Autor Tema: Rubricat l'acord amb TVC per emetre partits a El 33  (Llegit 1593 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

arlequinat_1990

  • Visitant
Rubricat l'acord amb TVC per emetre partits a El 33
« el: 18 de Octubre de 2006, 14:31:36 pm »
Els seguidors del futbol territorial comptaran a partir d'ara amb una cita fixa cada dissabte a les 12.30 hores. El Secretari General de l'Esport, Manel Ibern, i el president de la Federació Catalana de Futbol, Jordi Roche, han signat l'acord per què Televisió de Catalunya -mitjançant El 33- transmeti 36 partits de diferents categories del futbol territorial.

L'acord contempla que cada dissabte s'oferirà un encontre que pot ser de Tercera Divisió, Primera Catalana, Preferent Territorial, Divisió d'Honor i Lliga Nacional Juvenil, Divisió d'Honor Cadet, Superlliga femenina o futbol sala. Si s'escaigués, ntambé es podrien oferir encontres d'altres categories. L'horari de transmissió serà les 12.30 hores de dissabte, en rigorós directe, tot i que la FCF ha comunicat que els clubs que no estiguin d'acord amb aquest canvi d'horari no estaran obligats a ser televisats.

Cal dir que mentre la FCF corre amb la totalitat del cost de la instal·lació de la publicitat al camp per la transmissió, el Consell Català de l’Esport subvencionarà amb 100.000 euros una part del cost total de la producció de cada partit. La publicitat estàtica del camp estarà compartida pel club local i per la FCF.

Tot i que l'acord s'ha tancat oficialment avui, dissabte passat els espectadors ja van poder presenciar en directe l'encontre Europa-Castelldefels, de Lliga Nacional Juvenil. L'audiència televisiva d'aquest partit va ser de 43.000 espectadors, amb una quota de pantalla del 4,8%. Aquest compromís suposa que durant el cap de setmana, El 33 realizarà dues transmissions futbolístiques, ja que s'ha d'afegir l'acord amb els clubs de Segona B per tal d'oferir un encontre cada diumenge a la tarda.

FONT: Departament de Premsa de la FCF (17 d'octubre de 2006)

ferni20

  • Visitant
Re: Rubricat l'acord amb TVC per emetre partits a El 33
« Respondre #1 el: 18 de Octubre de 2006, 18:50:14 pm »
espero que no accepti el nostre club aquesta xarlotada....... ja només ens faltaria jugar algun dissabte al matí com els equips d barri i els crios... mare meva  :Hecho_polvo: apart q s'ha de tenir en compte q tan:
- els pares q tenen fills q juguen a futbol,basket etc... i juguen dissabtes
- la  gent q surt el divendres a la nit.
- la gent q treballa els dissabtes al matí o tot el dia.
- la gent q marxa a passar el cap d setmana a fora.

són seguidors que no podrien anar a veure el partit a l'estadi.. si comencem a restar em sembla q la NCA hi hauria un dissabte al matí doncs unes 300 persones. :no: 

Desconnectat adrySBD

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
Re: Rubricat l'acord amb TVC per emetre partits a El 33
« Respondre #2 el: 18 de Octubre de 2006, 19:26:44 pm »
Potser els fan en diferit... L'altre dia feien un Europa-Castelldefels en aquest horari, però s'havia jugat el dijous...

Desconnectat delmo

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 104
  • Gènere: Masculí
Re: Rubricat l'acord amb TVC per emetre partits a El 33
« Respondre #3 el: 18 de Octubre de 2006, 20:14:03 pm »
Me parece fatal esta idea y espero q no acepten ese horario porq nos va a fastidiar y mucho con esos horarios tan nefastos.
Ahora mas q nunca,AMUNT SABADELL.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

  • President
  • *********
  • Missatges: 7999
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Re: Rubricat l'acord amb TVC per emetre partits a El 33
« Respondre #4 el: 18 de Octubre de 2006, 21:34:37 pm »
espero que no accepti el nostre club aquesta xarlotada....... ja només ens faltaria jugar algun dissabte al matí com els equips d barri i els crios... mare meva :Hecho_polvo: apart q s'ha de tenir en compte q tan:
- els pares q tenen fills q juguen a futbol,basket etc... i juguen dissabtes
- la gent q surt el divendres a la nit.
- la gent q treballa els dissabtes al matí o tot el dia.
- la gent q marxa a passar el cap d setmana a fora.

