Autor Tema: 24 de Maig: Catalunya-Costa Rica  (Llegit 3028 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12480
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
24 de Maig: Catalunya-Costa Rica
« el: 22 de Abril de 2006, 13:30:13 pm »
24 de Maig: Catalunya-Costa Rica

El proper partit de la selecció catalana de fútbol, es jugarà el dimecres 24 de maig i enfrontarà a la nostra selecció contra la mundialista Costa Rica.

La sorpresa bé quan segons algú proper a un president de la federació d'aquí, que em sembla que es diu Roche em diu que es jugarà a l'Olímpic de Terrassa, per a celebrar el seu ¿centenari  :laugh: ? .

Que jo sàpiga, l'actual Terrassa FC va ser fundat el 1911 o el 1913, l'any 1906 va ser fundat un equip que es deia Yougs Club, a la ciutat veïna (alguns l'anomenen Cybitoque  :D). Pensava que només era el club, el que distorsionava la història, i ara resulta que la federació col-labora activament a fomentar la mentida.

Estic fins als collons, de l'estil Roche, i dels seus amics, Casquete, García, Valero, Royes, Clos, Bustos i tota la colla que estan endollant en diversos àmbits del país.

Ala, ja em podeu criticar, però m'he quedat a gust!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

ferni20

  • Visitant
Re: 24 de Maig: Catalunya-Costa Rica
« Respondre #1 el: 22 de Abril de 2006, 13:57:55 pm »
Farem caminata al paralimpic? Dubto molt q es jugui aquest partit a l'Olímpic de Terrassa  ja que aquests partits s'acostumen a jugar a grans estadis no a camps de barri nose. ara q potser el fan allà per a q i vagin els sudamericans de Terrassa que crec q no n'hi han pocs tampoc :P

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12480
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: 24 de Maig: Catalunya-Costa Rica
« Respondre #2 el: 22 de Abril de 2006, 14:04:42 pm »
Home, gent de Costa Rica, no n'hi ha molts, per aquí, però espero que hi vagin a animar al seu equip (si caben).
Però jo més que tot em queixo de la falsificació que estan fent amb la data de fundació de l'equip egarenc.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat _Resis_

  • President
  • *********
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
Re: 24 de Maig: Catalunya-Costa Rica
« Respondre #3 el: 22 de Abril de 2006, 14:58:40 pm »
Home, gent de Costa Rica, no n'hi ha molts, per aquí, però espero que hi vagin a animar al seu equip (si caben).
Però jo més que tot em queixo de la falsificació que estan fent amb la data de fundació de l'equip egarenc.

birrero no et menjis mes el tarro sobre la data de celebració d'aquest "equipuxo", si el volen celebrar que o facin, pero sisplau que no facin el ridicul programan coses que despres no es fan, com la carrosar per carnestoltes, no es va fer per falta de ajuda dels "seus" aficionats...i weno tambe e escoltat que tindrien un lloc al planet futbol, algu na vist que i estiguin representats?(jo no o se) :-X
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme:
 Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc.   Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat labtec

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 14611
  • CHIARA
Re: 24 de Maig: Catalunya-Costa Rica
« Respondre #4 el: 22 de Abril de 2006, 16:11:29 pm »
En el apartado Enllaços de la Web del Sabadell, he contactado con la Web del equipo de al lado y en su apartado historia dice lo siguiente:

BREU HISTORIA DEL CLUB 
   
Pròximament tindrem disponible aquesta secció.


PD menos mal que han pasado 100 años para escribir esto esperemos otros 100 para leer un poco más.

 
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Pedrito

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3640
  • Gènere: Masculí
Re: 24 de Maig: Catalunya-Costa Rica
« Respondre #5 el: 22 de Abril de 2006, 16:18:12 pm »
bé, potser no es el post indicat pero mireu aixo:
1916-17

Primera Categoria

Espanya                       11        8          1          2          26        9          17

Espanyol                      10        5          2          3          10        7          12

Ath. Sabadell                10        4          2          4          11        13        10

Sabadell                       10        4          2          4          14        14        10

Barcelona (desq.)          8          4          2          2          16        8          10

Internacional                 11        1          4          6          5          16        6

Universitari ‚               10        2          1          7          6          21        5 

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat labtec

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 14611
  • CHIARA
Re: 24 de Maig: Catalunya-Costa Rica
« Respondre #6 el: 22 de Abril de 2006, 16:24:14 pm »
Sigo dando una vuelta por su web y en otro apartado denominado Centenari me encuentro con esto:

El mes de març de l'any 1906 va fundar-se el Young's Club. Cinc anys després, el 1911, va canviar-se el nom de l'equip i es constituí el Terrassa FC. Així doncs, aquest 2006 el club cumpleix 100 anys d'història. Des del club volem organitzar diferents actes per a celebrar un centenari que sigui del gust de tots els socis i aficionats.

Digo yo, que equipo se fundo en 1906 el Young's Club ó el Terrassa FC.?
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Arlequinat_4ever

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 246
  • Gènere: Masculí
Re: 24 de Maig: Catalunya-Costa Rica
« Respondre #7 el: 22 de Abril de 2006, 17:36:22 pm »
24 de Maig: Catalunya-Costa Rica

El proper partit de la selecció catalana de fútbol, es jugarà el dimecres 24 de maig i enfrontarà a la nostra selecció contra la mundialista Costa Rica.

La sorpresa bé quan segons algú proper a un president de la federació d'aquí, que em sembla que es diu Roche em diu que es jugarà a l'Olímpic de Terrassa, per a celebrar el seu ¿centenari  :laugh: ? .

Que jo sàpiga, l'actual Terrassa FC va ser fundat el 1911 o el 1913, l'any 1906 va ser fundat un equip que es deia Yougs Club, a la ciutat veïna (alguns l'anomenen Cybitoque  :D). Pensava que només era el club, el que distorsionava la història, i ara resulta que la federació col-labora activament a fomentar la mentida.

Estic fins als collons, de l'estil Roche, i dels seus amics, Casquete, García, Valero, Royes, Clos, Bustos i tota la colla que estan endollant en diversos àmbits del país.

Ala, ja em podeu criticar, però m'he quedat a gust!

Ben mirat, és quasi igual que els del Terrassa i els altres ho distorsionin, doncs el Sabadell va ser fundat abans que el Terrassa igualment, al 1903, per cert, el mateix any que el propi Real Madrid, només 4 anys després que el Barça i només 1 any després que l'Espanyol, i abans que d'altres equips de força renom: At. Aviación (ara At. de Madrid), Valencia, Betis, Sevilla, Zaragoza, etc., etc. Son realitats que a vegades sembla que a alguns els molesti, la qualcosa, ben mirat, és bona senyal: envejeta.
Amb un bonic escut a defensar

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12480
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: 24 de Maig: Catalunya-Costa Rica
« Respondre #8 el: 23 de Abril de 2006, 13:26:39 pm »
El mes de març de l'any 1906 va fundar-se el Young's Club. Cinc anys després, el 1911, va canviar-se el nom de l'equip i es constituí el Terrassa FC. Així doncs, aquest 2006 el club cumpleix 100 anys d'història. Des del club volem organitzar diferents actes per a celebrar un centenari que sigui del gust de tots els socis i aficionats.
Digo yo, que equipo se fundo en 1906 el Young's Club ó el Terrassa FC.?

Més clar l'aigua, el Young's Club no és el mateix que el Terrassa.

i només 1 any després que l'Espanyol,

l'Espanyol també menteix sobre la data de fundació. Li passa més o menys el mateix que als egarencs.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BIRRI

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5758
  • Gènere: Masculí
    • [Premier Сasual Dating  True Females]
Re: 24 de Maig: Catalunya-Costa Rica
« Respondre #9 el: 23 de Abril de 2006, 15:00:44 pm »
Nois, em sembla a mi que amb el sabadell passa una cosa semblant ja q l'acta constitucional es de 1906, per molt que ja es jugués abans i tal, oficialment no es va fer fins a akest any... així q jo per si de cas...  :-X  Que canviessin el nom no vol dir res, era el mateix club amb un nom diferent i ja està, crec q no se li ha de donar més voltes a això.

Desconnectat adrySBD

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
Re: 24 de Maig: Catalunya-Costa Rica
« Respondre #10 el: 24 de Abril de 2006, 15:33:08 pm »
 CATALUNYA JUGARÀ EL 24 DE MAIG 
Data: 21/04/2006

 
Catalunya s’enfrontarà a Costa Rica a l'Estadi Olímpic de Terrassa

Catalunya s’enfrontarà a Costa Rica el 24 de maig a l’Estadi Olímpic de Terrassa amb motiu del centenari del club egarenc.

 

Costa Rica és una de les 32 Seleccions Mundialistes, i disputarà el partit inaugural contra Alemanya.
 
