Autor Tema: - SERVEI TECNIC TEMPORAL -  (Llegit 1424 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat CONCOR

  • Administrador
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 147
  • 100 anys de persones.
- SERVEI TECNIC TEMPORAL -
« el: 07 de Juny de 2006, 23:42:52 pm »
Hola amics.

Primer de tot agrair al Webteam SBD la feina que fa perque a internet tinguem un raco arlekinat, un raco a on sempre s'ha pogut dir el que es pensa sense cap tipus de censura... qui la vegi a on no i es que s'ho faci mirar.

Reialment la feina ben feta es veu de lluny, tenim un forum amb prop de 600 usuaris i tenin un forum a on la gent hi participa molt. Us en puc asegurar que aixo a internet es molt dificil, i si aquest forum l'ha aconseguit es perque sempre se ha deixat parlar a tothom. Si teniu dubtes, hi podeu entrar a forums d'equips de primera divisio, i veure que son buit.

Aixi doncs, qui no agafa de tant en tant un calenton i engena a la lluna tot ? ... ja podeu baixar les mans nois. :)

Pues bueno, durant les setmanes que Webteam SBD hi sigui de vacances, aqui hi sere jo per a intentar ajudar-vos en tot el que necesiteu.

La meva tasca no es moderar, res d'aixo, perque aqui a aquest forum no fa falta, sou bona gent... malgrat que de tant en tant entri algun nou i la lii. 

La meva tasca sera que el forum no es quedi penjat ni un segon... ho intentare, i si res falla ho arreglarem... cap problema.

Nois, xerrem del nostre C.E. Sabadell i sobretot siguem feliços, aixo si es l'important.

Una abraçada a tothom i deixem descansar al Webteam SBD.

Desconnectat mariokey

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1018
Re: - SERVEI TECNIC TEMPORAL -
« Respondre #1 el: 08 de Juny de 2006, 15:49:58 pm »
Bienvenido de nuevo concor.  :ok

Desconnectat Randel

  • CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
Re: - SERVEI TECNIC TEMPORAL -
« Respondre #2 el: 08 de Juny de 2006, 20:16:45 pm »
Sort !!
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat visi

  • President
  • *********
  • Missatges: 6313
  • Gènere: Masculí
Re: - SERVEI TECNIC TEMPORAL -
« Respondre #3 el: 08 de Juny de 2006, 20:18:06 pm »
Records als mossols.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd