SABADELL > SABADELL, ESPORTS i CIUTAT

Diari de la FestaMajor d la Creu Alta

(1/3) > >>

oscarjx:
Acabo de veure per radio sabadell que al diari de la festa major de la creu alta han posat el dibuixet anti-bustos aquet tan famós, a part de certs articles critics, etc... deixant d banda que jo estigui a favor del Bustos, trobo un ERROR GRAVISSIM haver polititzat el diari de les festes del meu barri... realmetn l'han cagat.

No posarem en dubte que tothom pot expresar les opinions, i tots sabem que n'hi ha a favor i en contra (del alcalde), pero per mi, s'han equivocat de mitjà de comunicació.

Perque el grupet que publica el diari de la festa major estigui en contra del Bustos, no vol dir que els creualtencs ens sentim identificats amb aquesta manera de pensar.

Per mi, en el diari hauria d parlar d coses del barri i de la festa major i deixar-se de politica. M'agradaria que ho rectifiquessin i el tornessin a publicar, perque sino.. per part meva, i crec que de molta gent, no comprarem el diari de la festa major de la creu alta.

Randel:
han utilitzat un tema d'actualitat, no crec q n'hi hagi per tant ni ens tinguem d'escandalitzar ...

BIRRI:

--- Cita de: Randel en 13 de Maig de 2005, 12:29:51 pm ---han utilitzat un tema d'actualitat, no crec q n'hi hagi per tant ni ens tinguem d'escandalitzar ...

--- End quote ---

Tu calla q no es el teu barri  :laugh:   Pensa que si en el diari de la festa major del teu barri justament fessin el contrari (apologia de la política del bustos) em sembla a mi q series el primer en criticar akest fet  :laugh:  És més, jo crec que es una falta de respecte i una gran manipulació fer qualsevol tipus de propaganda política (ja sigui positiva o negativa) en una cosa que ha de ser una festa social. I no crec q sigui un tema d'actualitat, és un tema que ja cansa una mica i que a mi personalment no m'agrada estar escoltant ni llegint les 24 hores del dia. 

Randel:

--- Cita de: BIRRI en 13 de Maig de 2005, 13:37:41 pm ---
--- Cita de: Randel en 13 de Maig de 2005, 12:29:51 pm ---han utilitzat un tema d'actualitat, no crec q n'hi hagi per tant ni ens tinguem d'escandalitzar ...

--- End quote ---

Tu calla q no es el teu barri  :laugh:   Pensa que si en el diari de la festa major del teu barri justament fessin el contrari (apologia de la política del bustos) em sembla a mi q series el primer en criticar akest fet :laugh:  És més, jo crec que es una falta de respecte i una gran manipulació fer qualsevol tipus de propaganda política (ja sigui positiva o negativa) en una cosa que ha de ser una festa social. I no crec q sigui un tema d'actualitat, és un tema que ja cansa una mica i que a mi personalment no m'agrada estar escoltant ni llegint les 24 hores del dia. 

--- End quote ---

si fessin apologia de la política d'en Bustos voldria dir q ho fa bé, q no hi han problemes i aquesta ciutat és tranquila com una bassa d'oli ... però no és el cas i ... doncs passen aquestes coses, la gent en parla, la gent no està d'acord en certes coses i IRÓNICAMENT fan un toc d'atenció amb akesta propaganda festiva.

aix:
potser tens raó que no s'ha de polititzar una festa major,,,,però la veritat que com no comencem a fer "alguna cosa" amb el bustos i les seves bustades al final ens en penedirem..., trobo bé que et queixis, però per mi.....KELS BOMBIN! >:D

Navegació

[0] Índex de Missatges

[#] Pàgina Següent

Go to full version