Enquesta

Que piloto ganara el mundial de F-1?

F. Alonso
37 (55.2%)
G. Fisichella
1 (1.5%)
K. Raikonnen
7 (10.4%)
P. M. De La Rosa
3 (4.5%)
M. Schumacher
11 (16.4%)
F. Massa
0 (0%)
J. Tulli
0 (0%)
R. Schumacher
0 (0%)
M. Webber
0 (0%)
N. Rosberg
0 (0%)
R. Barichello
0 (0%)
J. Button
0 (0%)
D. Coulthard
0 (0%)
C. Klien
0 (0%)
N. Heifel
0 (0%)
J. Villeneuve
0 (0%)
T. Monteiro
0 (0%)
C. Albers
0 (0%)
V. Liuzzi
1 (1.5%)
S. Speed
0 (0%)
T. Sato
1 (1.5%)
J. Ide
6 (9%)

Total de vots: 61

Votació tancada: 29 de Gener de 2007, 19:39:36 pm

Autor Tema: Kien ganara el campeonato de f1  (Llegit 6728 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Navarrog

  • Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6454
  • 28/05/11 SABADELL FANS
Re: Kien ganara el campeonato de f1
« Respondre #40 el: 31 de Agost de 2006, 21:50:44 pm »
Home la veritat esque un carreron no l'ha fet... pero una gran carrera la fet... ha sabut estar atent en els moments claus ( sefty car )... Tambè en la percecussió de Shumacher... crec que ha fet una gran CARRERA no sé tu...

PD: Ja se que a alguns li cau malament... pero aixo no significa que sigui mal pilot... :no:  :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Fum, fum, fum

  • Visitant
Re: Kien ganara el campeonato de f1
« Respondre #41 el: 31 de Agost de 2006, 23:14:37 pm »
Home la veritat esque un carreron no l'ha fet... pero una gran carrera la fet... ha sabut estar atent en els moments claus ( sefty car )... Tambè en la percecussió de Shumacher... crec que ha fet una gran CARRERA no sé tu...

PD: Ja se que a alguns li cau malament... pero aixo no significa que sigui mal pilot... :no:  :beer2

Jo no he dit que sigui mal pilot... es la forma de pilotar d'ara, els nous temps... s'han acabat Mansell's, Senna's, Schummi's, Hill's, Berger's, Frentzen's... ara es tracta de que el cotxe no es trenqui i que no t'adelantin als boxes... pq a la pista es practicament impossible. Es una altra forma de conduir que a mi no m'agrada... a mi no m'agrada veure com l'any passat un campió del món que va a guardar un cinquè lloc perque s'assegura un campionat del mon en el que te 40 punts d'avantatge... no m'agrada un campió del mon que surt del seu cotxe i no diu res a ningu i s'amaga a la seva mansió a la Gran Bretanya. No m'agrada un campió de ferro que no arrisca, que no se la juga... abans que aixo prefereixo la estupides (per exemple) de Schumacher que es juga el Mundial a l'ultima carrera i acaba fotent fora al Villeneuve i li treuen tots els punts per b***o. Pero arriscant-se... Aixo es una opinio, es la meva... a tu et pot agradar i es igual de valid. Pero no em diguis que se n'està fent un gra massa amb Alonso. Que se li dona un premi com el Princep d'Asturies que es el reconeixement a una trajectoria quan no havia guanyat res encara... no era oficialment ni campio del mon. Que sel compara amb Senna (aixo es sacrilegi!!!). No fotem eh?

Desconnectat *jabo*

  • CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1666
  • Gènere: Masculí
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
Re: Kien ganara el campeonato de f1
« Respondre #42 el: 05 de Setembre de 2006, 18:31:53 pm »
Fum, no me digas que en Hongria no se la jugo adelantanto por fuera por dentro...
Ala si tu prefieres un piloto com el Raikonen que se ve tirando encima de los demas coches, y que dura 10 vueltas, o el schumacher que va ganando puntillos por la FIA :ejem

Desconnectat Navarrog

  • Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6454
  • 28/05/11 SABADELL FANS
Re: Kien ganara el campeonato de f1
« Respondre #43 el: 05 de Setembre de 2006, 20:48:07 pm »
  :clap  Crec el mateix què tú . A mi shumaja mai magradat. Ja de principi pel nom... costa molt dir-ho  :laugh: però bueno... cadascu li agrada un...

 :oooooo: Alonso :oooooo:
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Fum, fum, fum

  • Visitant
Re: Kien ganara el campeonato de f1
« Respondre #44 el: 05 de Setembre de 2006, 21:32:43 pm »
Si yo no he dicho eso... he dicho que es la nueva generacion de pilotos (Raikkonen, Alonso.. etc) que optan antes por la mecanica y el conservadurismo que por el espectaculo y la "locura" de jugarselo todo... Que eso va por gustos... Lo que encuentro un sacrilegio (por muy buen piloto que sea Alonso) es comparar a Alonso con Senna... vamos hombre...

