Autor Tema: Orife - Gallo (Tema davanters)  (Llegit 6340 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3604
  • Gènere: Masculí
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
Re: Orife - Gallo (Tema davanters)
« Respondre #40 el: 19 de Abril de 2006, 18:29:29 pm »
La jugada avans del gol l'Orife sol davant del porter la va fotre a les boires i tots els que estavem alla ens vam ***** amb ell...

Bueh, no m'extranya gens... teniu tendencia a *****-vos en tot i a la propia teulada... i aixi ens va ;) :clap

:beer2

Però Nosaltres estavem alla animan al nostre equip   :clap

Que vols dir amb això? la gent que no vam anar som menys arlekinats que tu per haver-hi anat? ojú amb el que acabem dient perquè després passa el que passa  :beer2
« Darrera modificació: 19 de Abril de 2006, 18:38:40 pm per CudiSBD »
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3024
« Respondre #41 el: 19 de Abril de 2006, 18:34:49 pm »
No Cudi jo no vull dir això ni molt menys però és que hi ha gent que és pensa que perque critiques ets Anti-Sabadell i si fossim Anti-Sabadell no fariem 1000 km(ana i tornar) per veure el Sabadell

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #42 el: 19 de Abril de 2006, 18:40:23 pm »
No Cudi jo no vull dir això ni molt menys però és que hi ha gent que és pensa que perque critiques ets Anti-Sabadell i si fossim Anti-Sabadell no fariem 1000 km(ana i tornar) per veure el Sabadell

okey doncs  :beer2  :beer2  :anims  :anims

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8502
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #43 el: 19 de Abril de 2006, 20:47:36 pm »
La jugada avans del gol l'Orife sol davant del porter la va fotre a les boires i tots els que estavem alla ens vam ***** amb ell...

Bueh, no m'extranya gens... teniu tendencia a *****-vos en tot i a la propia teulada... i aixi ens va ;) :clap

I perque no fumeu  :smoking: la pipa de la pau... almenys fins a final de temporada  :icon_question:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3024
« Respondre #44 el: 19 de Abril de 2006, 21:39:14 pm »

I perque no fumeu :smoking: la pipa de la pau... almenys fins a final de temporada :icon_question:

Mutio totalment d'acord però és que hi ha gent que si no estas d'acord amb el poder no li esta be

VISACA EL SABADELL :bandera

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #45 el: 19 de Abril de 2006, 21:45:09 pm »
Pues lo siento pero a kien le joda k se raske pero Orife marco un gran gol listillos y ademas os dire k gente k no fue a Logroño estava por otras tierras haciendo patria d nuestro Sabadell y sufriendo por no poder escuxar el partido en directo... :scut

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3105
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #46 el: 19 de Abril de 2006, 22:38:38 pm »
A veure amic, anem a pams que diuen per algun lloc:

...però és que hi ha gent que és pensa que perque critiques ets Anti-Sabadell i si fossim Anti-Sabadell no fariem 1000 km(ana i tornar) per veure el Sabadell

Ningu t'ha dit que fossis "Anti-Sabadell" i molt menys jo que coneixo personalment l'estima que tens als NOSTRES colors. Per part meva, l'unic que t'he reclamat i demanat en multitut de posts es que canviesiu la vostre forma de fer "politica" a base de carregar-vos diariament, de forma deslleial i bruta, a tot aquell que faci olor de Junta Directiva o de personal del Club. Nomes aixo. Crec que es facil d'entendre.

Cita de: SABADELL
...però és que hi ha gent que si no estas d'acord amb el poder no li esta be

Per variar, 3/4 de la mateixa resposta anterior. Ho mescles tot... la magnesia amb la gimnasia i la politica amb una lipotimia... Qui et demana que aplaudexis a la directiva? O que els hi facis una reverencia per la gestio feta? Ningu t'ho ha demanat aixo. Si que t'han demanat mil i una vegada, jo i altres usuaris, que feu "politica" si voleu pero a la manera "catalana", respectant a l'adversari i no amb tecniques fascistoides copiades i calcades a les que utilitzen la COPE i el PP, es a dir, el tot s'hi val, insults, mentides i crispacio generalitzada. El que t'hem demanat, jo i altres usuaris, es que us espereu a iniciar la vostra particular "carrera" politica per a final de temporada, quan el tema esportiu ja estigui decidit pq ara pocs canvis s'hi poden fer ja. Qualsevol mentida, qualsevol insult ara en aquests moments, resten, i crec que no es plan anar restant i desestabilitzant un vaixell que ja te moltes vies d'aigua... No n'hi fem mes nosaltres.

Aquests son els missatges "subliminals" dels meus posts. Ni t'he dit que no siguis arlequinat ni vull que aplaudeixis a la directiva. Crec que queda clar.

Salut i Republica!
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Carmelo anthony

• Visitant
« Respondre #47 el: 20 de Abril de 2006, 12:31:41 pm »
No son els davantes ideals per mi

Desconnectat creualtenc

• Aleví
  • Missatges: 45
« Respondre #48 el: 20 de Abril de 2006, 13:02:48 pm »
Manolo,
si no hay delanteros mete al Brullet del Juvenil

davisabadell

• Visitant
« Respondre #49 el: 20 de Abril de 2006, 13:25:29 pm »
Paquet o no, s'el veu amb mes ganes que el "pollet", amb mes desicio i, "desde lueg" que corre bastant mes que ell. Ja se que aixo no significa necessariament que sigui mes bo que el "pollet", pero si em demostra -al menys - que hi posa mes ganes...

Pero... tal i com diuen els companys, m'es igual qui marqui, com si es l'Urko de xut directa des de la porteria... m'es igual, que marquin -qui sigui- i emportar-nos els 3 punts de cada partit.

P.D.: No estaria de mes recordar que "seguim" a 2a B gracies a en Rodolfo, pq si no estariem ara a 3a... o no?
No seguim a 2b gràcies a orife,seguim a 2b gràcies a tots els jugadors.No es pot donar tot el mèrit a un jugador per fer un gol en tota la temporada....

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #50 el: 20 de Abril de 2006, 13:29:57 pm »
Ara ho has dit Davis :icon_exclaim:

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1646
« Respondre #51 el: 20 de Abril de 2006, 13:48:30 pm »
pues yo nose xq siempre he defendido a Orife... y sigo haciendolo ahora k a metido un gol, espero y deseo ( y supongo k todos los pro orife o contra orife, pro gallo o contra gallo) deseareis es ke meta goles daki a final de temporada Orife, xq si es asi el ekipo markará. Animo Rodolfo. eres un crack tio!!!!

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3105
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #52 el: 20 de Abril de 2006, 16:55:23 pm »
Paquet o no, s'el veu amb mes ganes que el "pollet", amb mes desicio i, "desde lueg" que corre bastant mes que ell. Ja se que aixo no significa necessariament que sigui mes bo que el "pollet", pero si em demostra -al menys - que hi posa mes ganes...

Pero... tal i com diuen els companys, m'es igual qui marqui, com si es l'Urko de xut directa des de la porteria... m'es igual, que marquin -qui sigui- i emportar-nos els 3 punts de cada partit.

P.D.: No estaria de mes recordar que "seguim" a 2a B gracies a en Rodolfo, pq si no estariem ara a 3a... o no?
No seguim a 2b gràcies a orife,seguim a 2b gràcies a tots els jugadors.No es pot donar tot el mèrit a un jugador per fer un gol en tota la temporada....

En teoria... completament d'acord: Un equip son ONZE i guanyen o perden els onze, cert.

Pero es INNEGABLE que el gol el va marcar ell. Mira-t'ho com vulguis ;)
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1589
« Respondre #53 el: 20 de Abril de 2006, 22:02:38 pm »
Hoy los e visto entrenar en la basa, xk e ido cn mi colegio... y bua e visto a Orife k a marcado unos kuantos goles y lo a exo muy bien, lo e visto muy motivado. Al = k ivan diaz, lo e visto super despierto y atento y a puesto 2 o 3 centros buenisimos...
A kien e visto muy desanimado a sido a Cañadas, espero k solo sea xk el domingo no puede jugarr!!

:scut :bandera :scut

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #54 el: 25 de Abril de 2006, 22:52:46 pm »
Orife volvio a marcar esta semana ....alguno se tendra k comer sus palabras ...dentro d poco os hareis una foto con el