Autor Tema: Algú podria afirmar que seguim depenent de nosaltres mateixos?  (Llegit 2266 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8502
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Algú podria afirmar que seguim depenent de nosaltres mateixos?
« el: 24 de Abril de 2006, 19:03:00 pm »
Veient el calendari de Reus, Logroñés i els enfrontaments directes que ara li venen a l'Osca...... algú podria dir si seguim depenent de nosaltres mateixos  :icon_question:
M'explico, si tots els equips de sota suméssim els màxim número de punts possibles, pensant que hi ha enfrontaments directes, sortiriem de les últimes 4 posicions a l'última jornada de lliga.  :icon_question:
Sé que és complicat de fer, i segurament impossible, però a simple vista sembla que si oi  :icon_question:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Victor

• Juvenil
  • Missatges: 437
Re: Algú podria afirmar que seguim depenent de nosaltres mateixos?
« Respondre #1 el: 24 de Abril de 2006, 19:12:34 pm »
Si Reus y Logroñes empatan esta semana, cosa que puede ser muy factible, y nosotros ganamos claro, estaremos empatados a 33 puntitos pero por encima de ellos, por lo tanto no es tan dificil depender de nosotros.
Eso si todo pasa por ganar.

Si pasara esto:

REUS-FIGUERES empaten
LOGROÑES-HUESCA empaten
SABADELL-ZARAGOZA "B" gana el Sabadell

...
15º HUESCA           37puntos
16º SABADELL        33 puntos
17º REUS                33 puntos
18º LOGROÑES       33 puntos
19º ZARAGOZA "B" 29 puntos

...

Y con la salvacion directa a 4 puntos a falta de jugar con el Huesca.

El domingo dependeremos de nosotros :icon_question: :icon_question:
Jo tambè vaig estar a Eibar el 28-5-11!!!! Gràcies C.E. Sabadell per tornar a 2º divisió A i poder disfrutar de tu en aquesta categoria, desprès de molts anys de patiments!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8502
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #2 el: 24 de Abril de 2006, 19:17:51 pm »
Si, però veient que també hi ha un Osca - Reus, no dependriem de nosaltres mateixos  :icon_question:
Si guanyem clar.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Victor

• Juvenil
  • Missatges: 437
« Respondre #3 el: 24 de Abril de 2006, 19:23:38 pm »
A ver todo esto son hipotesis y de corazon. La cosa esta dificil pero hay esperanza y mucha. Yo creo que el Huesca estara al final en la pomada y esto nos beneficiara. A parte como supongo que sabras si nos salvamos, que yo creo que si promocionaremos, lo haremos en la ultima jornada. Y en esta hay un Zaragoza "B"-Huesca que puede que sea letal para alguno de los dos.
Jo tambè vaig estar a Eibar el 28-5-11!!!! Gràcies C.E. Sabadell per tornar a 2º divisió A i poder disfrutar de tu en aquesta categoria, desprès de molts anys de patiments!

Desconnectat Talleret

• Infantil
  • Missatges: 270
« Respondre #4 el: 24 de Abril de 2006, 19:56:47 pm »
Mutio, estic d'acord amb tu. Ara no ens podem deprimir. Amb el resultat d'ahir, espifiant-la a l'ultim minut hem conseguit una mitja anglesa en els 4 utlims partits.

ferni20

• Visitant
« Respondre #5 el: 24 de Abril de 2006, 20:51:49 pm »
Si, però veient que també hi ha un Osca - Reus, no dependriem de nosaltres mateixos  :icon_question:
Si guanyem clar.
jo això ho he contestat en un altre post
jo crec que desprès del partit contra el Huesca sortirem de la NCA amb aquesta clasificaciò

C.E. SABADELL    39PTS
HUESCA              38PTS
REUS                   36PTS
LOGOÑES            33PTS
ZARAGOZA             ?
PERALTA                ?

Pot ser farem la promociò depen com ens portem a santaco i amb el Levanteb. Perquè el Hesca te dos partits al final  "fàcils"
1) Em sembla que el Huesca empetarà a Logroño i amb el Reus pel tarana d'aquest equip, sempre especulant i mai arriscant
2) Diria que el Reus guanyarà al Figueres i treurà un empat a Osca
3)No veig que el Recreción tregui més que un empat amb Huesca però perderà amb la Grama
4) Si parlem de dependre de nosaltres mateixos hem de guanyar els tres propers partits, llavors ens queda la classificaciò esmentada a dues jornades del final i dos castells per ensorrar Grama i Llevantb

dubto moltíssim q nosaltres aconseguim 3 victories seguides, màxim calculo q sumarem 7 punts a més el logroñes al igual q a guanyat a camp del figueres tmb pot guanyar a l'osca, aixo no o sabem.

Desconnectat delmo

• Infantil
  • Missatges: 104
« Respondre #6 el: 25 de Abril de 2006, 00:11:50 am »
Si lo ganamos todo dependemos d nosotros mismos...
Ahora mas q nunca,AMUNT SABADELL.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3105
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #7 el: 25 de Abril de 2006, 11:28:19 am »
...yo creo que si promocionaremos, lo haremos en la ultima jornada. Y en esta hay un Zaragoza "B"-Huesca que puede que sea letal para alguno de los dos.

Cuidadin amb el Saragossa i Osca que son veins i de la mateixa comunitat... ojito a que no pactin algun resultat que els pugui beneficiar a tots dos, eh?

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2485
« Respondre #8 el: 25 de Abril de 2006, 12:39:15 pm »
Hem de pensar que si en cinc partits hem retallat 5 punts al Reus, fent els mateixos resultats aconseguirem 5 més que el Reus en aquests que queden. Si dels cinc partits que queden, es guanya 2, s'empaten 2 i es perd un; la cosa anirà molt justeta. Guanyant 3 i empatant 2, crec que ens salvem segur.

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #9 el: 25 de Abril de 2006, 17:34:30 pm »
Para cuando estemos en los 2 ultimos partidos puede ser que ya esten la grama y el levante clasificados para el play-off y vengan aqui a pasar el dia. Ojala.
Yo creo que siganamos esta semana tendremos mucho ganado. Porque no creo qie logroñes y reus ganen los dos.
Saludos.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12082
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #10 el: 25 de Abril de 2006, 20:32:45 pm »
Cuidadin amb el Saragossa i Osca que son veins i de la mateixa comunitat... ojito a que no pactin algun resultat que els pugui beneficiar a tots dos, eh?
 :beer2

:yes: Només et dic que jo estic segur de que el resultat afavorirà al que més ho necessiti si un dels dos està salvat.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 7987
  • un camp de primera
« Respondre #11 el: 25 de Abril de 2006, 21:19:50 pm »

SI HO GUANYEM TOT, ESTEM SALVATS....(excepte catàstrof),

Anem a veure:

L´Osca ha de jugar contra Logroñés i Reus.  Si Logroñés i Reus ho guanyéssin tot, l´Osca ha de perdre al menys 6 punts.  Aquesta és la diferència que té amb nosaltres.  A més a més, sota l´hipòtesi de que ho guanyem tot, l´Osca òbviament també perdria aquí.  Si no perd contra Logroñés i/o Reus, tampoc guanyen aquests equips, amb la qual cosa els hi recuperem almenys 2 punts  (suficient amb el cas del Logroñés i condicionats a la diferència de gols, en el cas del Reus).

Conclusió;

El Logroñés només ens podria superar guanyant-ho tot i en aquest cas, Osca perd 6 punts i li guanyem el "gol-average".

El Reus ens podria superar amb 4 victòries i 1 empat. L´Osca ens aquest cas,i suposant un empat amb el Reus podria perdre només cinc punts i podria superar-nos. En aquest cas Sabadell i Reus haurien de fer-s´ho per diferència de gols, al estar el "goal-average" igualat. es a dir, dependriem de nosaltres, però amb matisos que ho compliquen bastant.

Per tant;

DEPENEM DE NOSALTRES MATEIXOS, SEMPRE QUE HO GUANYEM TOT, AMB L´EXCEPCIO DE QUE EL REUS GUANYES 13 PUNTS, L´OSCA 10, I PARTINT DE LA BASE DE QUE OSCA I REUS PRECISAMENT EMPATESSIN. AQUI TAL COM HE DIT, ENTRARIA LA DIFERENCIA DE GOLS AMB EL REUS EN ESCENA.

EN TOTS ELS DEMES CASSOS, DEPENEM DE NOSALTRES

EN LA PRACTICA, GUANYANT-HO TOT ESTAREM SALVATS.  D´AIXO N´ESTIC TOTALMENT SEGUR, MATEMATICA I INTUITIVAMENT.

4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5550
« Respondre #12 el: 25 de Abril de 2006, 22:03:03 pm »
A veure, no ens complikem tant. Només pel fet de q encara han de jugar reus-osca i logroñés-osca  ja fa q depenguem de nosaltres mateixos. Al haver de jugar els 2 contra l'osca ja vol dir que algun dels ekips perdrà punts, en el cas de q ho facin reus i logroñés doncs seria més facil superarlos pq estan a 2 punts, en el cas de q empatin igual, i retallariem en 4 punts o 3 la diferencia amb l'osca, en el pitjor dels casos en 2 (si guanya l'osca 1 i perd l'altre) sense comptar el partit que hem de jugar contra ells que ens podriem posar a només 1 a falta de 2 jornades. Això si, hem de fer un bon final de lliga. Jo em conformaria amb la promoció, tenint també en compte de que ara per ara estem en un "bon moment".

Desconnectat pocho

• Invitat
  • *
  • Missatges: 8
« Respondre #13 el: 26 de Abril de 2006, 11:41:51 am »
yo pienso que sí dependemos de nosotros mismo, pero hay que ganar todos los partidos hasta el final, y con eso nos salvamos seguro.
1 saludo.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5550
« Respondre #14 el: 26 de Abril de 2006, 18:24:10 pm »
em sembla que guanar-ho tot com dieu no serà passible i mès amb la trajectòria que em portat de no guanyar res. Si feu aquests càlculs us desmoralitzareu al primer revés i no aixecarem el cap.
Una cosa es q sigui posible o no, i una altra que haguem de dependre de nosaltres mateixos o no. El que estem dient es que és impossible q reus, osca i logronyés ho guanyin tot tots tres, i com a molt només ho podria fer 1 d'ells degut als enfrontaments directes q hi ha (i sempre tenint en compte q osca ha de jugar contra nosaltres).

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4766
  • A way of life
« Respondre #15 el: 26 de Abril de 2006, 20:28:25 pm »
Home, per seguir depenent de nosaltres em de guanyar tots els punts k keden i no mirar als demés! Pq si no despres comencem a fer numeros com si guanyem aket i akell altre empata i l'altre perd i ...
Grada Jove - La Força Arlekinada