Autor Tema: ESTADI  (Llegit 1712 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Gio

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 141
  • Gènere: Masculí
ESTADI
« el: 27 de de 2005, 03:58:48 am »
No fa mases dies es va plantejar d'un nou estadi , o una ciutat esportiva o algu per l'estil. Ja fa anys es va dir de recalificar els terrenys del camp (rumors) Algu em podria informnar si sap alguna cosa sobre el tema gracies

futbol%sabadell

  • Visitant
Re: ESTADI
« Respondre #1 el: 27 de de 2005, 14:27:32 pm »
hola,amic gio jo per les dates nadalenques tambe es deia molt k es faria un nou estadi a les afores i k els terrenys de la nova creu alta serien pisos.Però per principis de gener el diari sabadell portava un escrit k deia k el sr. Piedrafita no volia tirar a terra la nca,i fer un nou estadi(més petit ) a les afores.Això es el k se jo. De moment no cal patir!! ;)

Desconnectat BLANC-I-BLAU

  • President
  • *********
  • Missatges: 8008
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Ja tenim una resposta
« Respondre #2 el: 27 de de 2005, 19:51:51 pm »

  Aquesta pregunta li vaig formular al Sr. Andreu Gil durant aquesta setmana (pots consultar la secció....).  Està bastant clar que, de moment i per un periode indefinit, la Nova Creu Alta seguirà sent el nostre camp. En quant als demés temes que es comenten, Ciutat Esportiva, nou estadi,etc., sembla que estan bastant en "impasse".
 
 O sigui, mentalitzeu-vos de seguir jugant a la NCA  (Que per mi està perfecte), i si hi ha alguna cosa més....  Déu dirà....
 
Ni Barça, ni Madrid, sempre C.E.Sabadell