Enquesta

Quieres que el Nàstic suba a primera ???

Si. Es un equipo catalán y quiero que suba
32 (68.1%)
Me es indiferente
7 (14.9%)
No, es un equipo que me cae mal
4 (8.5%)
No, peligraria que sigamos siendo el 3r club de Catalunya
4 (8.5%)

Total de vots: 43

Autor Tema: El Nàstic a primera....  (Llegit 3826 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat DJ_Murci

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • Gènere: Masculí
  • traaaaaanqui Murci !
El Nàstic a primera....
« el: 31 de de 2006, 21:12:46 pm »
Pues eso, que opinan los arlekinados del posible ascenso de los tarraconses ???
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat brq

  • Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
Re: El Nàstic a primera....
« Respondre #1 el: 31 de de 2006, 21:22:45 pm »
Per a mi perfecte, es un equip catala, i mira li han fotut un parell d'ous i estan on estan.

Desconnectat MUTIO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8778
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re: El Nàstic a primera....
« Respondre #2 el: 31 de de 2006, 21:25:18 pm »
Espero que no pugi, no em cau bé.
De totes formes, això de que perillaria que seguissim sent el 3r club de Catalunya, no pas  :icon_exclaim:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Randel

  • CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
Re: El Nàstic a primera....
« Respondre #3 el: 31 de de 2006, 22:48:45 pm »
jo tb estic a favor que pujin, és un ekip que amb poc pressupost i una plantilla justeta està passant la mà per la cara a altres ekips de segona.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat dagar

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2217
Re: El Nàstic a primera....
« Respondre #4 el: 31 de de 2006, 23:01:21 pm »
perfecte ojala el nastic aguanti el sprint final,un equip que personalment hem cau simpatic jejeje(tinc casa a torredembarra a 10 minuts de tarragona desde fa 25 anys) i es increible la ilusio que tenen quina enveja....per cert a l'estiu llegint cada dia el diari de tarragona i parlant amb socis del nastic i veient el que fitxaven no tenien confianca i mira ara....i ells em deien ostres quin equipas esteu fent.... els pablos sanz ivans diaz i demes estrellats podrien pendre exemple del pinilla codina morales....i fotre pebrots al camp

SORT AL NASTIC!!

Desconnectat BIRRI

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5758
  • Gènere: Masculí
    • [Premier Сasual Dating  True Females]
Re: El Nàstic a primera....
« Respondre #5 el: 01 de Abril de 2006, 00:11:32 am »
Jajaj, jo tinc tb apartament a Torredembarra   :laugh:   A mi tb em faria gracia q pugés a primera  :smart:

Desconnectat chemanez

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2482
  • Gènere: Masculí
Re: El Nàstic a primera....
« Respondre #6 el: 01 de Abril de 2006, 13:28:33 pm »
Sí, m'agradaria i confesso que em faria una sana enveja.

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12480
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: El Nàstic a primera....
« Respondre #7 el: 01 de Abril de 2006, 16:33:36 pm »
M'encantaria que pujessin a primera.
La pena és que desprès Far$a i Apañó ja s'enarregarien de que no s'hi mantingués.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MUTIO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8778
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re: El Nàstic a primera....
« Respondre #8 el: 01 de Abril de 2006, 16:41:48 pm »
M'encantaria que pujessin a primera.
La pena és que desprès Far$a i Apañó ja s'enarregarien de que no s'hi mantingués.

no birrero no.
Si acaba pujant i després baixa, no serà pas per culpa de Barça i Espanyol. O ara estem així també per culpa dels culés  :icon_question:
No sempre tenen la culpa de tot.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12480
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: El Nàstic a primera....
« Respondre #9 el: 01 de Abril de 2006, 16:46:00 pm »
M'encantaria que pujessin a primera.
La pena és que desprès Far$a i Apañó ja s'enarregarien de que no s'hi mantingués.
no birrero no.
Si acaba pujant i després baixa, no serà pas per culpa de Barça i Espanyol. O ara estem així també per culpa dels culés  :icon_question:
No sempre tenen la culpa de tot.

