el partido de las niñas, pero... con la niñas que vamos a ver por la noche en Piramide!!!!    :laugh:   ai, no, que con el que voy ya no tiene ojos para ninguna   :smart: jeje.  Pues eso, la noche promete con la visita a la mítica y gigantesca discoteca Pirámide, que además celebra aniversario con actuaciones de OT, de dj's como Buenri, Javi Boss, Batiste... En fin, todo un festival unido a las cheerleaders del Villarreal. Si si, esas que salen en los descansos de los partidos, pues son las go-g*s's, jeje. Y bueno, reservando fuerzas para la mañanita del domingo, que esperemos estar por lo menos al 50% y animar sin parar al equipo. Espero que haya afición arlekinada, y nos pongamos juntitos, que esta gente tiene muuucho peligro.  Venga companys, fins demà  ...     :visca
 :dance        :cheer
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat labtec

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 14613
  • CHIARA
Re: Rapitenca-CE Sabadell
« Respondre #16 el: 27 de Gener de 2007, 18:29:42 pm »
A los amigos viajeros, que se diviertan pero tener cuidado que mañana hay un interesente encuentro donde hay que darlo todo apoyando al equipo creo que será un partido difícil aunque con trabajo se puede ganar, a todos cuidado con el viaje de ida y vuelta, el domingo por la tarde se pasa lista, que no falte ninguno.      saludos
                    :dance   :visca   :dance   :visca   :dance   :visca   :dance  :visca   :dance         

                            :cor   :cor   :cor   :cor   :cor   :cor   :cor   :cor   :cor   :cor
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia