Autor Tema: Pel Señor PERE PONS CLAVERIA  (Llegit 2634 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat CONCOR

  • Administrador
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 147
  • 100 anys de persones.
Pel Señor PERE PONS CLAVERIA
« el: 30 de Maig de 2005, 06:43:08 am »
Señor Pere.

Ja fa dies, setmanes, messos que a voste em volia dirijir.

Voste es Arlekinat ?

Crec que per a començar, aquesta es una bona pregunta.

M'agradaria fer un cara a cara, voste i jo. Perque et tinc ganes i m'he esperat fins que s'acabes el campionat per a comencar a treure jo tambe per la meva boca.

Jo li faig aquesta primera pregunta, i dessitjaria que voste em respongues amb el cor.

Despres, li fare una altra i per descomptat, li donc la confianca perque a mi em faci la pregunta que voste volgui, pero d'una a una. Li sembla be ?

Espero la seva resposta.

No li podre respondre fins dimarts a la tarda, te temps per a pensar-hi la resposta.

Fins dimarts.


Desconnectat GUTI

  • CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • Gènere: Masculí
  • @mikelsbd
Re: Pel Señor PERE PONS CLAVERIA
« Respondre #1 el: 30 de Maig de 2005, 10:28:29 am »
No sé, CONCOR, no em sembla bona idea la de que un Administrador del fòrum s'embarqui en un "têtê a têtê" polèmic amb cap component del mateix. En un fòrum sempre hi ha d'haver algun element diguem-ne de "discòrdia" i aquesta funció el Pere la fa collonudament  :Hecho_polvo:

Un fòrum ha d'estar obert a tota mena d'opinió, no per ser un fórum temàtic del Sabadell tothom ha de respirar en la mateixa sintonia. Recordem que no hi hauria bon govern sense oposició que el controlés, i aquí tenen cabuda els fans de la junta i els que no els hi agrada.

Que el Pere moltes vegades va a contracorrent i no és gaire oportú en els seus comentaris, i que els seus comentaris semblan posats expressament per soliviantar la resta del fórum .... DONCS SÍ, SEGURAMENT.

Peró no crec que així hagi de ser motiu perquè ningú demani explicacions a ningú sobre si és arlekinat o no ho és.

Jo et demanaria que meditèssis el que et dic i en tot cas esborris el teu missatge, per si vols replantejar-ho d'una altra manera, i més després de que els darrers dies el fórum ha estat esvalotat per algun mal rollo que altre. Peró el fet de personalitzar sobre algú no em sembla gens bé.

Espero que no t'ho prenguis de mal rollo, perquè ni et conec a tu ni al Pere, però em sembla que és temps de disfrutar del Sabadell i, cas de sortir alguna polémica, que sigui sense personalitzar. Tots plegats hem de tenir una mica de paciència i tolerància.

Apa, una salutació !!!!!!   :bandera
Forero Més Catxondo

PERE PONS CLAVERIA

  • Visitant
Re: Pel Señor PERE PONS CLAVERIA
« Respondre #2 el: 30 de Maig de 2005, 10:56:28 am »
GRACIES GUTI, TU SI QUE HAS ENTES LES COSES.
DE TOTES FORMES CONTESTARE A LA PREGUNTA,

TINC UN CARNET DE SOCI(DE BEBÉ) DATA 1.966, I DESDE LLAVORS PAGO, LO QUE EM FARIA MASSOQUISTA DE RECORD GUINESS SI NO FOS ARLEKINAT.......

PASSA QUE HA VEGADES, ESTAS EMPRENYAT, I A L'ESCRIURE NO TRANSMETS EXACTAMENT LO QUE VOLS DIR I HO EXPRESES MALAMENT... FEN QUE ALGU ES "PIQUI", SENSE QUE AQUESTA SIGUI L'INTENCIO.....I QUAN COSES NO FUNCIONEN S'HAN DE DIR, PERQUE EN REALITAT LES PATEIXES A DINS TEU MES QUE ALTRES QUE NO ES PREOCUPEN D'ELLES....O AL MENYS AIXO ET SEMBLA...

RES, A FER UN EQUIP PER ANAR A SEGONA"A", L'ANY QUE VE..
...AH! I SI DESDE EL MEU PUNT DE VISTA NO ES FAN BE , EM PERMETRAS QUE HO DIGUI..OI?

Desconnectat BIRRI

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5758
  • Gènere: Masculí
    • [Premier Сasual Dating  True Females]
Re: Pel Señor PERE PONS CLAVERIA
« Respondre #3 el: 30 de Maig de 2005, 14:23:43 pm »
Discrepant amb el Guti, jo crec que el concor no vol parlar d'aministrador a usuari del forum, sinó que vol parlar d'arlekinat a arlekinat, no confonguem les coses ;)

Desconnectat WebTeam SBD

  • Administrador
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1424
  • Gènere: Masculí
  • WebTeam SBD - 1998/2014
    • Web NO oficial del C.E. Sabadell F.C.
PER ACLARAR LES COSES
« Respondre #4 el: 31 de Maig de 2005, 00:48:38 am »
Despres del sorprenent missatge de l'amic i company CONCOR, i alhora davant tambe les nombroses confusions, m'agraderia fer el seguent aclariment:

-El senyor CONCOR NO ES ADMINISTRADOR d'aquest Forum. L'unic administrador autoritzat es WEBTEAM SBD.

-En CONCOR ens ajuda en questions tecniques (ell es qui ens el va muntar). Es per aquest motiu que li consta l'etiqueta d'"administrador" ja que ha de poder entrar en qualsevol moment a l'area restringuida per solucionar possibles problemes si en primera instancia no ho podem arreglar nosaltres mateixos.

-Esta autoritzat a MODERAR provissionalment el forum en cas de necessitat i d'absencia per part nostre.

-Les seves OPINIONS son aixo: OPINIONS PERSONALS SEVES que en cap cas WebTeam SBD fa propies.

Des d'aqui tambe volem deixar constancia del malestar pel to fora de lloc i del poc exemple de bon rotllo i bon ambient que busquem tots plegats pel nostre/vostre forum.

Esperem que nomes hagui estat un "calenton" post partit i una manera d'expulasar la tensio de tota la temporada.

Mil disculpes i salutacions.

WebTeam SBD


Desconnectat sexeibirra

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4261
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re: Pel Señor PERE PONS CLAVERIA
« Respondre #5 el: 31 de Maig de 2005, 01:33:48 am »
És que el Pere Pons, a vegades, sona ganes de dir-le quatre fresques!
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat CONCOR

  • Administrador
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 147
  • 100 anys de persones.
Re: Pel Señor PERE PONS CLAVERIA
« Respondre #6 el: 31 de Maig de 2005, 13:12:27 pm »
Citar
Esperem que nomes hagui estat un "calenton" post partit i una manera d'expulasar la tensio de tota la temporada.

Pues si, nomes es aixo.

Crec que em vaig equivocar que sota el meu nick fes aquesta pregunta, pero jo soc persona d'un sols nick i lo bo o lo dolent sempre ho faig amb el meu nick.

Sento si he crear malestar per aquesta pregunta i demano perdo a tothom.

Sr. Pere, li demano tambe a voste perdo.

M'he equivocat, si haig de preguntar res al Pere o a qui sigui ho fare per privat.

Fins despres.