Nosaltres estem així perquè som uns c******* que vem cedir el poder a una fundació manada per un tio que no sap ni portar la ciutat.
Però els 2 equips de la capital, no ajudaran en res al Nàstic. Preferiran cedir els seus nous valors a l'Albacete, al Tenerife, al Cádiz o al Celta que no al Nàstic, no sigui que els faci ombra com va fer el Lleida a Lleida quan van estar a primera.
Això és el que els equips de la capital fan amb la resta d'equips quan veuen que progressen massa.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Fum, fum, fum

  • Visitant
Re: El Nàstic a primera....
« Respondre #10 el: 01 de Abril de 2006, 17:15:42 pm »
M'encantaria que pujessin a primera.
La pena és que desprès Far$a i Apañó ja s'enarregarien de que no s'hi mantingués.
no birrero no.
Si acaba pujant i després baixa, no serà pas per culpa de Barça i Espanyol. O ara estem així també per culpa dels culés  :icon_question:
No sempre tenen la culpa de tot.

Nosaltres estem així perquè som uns c******* que vem cedir el poder a una fundació manada per un tio que no sap ni portar la ciutat.
Però els 2 equips de la capital, no ajudaran en res al Nàstic. Preferiran cedir els seus nous valors a l'Albacete, al Tenerife, al Cádiz o al Celta que no al Nàstic, no sigui que els faci ombra com va fer el Lleida a Lleida quan van estar a primera.
Això és el que els equips de la capital fan amb la resta d'equips quan veuen que progressen massa.

Per fer sombra al Barça, a part de haver-hi com a mínim un club o dos més a Primera... hi haurien d'haver-n'hi uns quants més a Segona A... i no és pas tan dificil, que jo sapiga Sabadell, Lleida, Nàstic ja han estat a Primera i a segona hi ha una llarga llista d'històrics vinguts a menys: Figueres, Palamós, etc etc... i d'altres que porten anys intentant-ho com és el cas de la Gramenet, L'Hospitalet (tot i que fa temps que esta malament el tema per la Feixa Llarga)... si aquestes condicions es donessin si es podria parlar de pressio al Barça en aquest sentit... però mentres a primera només hi hagi l'Espanyol i a Segona el Nàstic no fotrem res... alguns també s'haurien de preguntar pq no hi equips catalans a la èlit quan la regional catalana es la mes forta d'espanya????? I quan dic Regional em refereixo a categories inferiors, des de segona b (on fins ara el grup mes fort era el III, la tercera divisio... etc etc

ferni20

  • Visitant
Re: El Nàstic a primera....
« Respondre #11 el: 01 de Abril de 2006, 17:26:43 pm »
per a mi ja pot pujar el Nastic a primera, li estan foten un parell de collons fot anys i és un club que està creixent poc a poc per a poder ser el 3ª equip de Catalunya.
Està clar q en part tinc una mica d' enveja de la seva situació ja que realment és el q voldria q fes el CE Sabadell algun any, estar a Segona A amb opcions de pujar a primera pero bueno, no se si estaré viu per a veure això jo... crec q falten moltíssims anys, en fi......  NASTIC A PRIMERA!!!

Connectat labtec

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 14611
  • CHIARA
Re: El Nàstic a primera....
« Respondre #12 el: 02 de Abril de 2006, 22:41:27 pm »
Pues estaría bien, representa a una provincia catalana y ya ha hecho historia en 1ª división, es hora que la continúe, esperemos ver a nuestro equipo algún día ahí arriba, claro ésta con el permiso de la fundación, si el Nastic sube enhorabuena por ellos, hace unos 3 ó 4 años estaban jugando con nosotros en 2-B. :ok
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat jose_sabadell

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1614
  • Gènere: Masculí
Re: El Nàstic a primera....
« Respondre #13 el: 03 de Abril de 2006, 13:51:59 pm »
Esta claro k todo el mundo kiere k suba!! Yo soi del barça y del sabadell y luego animo a todos los ekipos catalanes menos kuando juega con mis ekipos

Esta claro k el Terrassa es la excepcion!!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

  • President
  • *********
  • Missatges: 7972
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Re: El Nàstic a primera....
« Respondre #14 el: 08 de Abril de 2006, 17:42:36 pm »


  Sí.  Cal que entri "aire fresc" en el que respecta  ala presència d´equips catalans a Primera.


  A més a més, a l´estiu sempre estic alguns dies a Torredembarra.
Ni Barça, ni Madrid, sempre C.E.Sabadell

Desconnectat visi

  • President
  • *********
  • Missatges: 6303
  • Gènere: Masculí
Re: El Nàstic a primera....
« Respondre #15 el: 19 de Abril de 2006, 18:09:42 pm »
A mi també m'agradaria que anés a primera, però crec que depèn de com els vaigin les coses i l'endeudament poden acabar "molt malament".
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd