Autor Tema: MARXA ARLEQUINADA 5-3-06  (Llegit 24605 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat BIRRI

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5758
  • Gènere: Masculí
    • [Premier Сasual Dating  True Females]
Re: MARXA ARLEQUINADA 5-3-06
« Respondre #240 el: 05 de de 2006, 20:05:50 pm »
aixo si, porteu paraiguas perque les tempestes de calamarsa podrien ser noticia aquesta tarda y ABRIGEUVOS perque fotra molt de fred
Dedicat a una altra cosa q no ha plogut! A la 1 plovia una mica pero després ja no. Això si, ha fet una mica de fred però fins i tot hem pogut veure sortir el sol  ::)


Desconnectat Khiton

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1689
  • Gènere: Masculí
Re: EXIT DE LA MARXA ARLEQUINADA
« Respondre #241 el: 05 de de 2006, 20:09:07 pm »
bua gent stiC caxo afonic jajaja anda k no me rigut :p !!!!

Desconnectat Erik_Sbd

  • President
  • *********
  • Missatges: 5011
  • Gènere: Masculí
  • Mirar el fòrum té el seu perill
Re: MARXA ARLEQUINADA 5-3-06
« Respondre #242 el: 05 de de 2006, 20:15:39 pm »
Ha sigut impressionant tot :yes: encara que sempre hi ha algun capullo pel carrer :ejem

LA MARXA ARLEKINADA :clap :clap
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat IVO sbd

  • Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 273
  • Gènere: Masculí
Re: MARXA ARLEQUINADA 5-3-06
« Respondre #243 el: 05 de de 2006, 20:21:33 pm »
Visca el C.E.Sabadell, i ke diguin el k diguin, pero akesta aficio es de 1ª


 :scut :bandera

Desconnectat _Resis_

  • President
  • *********
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
Re: MARXA ARLEQUINADA 5-3-06
« Respondre #244 el: 05 de de 2006, 21:08:48 pm »
jo em quedo amb el moment mes emotiu de la marxa...en mitj de la N-150...(per cert a sigut tallada el carril cap a terrassa tota l'estona) i de sobte...arriva l'autocar amb els jugadors...es para en mitj de la N-150 i els 200 arlekinats d la marxa cantan, bandares i bufandes en l'aire, les cares dels jungadors la *****, estaven flipan...man entrat ganes de plora... :bigcry: i el gol nostre admiteixo k se ma na escapat alguna de la rabia... :beer2
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme:
 Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc.   Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat visi

  • President
  • *********
  • Missatges: 6327
  • Gènere: Masculí
Re: MARXA ARLEQUINADA 5-3-06
« Respondre #245 el: 05 de de 2006, 21:14:53 pm »
Ni he pogut anar finalment a la marxa, ni m'he enterat del resultat fins ara, felicitats a tots als qui heu anat a la marxa i als presents al camp, tot i que feien falta els 3 punts, aquest empat al camp del Terrasa es bo per el punt i per tocar el que no sona als veins.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7046
  • Gènere: Masculí
CONCLUSIONS MARXA + PARTIT
« Respondre #246 el: 06 de de 2006, 12:01:03 pm »
Un 10, que collons !!

Primer de tot excusar-me en part. Desprès "d'organitzar" la Marxa arlequinada, crec que haig de fer-vos cinc cèntims del per què no hi vaig anar...

Diumenge, minuts desprès de que alguns increpèssiu al Bonet, vaig posar el famós escrit al fòrum proposant la idea d'anar a peu fins a Terrassa. Mai m'hagués imaginat que es faria, però molts us vau animar al moment. Per tant, la idea no es meva, sino de tot@s els que vau animar el fòrum per que es fes possible.

Entre altres coses, jo sabia perfectament que no podia anar-hi (o que m'aniria molt justet d'arribar): donc jo era fora i no sabia si arribaria justet al partit. Però un cop feta la proposta i veient el rebombori que es va muntar, trucant-me molts medis de comunicació, i amb l'entusiasme de tots vossaltres, no podia dir que el que proposava la idea no anava, ja que no es podia espatllar la il·lusió de molts de vossaltres en fer els 9 kms. a peu.

A tots nossaltres que som collonuts. Ahir a Terrassa vam donar -una vegada més- una lliçó del que és una bona afició, estant al costat de l'equip en els moments més difícils i el que és més important... en massa!!  Es molt fàcil anar 2000 persones al camp del Llevant quan s'és a prop de pujar a primera, però no ho es tant anar 500 a Terrassa -200 d'ells a peu- quan estem a un peu i mig a tercera divisió.

