ALTRES > SERVEI TECNIC

IMATGES als MISSATGES

<< < (3/3)

_Resis_:
hola webteam, tinc un problema aviam si em pots ajudar, no em deixa penjar més fotos al post que he obert a galeria de fotos "fotos sant andreu" hi ha algun motiu ho es un problema?
es que m'agradaria penajar-ne alguna més...
moltes gracies!

WebTeam SBD:
Hola Resistencia,

Llegeix el nostre post marcat com a "LLEGIU-ME" i trobaras unes breus instruccions:

www.cesabadell.org/forum/index.php?topic=75.0

Si us plau, no omplis el post amb moltes fotos. Aquestes consumeixen un espai que normalment acabem necessitant a finals de mes. Penja nomes les fotos realment necesaries.

Gracies i salutacions.

Randel:
el q tb pots fer, resistencia, és penjarles en una web o en un host i passarnos  l'enllaç extern. Aixi les podem veure totes més grans i no ocupes l'espai al foro.  :yes:  :beer2

_Resis_:

--- Cita de: Randel en 21 de Febrer de 2006, 08:30:00 am ---el q tb pots fer, resistencia, és penjarles en una web o en un host i passarnos l'enllaç extern. Aixi les podem veure totes més grans i no ocupes l'espai al foro. :yes: :beer2

--- End quote ---

la cuestio es a quina web o on?
a demes nomes son fotos dels meus amics i jo per el camp, tambe de una vista de preferent i ni ha una que nose si algu es va fixar pero es que en un dels pisos que hi havia al voltant del narcís sala, en un "balco"(que no se com es diu en catala) hi havia una bandera arlekinada i un home, tambe li vam fer una foto :ok

birrero:

--- Cita de: resistencia_arlek en 21 de Febrer de 2006, 14:40:03 pm ---la cuestio es a quina web o on?

--- End quote ---

Fes-te un grup msn com la plana de www.secciobirra.tk
O fes-te soci de la plana i penja les fotos allà. ;)

Navegació

[0] Índex de Missatges

[*] Pàgina Anterior

Go to full version