Autor Tema: DIRECTIVA, SIUSPLAU, NO COMETEM ELS MATEIXOS ERRORS  (Llegit 699 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat SAURA

  • Aleví
  • ***
  • Missatges: 59
DIRECTIVA, SIUSPLAU, NO COMETEM ELS MATEIXOS ERRORS
« el: 03 de Juny de 2006, 22:55:52 pm »
hola
« Darrera modificació: 12 de Abril de 2009, 17:36:19 pm per SAURA »

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7036
  • Gènere: Masculí
Re: DIRECTIVA, SIUSPLAU, NO COMETEM ELS MATEIXOS ERRORS
« Respondre #1 el: 03 de Juny de 2006, 23:08:54 pm »
La directiva, si tingués dignitat, hauria de dimitir


comences forta la teva entrada al forum

Desconnectat hicks

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2287
  • Gènere: Masculí
Re: DIRECTIVA, SIUSPLAU, NO COMETEM ELS MATEIXOS ERRORS
« Respondre #2 el: 03 de Juny de 2006, 23:16:03 pm »
Jo, penso igual si s´em permet dir-ho. Em fa por que ens tornin a baixar i tot. No em fio d´aquesta directiva que amb el major presupost de la nostra història ens han baixat a tercera i no només ningú ens ha demanat perdó sinó que diuen que no és culpa seva i els hem d´estar agraits. Crec que alguna culpa deuen tindre i tornaran a repetir els mateixos errors. Potser no són ni conscients del mal que ens han fet pq almenys a mi m´han fet i molt.
Necesitem un canvi perque sino aquesta gent ens esfonsa i es queden tan tranquils.
A veure si espavilen els de la fundació. Però si el regidor d´esports, Ayuso, diu a la mitja part contra el LLevant que amb el empat ens salvem ja em diu tot de  el que entenen de futbol i el que els hi preocupa el centre d´esports que tots estimem.
Mireu el nàstic com fent les coses bé i amb gent que entén de futbol ho han aconseguit i en canvi nosaltres a tercera...
« Darrera modificació: 03 de Juny de 2006, 23:22:37 pm per hicks »

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12486
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: DIRECTIVA, SIUSPLAU, NO COMETEM ELS MATEIXOS ERRORS
« Respondre #3 el: 04 de Juny de 2006, 12:47:55 pm »
Estic molt d'acord amb tu.

La directiva actual, ha patit per quadrar el presupost, i al final els famosos 300.000€ que faltaven, han sortit de sota les pedres. I en l'apartat esportiu, millor no cmento, ja que un descens sempre és la mostra d'una mala gestió esportiva.

També trobo, igual que tú, que en Genís hauria d'haver entrat amb un càrrec definit, i tenir JA una estructura definida de la direcció de l'entitat per a la propera temporada.

També soc contrari a la continuïtat de Manolo per a la propera temporada a la banqueta. Crec que hauriem de tenir un entrenador comprometut (que en Manolo ho és), però coneixedor de la categoria on hem caigut (en Manolo no crec que ho sigui).

I la pretemporada... l'any passat la vaig veure una mica 'a salt de mata', quan és una de les parts més importants de la conjunció física i tàctica d'un equip.



Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...