Autor Tema: SANT ANDREU!  (Llegit 7169 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat fenicaro

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 784
Re: SANT ANDREU!
« Respondre #20 el: 19 de Febrer de 2006, 09:28:08 am »
Collons, si està plovent!! Bé, espero q pari i a les 12 faci un sol del carajo. No oblideu el paraigües... o ens deixaran entrar a tribuna?... :laugh:

Desconnectat MUTIO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8778
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re: SANT ANDREU!
« Respondre #21 el: 19 de Febrer de 2006, 09:49:57 am »
Collons, si està plovent!! Bé, espero q pari i a les 12 faci un sol del carajo. No oblideu el paraigües... o ens deixaran entrar a tribuna?... :laugh:

Si, de fet ja van dir que el diumenge al matí faria mal temps.
Fet que suposo que a molta gent farà repenssar-se anar, fent-lo per la TV.
Jo.... doncs suposo que hi aniré igualment. A Bcn -almsnys on jo vis- no plou, i mirant cap a la zona on està Sant Andreu, doncs sembla més clar...... però ho miro desde l'altre punta de barna, vull dir que de credibilitat poca  :-\
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Jos

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3483
  • Gènere: Masculí
Re: SANT ANDREU!
« Respondre #22 el: 19 de Febrer de 2006, 10:52:57 am »
Collons, si està plovent!! Bé, espero q pari i a les 12 faci un sol del carajo. No oblideu el paraigües... o ens deixaran entrar a tribuna?... :laugh:

Si, de fet ja van dir que el diumenge al matí faria mal temps.
Fet que suposo que a molta gent farà repenssar-se anar, fent-lo per la TV.
Jo.... doncs suposo que hi aniré igualment. A Bcn -almsnys on jo vis- no plou, i mirant cap a la zona on està Sant Andreu, doncs sembla més clar...... però ho miro desde l'altre punta de barna, vull dir que de credibilitat poca  :-\

Sembla k ja esta millorant el temps  :) Ens veiem alla  ;D
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat Khiton

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1689
  • Gènere: Masculí
Re: SANT ANDREU!
« Respondre #23 el: 19 de Febrer de 2006, 15:20:25 pm »
io e stat a sant andreu... i tret de 4 o 5 imbecils k an cantat a tercera tercera la gent a semblat bastant amable i inclus preguntaben k k ens pasaba x star tant malament... tot i axo e marxat am ganes de matar un ******* k ma tret dels nervis i lo bo eske em sembla k era arlekinat.... no+ k critikant TOT po wenu... anims gent