A veure amic, anem a pams que diuen per algun lloc:
...però és que hi ha gent que és pensa que perque critiques ets Anti-Sabadell i si fossim Anti-Sabadell no fariem 1000 km(ana i tornar) per veure el Sabadell
Ningu t'ha dit que fossis "Anti-Sabadell" i molt menys jo que coneixo personalment l'estima que tens als NOSTRES colors. Per part meva, l'unic que t'he reclamat i demanat en multitut de posts es que canviesiu la vostre forma de fer "politica" a base de carregar-vos diariament, de forma deslleial i bruta, a tot aquell que faci olor de Junta Directiva o de personal del Club. Nomes aixo. Crec que es facil d'entendre.
...però és que hi ha gent que si no estas d'acord amb el poder no li esta be
Per variar, 3/4 de la mateixa resposta anterior. Ho mescles tot... la magnesia amb la gimnasia i la politica amb una lipotimia... Qui et demana que aplaudexis a la directiva? O que els hi facis una reverencia per la gestio feta? Ningu t'ho ha demanat aixo. Si que t'han demanat mil i una vegada, jo i altres usuaris, que feu "politica" si voleu pero a la manera "catalana", respectant a l'adversari i no amb tecniques fascistoides copiades i calcades a les que utilitzen la COPE i el PP, es a dir, el tot s'hi val, insults, mentides i crispacio generalitzada. El que t'hem demanat, jo i altres usuaris, es que us espereu a iniciar la vostra particular "carrera" politica per a final de temporada, quan el tema esportiu ja estigui decidit pq ara pocs canvis s'hi poden fer ja. Qualsevol mentida, qualsevol insult ara en aquests moments, resten, i crec que no es plan anar restant i desestabilitzant un vaixell que ja te moltes vies d'aigua... No n'hi fem mes nosaltres.
Aquests son els missatges "subliminals" dels meus posts. Ni t'he dit que no siguis arlequinat ni vull que aplaudeixis a la directiva. Crec que queda clar.
Salut i Republica!