són seguidors que no podrien anar a veure el partit a l'estadi.. si comencem a restar em sembla q la NCA hi hauria un dissabte al matí doncs unes 300 persones. :no:


Es una idea absurda i humiliant cap al futbol de Tercera (això de relegar-lo al últim racó televisiu del cap de setmana). :****

Jo sóc dels que ferni comenta que tenen fills que juguen el dissabte, en aquest cas a Fútbol-Sala. Prou feina hi ha a vegades en coordinar-ho per poder veure els dos.  Imaginem si a més a més, el tercer fill (el Centre d´Esports), juga també el dissabte.   :D  ???    Es que hauré de deixar grabats en "video" els partits?....   I això passa a molta gent, començant pel mateix Futbol-Base arlequinat....

Som un club capaç d´aconseguir bones entrades i taquilles quan ens ho proposem.  Necessitem les almoines de TV3 ?.  Fem-nos valdre....   fixeu-vos el Sevilla, això és saber defensar una posició amb fermesa....
Ni Barça, ni Madrid, sempre C.E.Sabadell

Desconnectat BIRRI

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5758
  • Gènere: Masculí
    • [Premier Сasual Dating  True Females]
Re: Rubricat l'acord amb TVC per emetre partits a El 33
« Respondre #5 el: 18 de Octubre de 2006, 21:51:41 pm »
Al final de temporada què habran rentransmès doncs? 2 partits de tercera? Pq amb tot el q pretenen retransmitir...

Desconnectat jordineng

  • Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 261
  • Gènere: Masculí
  • VISCA EL SABADELLLL smpre amb tu !!!!
Re: Rubricat l'acord amb TVC per emetre partits a El 33
« Respondre #6 el: 18 de Octubre de 2006, 22:09:11 pm »
Em smbla molt malament ja qe jugo partits els dissabtes i molta gent tmbe :****
crec qe an d segir jugant els partits ls diumenges i fora problemes això pot repercutir molt en quant al tema d omplir l camp m sembla molt malament :**** :****
Bueno aqui hem teniu pel que sigui <br />Visca el Sabadell

Desconnectat Bend

  • Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 627
  • Gènere: Masculí
Re: Rubricat l'acord amb TVC per emetre partits a El 33
« Respondre #7 el: 18 de Octubre de 2006, 22:14:04 pm »
jo em nego a ser humiliat d'aquesta manera.

espero ke no ens retransmetin cap partit. ni per diners. mols diners aurien de pagar x ke em sembles be jugar a akesta hora....

Desconnectat Navarrog

  • Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6454
  • 28/05/11 SABADELL FANS
Re: Rubricat l'acord amb TVC per emetre partits a El 33
« Respondre #8 el: 19 de Octubre de 2006, 21:41:22 pm »
j**** doncs vaja me***  :Hecho_polvo: Ojalá no s'accepti.... perquè nomes seriem els quatre matats :arbit :**** :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat dagar

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2217
Re: Rubricat l'acord amb TVC per emetre partits a El 33
« Respondre #9 el: 20 de Octubre de 2006, 18:49:55 pm »
espero i demano a la actual directiva,que no accepti jugar cap partit un dissabte al mati,es un horari totalment demencial

Desconnectat labtec

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 14643
  • CHIARA
Re: Rubricat l'acord amb TVC per emetre partits a El 33
« Respondre #10 el: 20 de Octubre de 2006, 22:01:15 pm »
Fuera superticion, el contrato firmado con TVC si deja dinero bienvenido sea. saludos   :ok  :clap
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat visi

  • President
  • *********
  • Missatges: 6314
  • Gènere: Masculí
Re: Rubricat l'acord amb TVC per emetre partits a El 33
« Respondre #11 el: 22 de Octubre de 2006, 13:13:14 pm »
No em sembla bé, abans un dimarts a les quatre de la matinada.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd