Autor Tema: despres de veure el lamentable partit d'ahir...  (Llegit 1177 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

friend

  • Visitant
despres de veure el lamentable partit d'ahir...
« el: 12 de Juny de 2005, 11:55:52 am »
Desprès de veure el lamentable partit de ahir, vaig veure coses q no em van agradar gens, primer q ja hi havia gente q criticaba el mora, jo el vaig fer una vegada quan anavem perdent per 2-1 i treu al cañadas i fica al edjowo... fes un canvi mes ofensiu i jugatela...pero clar com es en mora, no es va atrevir. Despres del partit ens vam kedar un grupet de persones a comentar una mica el partit, poc es podia comentar pero weno, i alguns pensaven q amb el mora no fariem res... no aconseguiriem metes altes... i jo pero primer deixeu-lo treballar i despres parlem, ens ha tret de una situacio molt dificil i amb uns jugadors q molts no valen per estar en akesta categoria.
jo ho sento molt per akests jugadors q son: edjowo,  polanco, rial, guerra, amb el 2-1 s'en va del porter i no xuta si no q es vol continuant regatejant els defenses,i se l'acabant robant! :( carulla, salmeron, vaja millor lateral eskerre de l'any passat, albert martinez, verde, akests dos ultims son bons jugadors pero si volem aspirar a alguna cosa mes no poden formar part de la nostra plantilla! i algun q s'emoblidara... amb aixo vull dir q si tots akests jugadors s'en van akest any hem de fitxar be, i no hem de fer cap tipus d'experiments!! Crec q tenim una bona base, falta uns quants retocs i podem tenir una plantilla bastant competitiva. la base pot ser: txiki, cañadas, peque, hamouch, xavi muñoz, genis i dot aportant la seva experiencia... juanlu molt treballador al mig del camp, marcos un gran extrem i ramon un segur sota pals, marc perez com a revulsiu...

« Darrera modificació: 12 de Juny de 2005, 12:11:12 pm per friend »