 
 
Font: www.futcat.org



 :o ??? :disappointed:

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 893
Re: 24 de Maig: Catalunya-Costa Rica
« Respondre #11 el: 26 de Abril de 2006, 18:59:49 pm »
Es una llàstima po fa temps ke s'ha acabat el boom i l'ilusió per la selecció catalana..Primer es va cometre l'error de canviar l'estadi  de MOntjuic on es vivien autentikes festes amb l'estadi ple per un Camp Nou semibuit en un altre exemple d centralisme culé. Més tard , es va canviar la politika esportiva d la selecció , deixant d banda autentiks emblemes, per jugadors ke no son ni catalans( Iniesta ). Per si no fos poc , desde fa uns anys la federació només fa que convidar seleccions sudamericanes i ara Costa Rica , ke només fan ke portar gent ke es barreja amb l'afició catalana , destrossant aixi l'ambient , a mi em fa fastic i ja fa com tres anys que no i vaig...I bueno , la pallassada d fotreu a Terrassa ja es el colme , una llastima , po akesta selecció ja no em representa...

Desconnectat fenicaro

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 784
Re: 24 de Maig: Catalunya-Costa Rica
« Respondre #12 el: 26 de Abril de 2006, 19:06:34 pm »
Per si no fos poc , desde fa uns anys la federació només fa que convidar seleccions sudamericanes i ara Costa Rica , ke només fan ke portar gent ke es barreja amb l'afició catalana , destrossant aixi l'ambient , a mi em fa fastic

Crec q aquí t'has passar una miqueta, company!! Dos equips, dues aficions...

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12480
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: 24 de Maig: Catalunya-Costa Rica
« Respondre #13 el: 26 de Abril de 2006, 19:47:35 pm »
Per si no fos poc , desde fa uns anys la federació només fa que convidar seleccions sudamericanes i ara Costa Rica , ke només fan ke portar gent ke es barreja amb l'afició catalana , destrossant aixi l'ambient , a mi em fa fastic
Crec q aquí t'has passar una miqueta, company!! Dos equips, dues aficions...

En el partit contra Argentina, no va ser una bona idea, estar barrejats. Alguna òstia es va escapar.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Mendo

  • Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5727
  • Gènere: Masculí
  • A way of life
Re: 24 de Maig: Catalunya-Costa Rica
« Respondre #14 el: 26 de Abril de 2006, 20:07:24 pm »
Em sap greu pel jugadors de Catalunya i els de Costarrica k hagin de jugar en akell intent d'estadi :bigcry:.
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat brq

  • Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
Re: 24 de Maig: Catalunya-Costa Rica
« Respondre #15 el: 27 de Abril de 2006, 17:00:46 pm »
Jo dubto moltissim que s'acabi jugant al paralimpic, mes que res perque els partits de la seleccio, no el del passat nadal, acostumem a anar-hi unes 60.000 persones. I que jo sapiga, com no aixequin un nou estadi a egara...dificil ho veig, en fi...que s'hi fara.

Desconnectat GARNI

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 356
  • Gènere: Masculí
Re: 24 de Maig: Catalunya-Costa Rica
« Respondre #16 el: 27 de Abril de 2006, 17:11:11 pm »
No serà que com que saben que hi aniran 4 i el cabo ja que la gent s´ha desilusionat molt amb el tema i per aixó ho fan al futbolin perque es vegi plé?
Lo del centenari una excusa, perque ni a Palamós, ni a Sabadell ni a Badalona ha jugat la selecció catalana per celebrar els 100 anys, a no ser que sigui que el Roche sigui un egarenc infiltrat.

Desconnectat adrySBD

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
Re: 24 de Maig: Catalunya-Costa Rica
« Respondre #17 el: 28 de Abril de 2006, 00:36:26 am »
El que no sabeu es que jugaran les seleccions d'hockey de Catalunya i Costa Rica  :yes: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12480
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: 24 de Maig: Catalunya-Costa Rica
« Respondre #18 el: 28 de Abril de 2006, 20:47:31 pm »
El que no sabeu es que jugaran les seleccions d'hockey de Catalunya i Costa Rica  :yes: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:

 :icon_question: :icon_question: :icon_question:
d'hoquei herba :icon_question: A Costo Rico saben que és això :icon_question:

I si és d'hòquei patins, el partit serà una concatenació de gols que pot ser esfereïdora.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat adrySBD

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
Re: 24 de Maig: Catalunya-Costa Rica
« Respondre #19 el: 28 de Abril de 2006, 23:42:24 pm »
Era una broma, per allò que l'Olímpic és un estadi d'hockei herba, no de futbol... tan malament m'expresso?  ;D