Desconnectat *jabo*

  • CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1666
  • Gènere: Masculí
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
Re: Kien ganara el campeonato de f1
« Respondre #45 el: 05 de Setembre de 2006, 21:36:14 pm »
Si yo no he dicho eso... he dicho que es la nueva generacion de pilotos (Raikkonen, Alonso.. etc) que optan antes por la mecanica y el conservadurismo que por el espectaculo y la "locura" de jugarselo todo... Que eso va por gustos... Lo que encuentro un sacrilegio (por muy buen piloto que sea Alonso) es comparar a Alonso con Senna... vamos hombre...
Primero nunca se puede comparar a un mito de la F1 Ayrton Senna, con alonso, pq Senna es irrepetible, para el mi el mejor piloto que a existido y existira.
Y ombre el raikonen cuidad mucho la mecanicac  :ejem :laugh:

Fum, fum, fum

  • Visitant
Re: Kien ganara el campeonato de f1
« Respondre #46 el: 05 de Setembre de 2006, 21:42:31 pm »
Si yo no he dicho eso... he dicho que es la nueva generacion de pilotos (Raikkonen, Alonso.. etc) que optan antes por la mecanica y el conservadurismo que por el espectaculo y la "locura" de jugarselo todo... Que eso va por gustos... Lo que encuentro un sacrilegio (por muy buen piloto que sea Alonso) es comparar a Alonso con Senna... vamos hombre...
Primero nunca se puede comparar a un mito de la F1 Ayrton Senna, con alonso, pq Senna es irrepetible, para el mi el mejor piloto que a existido y existira.
Y ombre el raikonen cuidad mucho la mecanicac  :ejem :laugh:

Pues lo que estoy diciendo yo...

Desconnectat Plaxit

  • Aleví
  • ***
  • Missatges: 79
Re: Kien ganara el campeonato de f1
« Respondre #47 el: 07 de Setembre de 2006, 13:28:56 pm »
A mi m'agrada el de la rosa perque es catala    :yes:

    VISCA EL SABADELL!!!!!!!!!!!!!!!!! :scut

Desconnectat Navarrog

  • Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6454
  • 28/05/11 SABADELL FANS
Re: Kien ganara el campeonato de f1
« Respondre #48 el: 07 de Setembre de 2006, 13:52:50 pm »
Home Plaxit... que jo sapiga aquest any... el De la Rosa... com que no eh!  :laugh: Avera si l'any que ve esta a l'escuderia amb l'Alonso a M'cLaren... i fan un doblet historic....   :) 

Salut  :icon_exclaim:  :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Fum, fum, fum

  • Visitant
Re: Kien ganara el campeonato de f1
« Respondre #49 el: 09 de Setembre de 2006, 15:27:52 pm »
Veis lo que os decía el otro dia?

Parrilla de salida para el GP de Italia:

1. K. Raikkonen 1:21.484
2. M. Schumacher 1:21.486
3. N. Heidfeld 1:21.653
4. F. Massa 1:21.704
5. F. Alonso 1:21.829
6. J. Button 1:22.011
7. R. Kubica 1:22.258
8. P. De la Rosa 1:22.280
9. R. Barrichello 1:22.787
10. G. Fisichella 1:23.175
...

Bien, la linea de todos los entrenamientos ha sido unos Ferrari muy competitivos (especialmente Massa), un Raikkonen arriba siempre y unos BMW muy rápidos (Kubica ha marcado el segundo en la Q2) mientras que los Renault han ido un paso por detrás y Fisichella, dos. Pues bien, al final Alonso pincha la rueda y sale justo para hacer su vuelta rápida y marca el quinto mejor tiempo (el mejor de toda la calificación, ya que había sido sexto en la primera y tambien quinto en la segunda) y pongo TELECINCO y oigo que ha hecho una gran clasificación y su quinto puesto tiene muchísimo mérito porque ha tenido el problema con la rueda (un pinchazo) y ha estado luchando por el primer sitio durante toda la mañana. Eso es lo que me molesta. El endiosamiento de Alonso que haga lo que haga lo ha hecho épicamente.

Desconnectat 100%sabadell

  • CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4262
  • Gènere: Masculí
Re: Kien ganara el campeonato de f1
« Respondre #50 el: 09 de Setembre de 2006, 15:30:49 pm »
este gp lo gana el shummi! :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Fum, fum, fum

  • Visitant
Re: Kien ganara el campeonato de f1
« Respondre #51 el: 09 de Setembre de 2006, 21:33:00 pm »
Si porque Ferrari y Renault siguen con su lucha fuera de lo deportivo y los comisarios han retirado los tres tiempos de Alonso en la ultima cualificacion, por lo que saldrá décimo. La sanción ha sido por molestar a Massa en la ultima vuelta rápida para el brasileño mientras Alonso se daba prisa para llegar justo a la meta antes que acabara el tiempo oficial y poder marcar una vuelta más.

Desconnectat visi

  • President
  • *********
  • Missatges: 6313
  • Gènere: Masculí
Re: Kien ganara el campeonato de f1
« Respondre #52 el: 12 de Setembre de 2006, 20:17:53 pm »
Jo crèc que guanyarà l'Alonso, el shumi s'estrellarà contra les valles i en una altra reventerà una roda.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Trivi VLR

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2075
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
Re: Kien ganara el campeonato de f1
« Respondre #53 el: 14 de Setembre de 2006, 00:15:54 am »
Ojalá que sea Alonso, pero la FIA (Ferrari International Association, hi havia una pancarta així a l'últim premi) està metent metent mà per a que Schumi es retiri com a campió del món. Primer amb ho dels neumàtics, després amb la peça aquella que Renault era la "marca" que la tenia més avançada, i després amb la penalització d'aquesta última carrera :veryangry: Però bueno, jo tampoc sóc un expert en això de l'automobilisme en general i de la F1 en particular, així que... guanyi De La Rosa el campionat! :laugh: :laugh:

Salutacions

Desconnectat *jabo*

  • CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1666
  • Gènere: Masculí
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
Re: Kien ganara el campeonato de f1
« Respondre #54 el: 14 de Setembre de 2006, 13:56:05 pm »
Ya lo dijo Lauda, el ultimo regalo a Schumi parece que tenga k ganarlo  :ko

Desconnectat BERNISABADELL

  • Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1590
  • Gènere: Masculí
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
Re: Kien ganara el campeonato de f1
« Respondre #55 el: 19 de Setembre de 2006, 21:48:47 pm »
Marc Gene
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!