Partit i futur

En quan al partit, llàstima de l'arbitratge per que sino ara tindriem dos punts més. El Terrassa de la ma de Miguel Alvarez millorarà per que el partit d'ahir dels egarencs va ser de pena. El Sabadell, no necessita millorar, sino posar els collons d'ahir en els 12 partits que queden per la salvació. Es va fer un partit seriós en defensa i -una altra vegada- desafortunat en atac. Necessitem fotre un gol de jugada!!

Diumenge vinent ens juguem la permanència. Ens la juguem. No podem perdr un punt més a casa i a fora cal puntuar. La "Vila" vindrà de perdre a casa amb el Reus i voldrà els tres puntets per no perdre el tren de pla-off. Nossaltres som a un abisme de la permanència: 8 punts. Però mentre hi hagi vida hi ha esperança. Necessitem els tres punts. Necessitem portes obertes per un estadi molt menys fred. Necessitem que uns quants de nossaltres -quan arribin els col·legiats- fotin canya als àrbitres. Necessitem salvar-nos, que collons !!

Així que diumenge, tots a la Creu Alta. A deixar-nos hi la veu !!





pd: ho veieu impossible??

necessitem 21 punts

A CASA (21 punts possibles)

Vil·lajoiosa
Hospitalet
Alacant
Reus
Saragossa B
Osca
Llevant

A FORA (15 punts possibles)

Benidorm
Alcoià
Recreación o logronyés
Figueres
Gramanet

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7046
  • Gènere: Masculí
Re: CONCLUSIONS MARXA + PARTIT
« Respondre #247 el: 06 de de 2006, 12:30:55 pm »
per cert, me'n oblidava...

gràcies al MANELINHO per fer-se càrrec del merder que jo vaig idear.

i d'una altra banda:

ÀNIMS AL BONET   tot s'ha de dir: l'esquema al camp es bo, el sistema tàctic també. Ara, si els nostres jugadors no ténen sang ni punteria ell ja no pot fer res. Al Bonet nomès li falta una miqueta de sang pq la transmeti als jugadors. Això si, que guanyi ja un partidet !!

Desconnectat Manelinho

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
Re: MARXA ARLEQUINADA 5-3-06
« Respondre #248 el: 06 de de 2006, 12:44:32 pm »
Be doncs, com a organitzador (si és que ho puc dir així ::)) de la Marxa Arlekinada, us vull donar les gràcies a totes i tots els qui heu participat, finalment més de 200 persones (:icon_exclaim:), pel civisme que heu demostrat en tot moment i sobretot per l'estima a aquests colors :bandera i a aquest escut :scut.

SOM UNA AFICIÓ DE PRIMERA DIVISIÓ :icon_exclaim: :icon_exclaim: :icon_exclaim:
SOM EL SABADELL :icon_exclaim: :icon_exclaim: :icon_exclaim:
 :clap :bandera :ok :scut :anims :bandera :cheer :scut :ok
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Manelinho

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
Re: CONCLUSIONS MARXA + PARTIT
« Respondre #249 el: 06 de de 2006, 12:49:09 pm »
per cert, me'n oblidava...

gràcies al MANELINHO per fer-se càrrec del merder que jo vaig idear.

i d'una altra banda:

ÀNIMS AL BONET   tot s'ha de dir: l'esquema al camp es bo, el sistema tàctic també. Ara, si els nostres jugadors no ténen sang ni punteria ell ja no pot fer res. Al Bonet nomès li falta una miqueta de sang pq la transmeti als jugadors. Això si, que guanyi ja un partidet !!

I jo et vull donar les gràcies a tu per liar-ho tot :Paletas:

Sense aquesta iniciativa de ben segur que mooooltes i moooolts aficionats no haguéssim anat al poble veí (si, m'hi inclueixo :'(). Segur que la Marxa ens ha donat a TOTES i a TOTS noves esperances i ha fet renéixer a uns jugadors que ja ho donaven tot per perdut.

 :clap :clap :clap :clap :clap
« Darrera modificació: 06 de de 2006, 16:09:57 pm per Manelinho »
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7046
  • Gènere: Masculí
Re: CONCLUSIONS MARXA + PARTIT
« Respondre #250 el: 06 de de 2006, 15:49:24 pm »
espero que se'm acudeixin mes iniciatives, i mes ara que l equip s hi juga el coll

Desconnectat PANSO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 7000
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: MARXA ARLEQUINADA 5-3-06
« Respondre #251 el: 06 de de 2006, 23:03:14 pm »
si pero a la proxima vina tu també  :ejem
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/